help! paddobox

dag jongens!

ik heb namelijk me een growbox cambodia gekocht van azarieus.

die hebbik 12uur laten soaken, water eruit en laten stan in een temp van 24 graden en overdag wat licht. normaal dacht ik, en nu achter 4weken nog altijd niks maar vanboven komt er egt groene schimmel en het zit eigenlijk al heel in die box :smilingimp: hoe moet ik dat vuil groen wegdoen? thx

Shroom

Experimenterende gebruiker
Voor zover ik weet is het afgelopen wanneer je groene schimmel hebt, je kunt dan beter de hele growbox weg doen.

KoxBox

Badass junkie
pieter_007 zei:
dag jongens!

die hebbik 12uur laten soaken, water eruit en laten stan in een temp van 24 graden en overdag wat licht. normaal dacht ik, en nu achter 4weken nog altijd niks maar vanboven komt er egt groene schimmel en het zit eigenlijk al heel in die box :smilingimp: hoe moet ik dat vuil groen wegdoen? thx

1: het is AzariUs niet azarieus (dit is al heiligschennis...),
2: had je gewoon 5min in dit subforum rond gekeken had je er geen nieuw (en dus onnodig toppic) over moeten maken,
3: daar is niets meer aan te doen dus gewoon weggooien en opnieuw beginnen.

Edit: En 4: dude, neem eens een les zinsbouw ofzo want wat jij hier allemaal uitkraamt...

KoxBox zei:
pieter_007 zei:
dag jongens!

1: het is AzariUs niet azarieus (dit is al heiligschennis...),
2: had je gewoon 5min in dit subforum rond gekeken had je er geen nieuw (en dus onnodig toppic) over moeten maken,
3: daar is niets meer aan te doen dus gewoon weggooien en opnieuw beginnen.

Edit: En 4: dude, neem eens een les zinsbouw ofzo want wat jij hier allemaal uitkraamt...

idd, das wel waar die zinsbouw kan beter..

Delcasa88

Bewuste gebruiker
Wat Kox zegt klopt....

Er zit nu nog maar 1 ding op en dat is het hele ding in de afvalbak gooien.

Maak het alstjeblieft niet open, ga er niet in lopen porren en haal het niet uit het bakje. Je kleren komen onder te zitten en je huis ook. Het hoeft maar 1 keer goed in een vochtig plekje te nestelen en je kan over een jaar je hele huis weggooien :beer:

Jammer maar helaas... volgende keer beter!

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
Delcasa88 zei:
Wat Kox zegt klopt....

Maak het alstjeblieft niet open, ga er niet in lopen porren en haal het niet uit het bakje. Je kleren komen onder te zitten en je huis ook. Het hoeft maar 1 keer goed in een vochtig plekje te nestelen en je kan over een jaar je hele huis weggooien :beer:

Wat nestelt zich in je huis? Het zou toch wel mooi zijn als vanuit de voegen van je huis mexicaantjes groeiden :hearteyes:

Delcasa88

Bewuste gebruiker
PepTalk zei:
Delcasa88 zei:
Wat Kox zegt klopt....

Wat nestelt zich in je huis? Het zou toch wel mooi zijn als vanuit de voegen van je huis mexicaantjes groeiden :hearteyes:
Mexicaantjes wel, groene schimmel niet :P En waar het op lijkt komen er uit de growbox van de ts geen mexicaantjes meer maar alleen maar schimmel :P

Bovenaan