Helemaal Alleen in je eigen space

spacekonijn

Badass junkie
iemand wel eens in zijn eentje paddo's getript?
wat komt hier uit ik zal het zelf niet doen maar ik ken wel iemand die het wil gaan doen en iemand die het gedaan heeft maar die heb ik er nog niet over gesproken en ben eigenlijk wel benieuwd of je hierbij een compleet andere trip beleefd en veel meer in je eigen denkwereld verzeild raakt maargoed iemand :P ?

Mac...

Badass junkie
nee, was niet alleen, maar wel de enigste met paddo's en heb me ook wel zo nu en dan afgezonderd. Je bent idd meer aan filosoferen en aan het nadenken, dan vette lachkix bouwen. Doe het wel pas als je weet wat ervaring hebt met paddo's, zodat de kans op vervelende ervaringen gering blijft.

Bal0n

Badass junkie
Ik trip vrij vaak solo, en het bevalt me prima. Je kan doen wat je wil, geen remmingen. En je haalt er veel meer uit vind ik :)

Waterpijp

Bewuste gebruiker
Bal0n zei:
Ik trip vrij vaak solo, en het bevalt me prima. Je kan doen wat je wil, geen remmingen. En je haalt er veel meer uit vind ik :)

Bal0n Bal0n! Ik blow dan geregeld alleen, maar lijkt me inderdaad geweldig een keer paddo's in te nemen en dan lekker alleen trippen! Maar de eerste keer wordt voor mij toch echt met een aantal vrienden en iemand die nuchter is denk ik!

BacingsPen

Badass junkie
Er zijn maar weinig mensen die met mij op 1 lijn zitten dus misschien is het voor mij zelfs beter de eerste keer in mijn eentje te doen?

BacingsPen

Badass junkie
mmm k :P Maarja raak ik niet in paniek als ik over iets denk, dat vertel aan eren vriend en er achterkom dat ik weer eens niet begrepen word?

Trip Unit

Bewuste gebruiker
SpacingBen zei:
Er zijn maar weinig mensen die met mij op 1 lijn zitten dus misschien is het voor mij zelfs beter de eerste keer in mijn eentje te doen?
Ik zou een tripsitter nemen de 1e...voor als je misschien bad gaat

Bal0n

Badass junkie
De eerste keer was ook met vrienden voor mij. Was echt een geweldige avond. Later ben ik meer gaan solo trippen.

Het ligt er een beetje aan hoe je het wil gebruiken. Tripmiddelen zijn uitstekend als tool te gebruiken en je eigen geest te verkennen. Je zwakken punten kunnen accepteren, maar ook de goede.

Daarnaast zijn ze ook perfect om een avond de meest vage lol te hebben om een flesje waar de cola naar bovenstroomd ( :confused: ). Beide manieren hebben hun negatieve kanten, het is maar waar je naar op zoek bent.

Daarnaast zou ik ook neit zo bang zijn om bad te gaan, als je het huis voor jezelf heb, en je voelt je goed, dan zal het naar alle waarschijnlijkheid echt niet fout gaan. Het lijkt me ook dat je gewoon laag begint (1 - 2,5 gram gedroogd, of 15 - 25 gram vers).

:)

Bal0n

Badass junkie
1 gram gedroogd komt overeen met 10 gram vers. Zo'n stoeltje bestaat namelijk voor ongeveer 90% uit water :)

Sweet_Shadow

Badass junkie
Tripreporter
Ik heb ze wel gedroogd gekocht :confused: Maar ja dat doet er niet toe. De eerste keer was ik met 2 anderen, dat gaf een veilig gevoel. De tweede keer was ik in mijn eentje op mijn kamer en dat gaf een gevoel van vrijheid, ik kon lekker mijn eigen gang gaan zonder bang te zijn voor reacties van andere mensen :) . Derde keer moet nog komen, ik ben er nog niet uit of ik het alleen ga doen of met anderen. Het heeft allebei z'n voor- en nadelen.

Marcel

Belezen gebruiker
Ik trip meestal met vrienden maar heb een paar keer alleen getript. Vond het best aardig maar zeker niet zo intens en leuk als met een vriend of een groep vrienden.

De eerste keer zou ik het met een hele goede vriend doen waar je je lekker bij voelt.

En van verse paddo's kun je heerlijke thee zetten hoor!

Have fun!

Waterpijp

Bewuste gebruiker
Ik heb ook gehoord dat je lekkere paddo soep kan maken :) ideetje voor mij op een zondag een keer :) har har, eerste keer komt er aan, ga het zeker met 1 goede maat testen, jammer dat die 2e niet kan... maar die komt er ook wel aan. Ook al zal de eerste keer tegen vallen.. ik denk dat ik dan toch een 2e keer probeer, want ik WEET gewoon dat het lekker moet zijn.

Marcel

Belezen gebruiker
Ik vond het de eerste keer helemaal niet tegenvallen hoor! Ik vond het GEWELDIG!

En soep kan inderdaad ook. Ik raad je wel aan om niet teveel te eten van te voren. Ikzelf blijf zelfs helemaal nuchter, dan hakt het er ook goed in en heb ik nooit last van misselijkheid. Maar eet in ieder geval niet al te zwaar.

Nog een praktische tip: zorg ervoor dat je de dag erna niet al te veel te doen hebt. Niks is lekkerder dan lekker na te genieten en bij te komen. Het liefst hele dag relaxen en napraten over de trip.

Heel veel plezier!!! :wave:

spacekonijn

Badass junkie
:grin: ja de kans is groot dat het allemaal hardstikke goed gaat als je een goede maat erbij hebt en een veilige omgeving .
en niet direct teveel of te sterke paddos eten..

Waterpijp

Bewuste gebruiker
Marcel zei:
Ik vond het de eerste keer helemaal niet tegenvallen hoor! Ik vond het GEWELDIG!

En soep kan inderdaad ook. Ik raad je wel aan om niet teveel te eten van te voren. Ikzelf blijf zelfs helemaal nuchter, dan hakt het er ook goed in en heb ik nooit last van misselijkheid. Maar eet in ieder geval niet al te zwaar.

Nog een praktische tip: zorg ervoor dat je de dag erna niet al te veel te doen hebt. Niks is lekkerder dan lekker na te genieten en bij te komen. Het liefst hele dag relaxen en napraten over de trip.

Heel veel plezier!!! :wave:

Nou, ik bedoel... als je die avond lekker hebt geblowt... en paddo's gegeten hebt, 's ochtends dan nog een lekker paddo soepje, ja, op de nuchtere maag.. :mrgreen:

spacekonijn

Badass junkie
de volgende morgen heb je dan echt geen zin in een paddo soepje hoor :)

blowen en roken met paddos vind ik erg vreemd je voelt de rook dan echt helemaal naar je longen afdalen.
ook snapte ik totaal niet tijdens mijn trip dat nuchtere mensen zich de hele tijd zo druk maakte om een joint :P

Nick

Experimenterende gebruiker
Aankomende weekend ga k voor het eeerst paddo's doen de Philosopher stones..ben echt benieuwt..na het weekend komt het verslag :mrgreen: :wave:

fokker

Belezen gebruiker
Zelf vond ik met 2 man wel relaxt, niet te druk, en toch wat om mee samen te filosoferen... over het fijt dat niet veel lui met mij op 1 lijn zitten maak ik me niet druk, eenmaal in mn trip zit ik zelf ook niet meer op mn eigen lijn :mrgreen: Al voelt de lijn waarop ik dan zit meer mn eige lijn dan andere.

Volgende keer ga k trouwens eens lekker n stuk wandelen op de paddo's! :smoke:

J erbij, fles drinken dr bij, en n lekkere nachtwandeling maken door sprookjesland :hearteyes:

Bovenaan