Help teveel speed genomen :(

Spyro

DF-koning
Heb je je hartslag al gemeten?

Het is heel normaal dat je hart versnelt tijdens het nemen van speed. Paniek is niet meteen nodig!

VantPadje

Newbie
Heb je je hartslag al gemeten?

Het is heel normaal dat je hart versnelt tijdens het nemen van speed. Paniek is niet meteen nodig!
Ik denk 130 dat ie slaat maar ik ga toch niet out gaan eh ik voel me gewoon oke maar merk dat het teveel van het goeie is :(

Spyro

DF-koning
Ik denk 130 dat ie slaat maar ik ga toch niet out gaan eh ik voel me gewoon oke maar merk dat het teveel van het goeie is :(
Out ga je niet zomaar! Probeer rustig te blijven ademen als je denkt dat je te hard gaat.
Probeer positief te denken anders krijg je makkelijk paniekaanvallen. Speed kan ook wat angstige gedachten meebrengen. Zet ondertussen iets op de tv aan voor afleiding

Met speed op is het normaal dat je hartslag hoog is. Als je in paniek raakt wordt dat iig niet minder. Probeer even rustig afleiding te zoeken, even je gedachten ergens anders op focussen en rustig adem te halen. Out gaan zul je met speed niet zo snel in ieder geval. En het wordt vanzelf minder als de piek voorbij is. Met een bommetje zal de piek soieso minder hoog zijn dan wanneer je het gesnoven hebt. Rustig aan, komt echt wel goed!

VantPadje

Newbie
Out ga je niet zomaar! Probeer rustig te blijven ademen als je denkt dat je te hard gaat.
Probeer positief te denken anders krijg je makkelijk paniekaanvallen. Speed kan ook wat angstige gedachten meebrengen. Zet ondertussen iets op de tv aan voor afleiding
Ja ben nu op ps4 dus dat kalmeert me hopelijk bedankt voor me wat gerust te stellen ik voelde er eerst niet veel van toen nam ik nog een bommetje en nu is het echt een fking bom maar alles komt goed hopelijk

transformated

Badass junkie
Ja ben nu op ps4 dus dat kalmeert me hopelijk bedankt voor me wat gerust te stellen ik voelde er eerst niet veel van toen nam ik nog een bommetje en nu is het echt een fking bom maar alles komt goed hopelijk
ik zou je ps4 effe aan de kant laten.
Het zal wel goed komen.
Je hebt waarschijnlijk een opvliegertje

Spyro

DF-koning
Ja zeker het is gewoon die hartslag dat het zo eng maakt maar ik volg jullie tips :pensive:
Ik herken je helemaal. Ik heb het ook vaak als ik speed neem. Onthoud dat het weer overgaat! Echt blijven ademen is het belangrijkste, dat maakt je echt rustig. Paniek gedachten maken het alleen maar erger. Komt goed!!

VantPadje

Newbie
Ik herken je helemaal. Ik heb het ook vaak als ik speed neem. Onthoud dat het weer overgaat! Echt blijven ademen is het belangrijkste, dat maakt je echt rustig. Paniek gedachten maken het alleen maar erger. Komt goed!!
Danku
Gebruik je vaker speed? En hoeveel heb je genomen?
laatste maand hevig beginnen gebruiken omdat ik nieuwe vrienden heb en zo beginnen meedoen maar vandaag zou de laatste keer zijn ik wou gwn nog eens gaan :(

Spyro

DF-koning
Ben redelijk impulsief op gebied van drugs
Ben ik ook zeker geweest, ook vaak spijt van gehad. Probeer wat water te drinken en zie het als een leer momentje voor jezelf. Volgende keer goed nadenken of je wel wil en hoeveel. Laat je vooral niet ompraten. Jij weet het beste wat goed voor jou is.

VantPadje

Newbie
Ben ik ook zeker geweest, ook vaak spijt van gehad. Probeer wat water te drinken en zie het als een leer momentje voor jezelf. Volgende keer goed nadenken of je wel wil en hoeveel. Laat je vooral niet ompraten. Jij weet het beste wat goed voor jou is.
Is het erg als ik een jointje rook nu ik word dr wel rustig van...

Spyro

DF-koning
Is het erg als ik een jointje rook nu ik word dr wel rustig van...
Jointje kan paniek gedachten wel verergeren. Maar nogmaals, je kent jezelf het beste... Ik persoonlijk heb daar geen goede ervaringen mee. Liever wachten tot je wat rustiger bent

inner_search

Badass junkie
idd ga ik doen ik hou jullie op de hoogtz als er wat is en laat sowieso weten hoe het is afgelopen
Heb je die joint gerookt ?
Zo niet , wacht nog maar een paar uur dan.
Ik ben dagelijks blower , maar als ik speed neem wacht ik minstens een uur of 6 na men laatste inname van speed , met blowen.
Zoals @Spyro al zij , ik word juist parra als ik blow op speed (als ik geen benzo's genomen heb na da piek van de speed , en wat ik ook afraad te doen ! ).

Hoe gaat het ?
Heb je je gedachten al wat kunnen sturen ?
130 klink mss veel maar ik lag ook vaak in de zetel met een hartslag van 120/130 na gebruik , men hartslag is nu trouwens ook 108..

VantPadje

Newbie
Heb je die joint gerookt ?
Zo niet , wacht nog maar een paar uur dan.
Ik ben dagelijks blower , maar als ik speed neem wacht ik minstens een uur of 6 na men laatste inname van speed , met blowen.
Zoals @Spyro al zij , ik word juist parra als ik blow op speed (als ik geen benzo's genomen heb na da piek van de speed , en wat ik ook afraad te doen ! ).

Hoe gaat het ?
Heb je je gedachten al wat kunnen sturen ?
130 klink mss veel maar ik lag ook vaak in de zetel met een hartslag van 120/130 na gebruik , men hartslag is nu trouwens ook 108..
het gaat goed mijn hartslag voelt al VEEL. Minder als in het begin ik ga zelf goed nu :)

Dus mensen alles in orde bedankt voor de tips :)

Aniet_Speed

Badass junkie
Ademhalingsoefeningen doen kan je ook helpen..

1 tactiek is, 4-7-8

4 seconden diep in ademen
7 seconden die adem vast houden
8 seconden adem uitblazen

Niet vaker dan 5 x achter elkaar herhalen..

Hoop dat je er iets aan hebt😉en idd gewoon rustig blijven niet te diep over nadenken dan ga je raar ademen en dan krijg je alleen maar ellende..

Succes!

VantPadje

Newbie
Ademhalingsoefeningen doen kan je ook helpen..

1 tactiek is, 4-7-8

4 seconden diep in ademen
7 seconden die adem vast houden
8 seconden adem uitblazen

Niet vaker dan 5 x achter elkaar herhalen..

Hoop dat je er iets aan hebt😉en idd gewoon rustig blijven niet te diep over nadenken dan ga je raar ademen en dan krijg je alleen maar ellende..

Succes!
Ja heb me gwn met iets beziggehouden en het is nu wel in orde wel ff schrikken

Hoi mensen ik heb teveel speed genomen men hartslag gaat echt snel voel ik voor de rest voel ik me nog oke maar het bolmetje is nog maar 2 u aan het werk wat moet ik doen ik heb toch wel wat schrik
5 seconde rustige inademen 3 seconde vast houden 4 seconden uitademen
Dit brengt joun hartslag weer op de juist manier
Doe ik ook altind

Jesusondruqs

Experimenterende gebruiker
groot deel van dit soort angsten zit tussen de oren..
Een mens kan echt wel wat hebben hoor..
Speed fuck’s with your mind zonder dat je er erg in heb..

Maar ik geef toe dat het wel een paar
Jaar duurt voordat je al die signalen kan negeren..

Mr. Jummy

Belezen gebruiker
Hyy ff snel een vraagje? Weet iemand toevallig wat je kan doen met een hogedos speed. Heb dr op dit moment veel last van. Ikil niet naar het ziekenhuis. Dus weet iemand wat je zelf kan doen nu?!
Gaan zitten in een stoel, wat drinken en niet meer bij pakken. Rustig een film kijken en bij ergere klachten toch contact opnemen met huisartsenpost / ziekenhuis

Laatst bewerkt:

Weethetnietmeer

Experimenterende gebruiker
IMG_8534.pngIk had blijkbaar deze alles wat dr bijna staat hat ik lats van. Umm ik was ook toen allen . En ja eigenlijk moest ik gw de ziekenhuizen belle maar dat heb ik niet gedaan. Maar nu heb ik zware hallucinaties zie vliegjes en noem maar op . Ik ruik amperwat . En als ik de snel op ga staan dan lijkt het gw net of ik gw op de grond kan valle. Maar ja . Ik ga dr gelukkig nog . Ik had 2g speed op en nog geblowd

Bovenaan