DreamerOfDreams zei:
honingolie zei:
uh, ik mag hopen dat hij niet nog steeds tript, post is een week oud mensen..
Vitamine C is een placebo, het doet lichamelijk vrij weinig aan de trip (het kan immers geen 5-ht2a receptoren bezetten) maar een placebo effect kan evengoed helpen om de bad vibes te laten verdwijnen.. It's all in your head..
wat heb je meer nodig dan placebo?
waarom beseffen ervaren trippers dat niet en willen ze keer op keer dit "fabeltje" doorprikken tegenover de nieuwe gebruiker?
, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,, , , , , ,, , , ,
ik geloof niet in neuroleptica en antipsychotica en andersoortig antidepri-spul-ofzo,
ik geloof niet ,, zomaar gekkie worden en in psychose, ,enz,
ik geloof in trance, gif , LSD en vitamines :P
,, , , ,, , , ,, , , , , , , , , ,, , , , , , , ,, , , ,, , , , , , , , , , , , , , , , ,,
kwik en fluoride zijn zenuwgiffen (neurotoxisch) neurotoxic
van vitamine b12 word je minder zenuwziek
het is goed voor de zenuwen (myeline)
http://www.dhpforum.nl/wiki/index.php?title=Lsd
Onplezierige LSD en morning glory trips kunnen verzacht of misschien zelfs gestopt worden door het nemen van niacine (in de vorm van nicotine zuur oftewel vitamine B-3). Vitamine C kan het voorkomen van paranoia verminderen en het opraken van vitaminen in de adrenaline klieren voorkomen tijdens LSD trips.
De notes over niacine en vitamine C zijn gebaseerd op een paperback editie van Hoffer & Osmonds "The Psychedelics".
als ik elke dag LSD doe word ik gewoon nuchter na 3 of 4 dagen..
vaneen LSDtrip kan ik genieten,
als ik één keertje xtc , of dexamfetamine doe, zie ik 3 weken lang waanbeelden, en hoor ik stemmen in de tonen van de omgevingsgeluiden,,