Help! Hoe 6-apb variant achterhalen?

KetaKech

Belezen gebruiker
Hallo DF-leden,

Ik heb in oktober 2021 een gram 6-apb besteld. Tot op heden heb ik deze nog niet gebruikt.

Nu wil ik hem vanavond doen, echter ontdek ik dat ik niet weet of het de hci of succinaat variant is. Ik heb het aankoopbewijs geraadpleegd maar kan daar niks over vinden. Ook op de verpakking staat geen hci of succinaat.

Weet iemand hoe ik eventueel kan achterhalen om welke variant het gaat?

Bedankt!

JohnGalt

Belezen gebruiker
Ik heb hetzelfde probleem. Heb het bij de vendor nagevraagd, maar die kon het ook niet zeggen.
Van hen kreeg ik de volgende reactie:
Voor zover ik heb kunnen vinden, kun je met bijvoorbeeld een HOFMANN Reagent Test Kit uitsluitsel krijgen over welke varianten je zoal tegenkomt.
Ik heb dit niet gedaan en nu ligt de 6-apb dus nog ongebruikt in de kluis...

KetaKech

Belezen gebruiker
Ik heb hetzelfde probleem. Heb het bij de vendor nagevraagd, maar die kon het ook niet zeggen.
Van hen kreeg ik de volgende reactie:

Ik heb dit niet gedaan en nu ligt de 6-apb dus nog ongebruikt in de kluis...
Ja heel vervelend...

Ik zit er aan te denken om maar eens thuis een testrun van een HCI dosering (80-100mg) te doen. Als ik dan niks voel dan kan ik de keer daarop een hogere dosering proberen o.i.d.

Ik heb nog 5-apb thuis liggen waarvan ik wel weet dat ik hier goed op ga bij 80mg, dus ik denk dat dit maar de drugs voor vanavond wordt!

JohnGalt

Belezen gebruiker
Ja heel vervelend...

Ik zit er aan te denken om maar eens thuis een testrun van een HCI dosering (80-100mg) te doen. Als ik dan niks voel dan kan ik de keer daarop een hogere dosering proberen o.i.d.

Ik heb nog 5-apb thuis liggen waarvan ik wel weet dat ik hier goed op ga bij 80mg, dus ik denk dat dit maar de drugs voor vanavond wordt!
Verstandig.
Vanavond zit ik op bezoek bij iemand die zijn 6-apb van dezelfde vendor heeft. Kan hem vragen welke dosering hij neemt. Maar de komende 3 maanden voor mij sowieso even geen serotonine slurper meer!

Neo-Shulginist

Badass junkie
6-APB kan helaas niet gekwantificeerd worden door het testpunt. Dus bij het testen kunnen ze alleen vertellen of er 6-APB in zit (en/of andere werkzame stoffen), maar niet hoeveel 6-APB erin zit. Dat is dan ook het voornaamste verschil tussen de HCl- en de succinaat-versie: HCl is minder zwaar waardoor er per gram een grotere proportie 6-APB-moleculen in zit.

Maar veel mensen vergeten dat een ouderwets trucje ook gewoon mogelijk is: bij een nieuwe batch op safe spelen en de dosis bij een nieuwe batch laag te houden om even te kijken wat het doet. Het risico wat je dan loopt is dan je mogelijk een underwhelming ervaring hebt. Maar dat is nog altijd stukken veiliger dan allerlei gezondheidsrisico's omdat je te veel hebt genomen :wink:

De HCl-versie is omgerekend ongeveer 10% sterker dan de succinaat-variant. Dus als je normaal gesproken 150 milligram 6-APB succinaat neemt, dan zou je bij een nieuwe batch 130 milligram kunnen innemen ( 150 - (150 x 0,10 ) = 135)).

Wollukker

Bewuste gebruiker
Naar mijn persoonlijke ervaring is het met 6-apb iets makkelijke bij te pakken dan met MDMA.

Ik bedoel daarmee dat met MDMA de eerste dosis gelijk goed moet zijn, als mijn eerste dosis te weinig is bereik ik nooit die ultieme trip.
Bij 6-apb heb ik ervaren dat de eerste dosis best wat minder kan zijn, om na 2 uurtjes iets bij te pakken, en dan toch het gewenste niveau te bereiken. Omdat het allemaal toch iets minder heftig en intens is dan MDMA (naar mijn persoonlijke ervaring, dit kan voor jou anders zijn natuurlijk).

Bovenaan