Hele slechte tijd achter de rug

Hopaaateee

Experimenterende gebruiker
Ik had een top vriendin al heel lang en die wist dat wel eens een jointje rookte maar toen ze een beste berg vond was ze gelijk helemaal klaar dus kon ik erg slecht slapen en toen zij een kennis haal eens wat phenibut slaapt je heerlijk op dus ik gelijk kopen en die t is niet eens een rc dus dacht dat zal allemaal reuze meevallen helaas was dit verre van hiervan maar hebben een paar goede vrienden diazepam en baclofen 25 mg alleen weet ik niet hoe ik dit het beste kan doseren om zo snel mogelijk van al deze troep af te zijn er weer een normaal leven te hebben

Alle tips zijn welkom
Zit intussen al op dag 9 en gebruikte degelijks18 gram :(

Dayless

Belezen gebruiker
Rustig afbouwen, in 1 keer stoppen kan extreem gevaarlijk zijn. Ik zelf heb er geen ervaring mee, dus ga ook geen tips geven (wil geen onzin verspreiden) maar wens je wel succes met het liefdesverdriet, als je iemand nodig hebt om je ei kwijt te kunnen staat m'n pm open!

Geneesmiddel

Wijs gebruiker
Vraag hulp van een professional die kan je helpen met steady afbouwen. Als je het wel zelf wilt doen, blijf dan voorlopig even van de baclofen en diazepam af. Bouw enkel de phenibut dagelijks een beetje af in een tempo waar jij je goed bij voelt, bijvoorbeeld eerst een halve gram per dag en als je op 10 gram zit iets kleinere stapjes. Als je voelt dat het wat te snel gaat, wees niet bang om even een paar dagen te blijven hangen op een dosering. Stop in ieder geval niet direct met alle phenibut want dit kan gevaarlijk zijn.

Of begrijp ik het verkeerd en ben je al 9 dagen helemaal clean? In dat geval kun je hem beter gewoon doorpakken, de heftigste afkick van phenibut duurt namelijk maar 1/1.5 week. Het is beter om niet zelf met baclofen te klooien en daar heb ik ook niet echt verstand van. Je zou hooguit een diazepam kunnen nemen tegen de onrust maar doe dit alleen als je helemaal van de phenibut af bent en gebruik dat niet te lang achter elkaar (max paar dagen) anders heb je straks nog een verslaving.

Succes

Bovenaan