Help, te stoned

Queenir

Experimenterende gebruiker
Ik gebruik normaal geen weed, ik krijg soms eens een joint van een vriend en ik word daar gewoon vrolijk van, niet zat of zo. Aangezien ik vandaag een enorme rotklus moet doen, heb ik zelf een joint gemaakt. Maar ik heb daar duidelijk veel te veel ingedaan, want ik heb precies een ganse fles wodka op. Iemand goede raad om dit zo snel mogelijk te doen stoppen? Ik heb al een portie 4f-mph binnen. Dat werkt in elk geval vooral op de dingen waar ge helderder van wordt.

Queenir

Ik gebruik normaal geen weed, ik krijg soms eens een joint van een vriend en ik word daar gewoon vrolijk van, niet zat of zo. Aangezien ik vandaag een enorme rotklus moet doen, heb ik zelf een joint gemaakt. Maar ik heb daar duidelijk veel te veel ingedaan, want ik heb precies een ganse fles wodka op. Iemand goede raad om dit zo snel mogelijk te doen stoppen? Ik heb al een portie 4f-mph binnen. Dat werkt in elk geval vooral op de dingen waar ge helderder van wordt.
En Tranxene, want dat werkt bij mij tegen alles. Waarom Weet ik ook niet, maar ik word er normaal gezien helderder van.

Paranoize.

Badass junkie
Inderdaad wat @HappyMind zegt.

Wiet werkt "gelukkig" snel uit en na maximaal 2 uur zal je je niet meer te stoned voelen, nog wel stoned maar niet overweldigend
Na 3-4 uur alleen nog maar suf dan kan je koffie drinken

Kordie

DF-koning
Overdosis weed al meevallen, neem wat extra suiker in anders.
Maar 1 fles wodka in een ochtend tijd? Dat is denk ik wat je voelt.
Jezelf goed in de gaten houden en niks mengen van spullen nu meer. En water blijven drinken (beperkt)

Queenir

Overdosis weed al meevallen, neem wat extra suiker in anders.
Maar 1 fles wodka in een ochtend tijd? Dat is denk ik wat je voelt.
Jezelf goed in de gaten houden en niks mengen van spullen nu meer. En water blijven drinken (beperkt)
Maar nee, ik VOEL me alsof ik een fles wodka opheb, ik heb dat niet echt binnen, ik zit aan de Monster

Cardboard

Wijs gebruiker
Heb je iets te eten in huis? Als je niet misselijk bent kan je wat lichts eten, een stuk fruit. Drink een glas water. Nu andere middelen erbij nemen zou ik ook afraden.

Als ik angstig ben of me draaierig voel, ga ik liggen met een koptelefoon op en zet bijv. een luisterverhaal op - het kan soms helpen om wat minder in eigen gedachten te zitten.
Zoals Paranoize. noemt, nemen de sterkste effecten al vrij snel weer af.

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!

Gewoon uitzitten is het beste.
Ik heb bij mijn 1e keer (en gelijk de laatste keer!) space cake veul te veul genomen. Man man man, 4 a 5 uren moest ik doodstil blijven zitten en bewust ademen om niet te kotsen, out te gaan of paniek te krijgen.

Zei een kennis dat ik de volgende keer minder moest nemen. Mijn reactie: “de volgende keer?? Die komt niet meer!” En mij daar ook aan gehouden.
Jesus wat was ik beroerd. Never again! Terwijl ik met blowen nooit last heb. Zo zie je maar.

Bovenaan