Hele hoop Goa

Argulas

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Kijk es wat ik gevonden heb:

http://leela.4tune.fi/~tuukka/mp3/

Kben mezelf in de goa aant wentelen. De tijd om de goa scene te verkennen is aangebroken! :hearteyes:

Als er mensen zijn met aanraders zijn altijd welkom. Hoe psychedelischer hoe liever, oldskool, suomi, downtempo (zoals shpongle), die dingen.

Trouwens, kan iemand me zeggen welk genre Khetzal is?
(kzeg het, ben n00b :tongueout:)

Um

Belezen gebruiker
luister naar de meer makkelijke vormen van full on, en verken daarna de oude goa trance

daarna kan je eens kijken of dark, progressive of suomi iets voor jouw is

voor de rest vind ik het geweldige muziek, beste feestmuziek die bestaat en heel de sfeer vind ik erg aangenaam

en naar belgische feestjes komen en naar festivals gaan zoals Boom en dan ga je het wel volledig begrjipen

Argulas

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Um zei:
luister naar de meer makkelijke vormen van full on, en verken daarna de oude goa trance

daarna kan je eens kijken of dark, progressive of suomi iets voor jouw is

voor de rest vind ik het geweldige muziek, beste feestmuziek die bestaat en heel de sfeer vind ik erg aangenaam

en naar belgische feestjes komen en naar festivals gaan zoals Boom en dan ga je het wel volledig begrjipen

Ik ben van belgië :) Ik ga soms naar goas (geniaal! :hearteyes: , maar ik ga te weinig)

Boom zou ik héél graag naartoe willen! Maar ik heb dan wrsl herexames...

En thx vo de tip, zal full-on es checke.

Solidius

Badass junkie
shokora zei:
Kan er geen sticky gemaakt worden met al deze sites? Is wel handig voor de toekomst.
Alleen topics die direct relevant zijn aan drugs komen in aanmerking om gesticky'd te worden. Neemt niet weg dat ik het niet zou willen doen ofzo, want dat het handig is ben ik met je eens. Maar we zijn nou eenmaal een informatief drugsforum en geen omg1337h4xdownloadcrackzappzgamezpr0nmp3lols site.

Zo af en toe een topic als deze, met een paar linkjes van publiek toegankelijke sites kan voor ons geen kwaad wat auteursrechtorganisaties betreft. Maar op het moment dat we het in de etalage van dit subforum gaan hangen wordt het een heel ander verhaal. Misschien komt er binnenkort wel 'iets' na de update van April, maar wat ik daarmee bedoel kan ik hier niet openbaar maken vanwege -ahum- pottenkijkers.

My only advice to you right now is to bookmark everything you like.

Um

Belezen gebruiker
Marla Singer zei:
Kwam tijdens een internetsurfsessie er achter de Goa/psytrance ook een plek op Wikipedia heeft te bemachtigen. Interessant en leuk voor de liefhebbers om te bekijken:

http://nl.wikipedia.org/wiki/Psychedelic_Trance

psytrance is echt geen marginaal iets hoor, het is een gekende muzieksoort voor iedereen die naar elektronische muziek luistert

psytrance is internationaal gesproken toch vrij groot vind ik

ze hebben astral projection nog op mtv gedraaid, er is vaak een podia op grotere dance festivals en grote goa festivals trekken ook een mannetje of 10 000

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Um zei:
Marla Singer zei:
Kwam tijdens een internetsurfsessie er achter de Goa/psytrance ook een plek op Wikipedia heeft te bemachtigen. Interessant en leuk voor de liefhebbers om te bekijken:

psytrance is echt geen marginaal iets hoor, het is een gekende muzieksoort voor iedereen die naar elektronische muziek luistert

ze hebben astral projection nog op mtv gedraaid, er is vaak een podia op grotere dance festivals en grote goa festivals trekken ook een mannetje of 10 000

Ik weet wel wat goa is en wat het inhoudt hoor. Ik zat eind jaren '90 al in die scene en vind er tegenwoordig niet zo veel meer aan eigenlijk. Vond het alleen leuk om het op Wikipedia tegen te komen (met name ook om over de ELF te lezen waar ik destijds kennis maakte met goa).

azgaza

Badass junkie
Um zei:
Marla Singer zei:

Klopt, psytrance heeft de massa wel gehaald, maar bv. dark psytrance is nog steeds niet heel bekend, misschien ook omdat de meeste mensen het niet prettig vinden. De meeste grotere dingen zijn denk ik de full on hoek, en veel feest organisaties worden steeds groter.
Gelukkig bestaan de kleinere vaak illegale feestjes met op het laatste moment doorgegeven locaties (die soms echt heel vreemd zijn) ook nog, en dat deel van psy trance heeft de mainstream nooit gehaald, de mainstream luisterende psy trance 'fans' komen ook vaak niet veel verder dan de dingen die het groot hebben gemaakt omdat het gene dat wat dieper gestopt ligt, vaak ook wat extremer is, zoals bv. dark psy, daar komen relatief (in vergelijking tot full on) weinig mensen op af.

Maarja.. alles kan vercommercielen en bijna alle dingen waar een commerciele hoek aan zit heeft nog een underground hoek, en zolang die nog bestaat ben ik wel tevreden.

buzzrider

Wijs gebruiker
pythregius zei:
shit ik heb 350 gb aan goa en ambient zooi shit bagger op men pc staan, ben zwaar verslaafd volgens mij :hearteyes:
350 gig? zozo jij hebt je best gedaan :)
kga ook even ambient downloaden, mss kan ik dan eens meer dan 4 uur slapen zonder benzo

Lycergic

Belezen gebruiker
Ga je binne 2 weken naar Khetzal , Argulas ?
Je hoeft ook helemaal niet naar full-on te gaan luisteren om het te leren kennen , luister het allemaal eens en kijk wat je het leukst vind .

Olldschoool !! :rock: :grin:

Argulas

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Ja, daar wil ik wel naartoe. Ik hoop dat er enkele vrienden ook zin hebben, en dan ben ik er zeker. Deeksha, boerderij, kunstvoorstellingen, sounds nice! :grin:

Als ik kom, kunne we eventueel es meeten :grin:

Drientje

DF-koning
Surf eens naar www.goatrance.net dat zijn wel de meeste legale feestjes, eenmaal binnen in de scene kom je vanzelf de illegale feestjes tegen. Ik ben trouwens niet echt van de dark psy hoewel sommige dj's me erg kunnen laten dansen, ik hou meer van progressive op het begin van de avond en daarna mag het overschakelen naar mooie symfonische full on. Over het algemeen is dat een prettig dansbare combi...

Love to the goa, it has changed my world indeed...

shokora

Wijs gebruiker
Argulas zei:
Kijk es wat ik gevonden heb:

http://leela.4tune.fi/~tuukka/mp3/

Kben mezelf in de goa aant wentelen. De tijd om de goa scene te verkennen is aangebroken! :hearteyes:

Als er mensen zijn met aanraders zijn altijd welkom. Hoe psychedelischer hoe liever, oldskool, suomi, downtempo (zoals shpongle), die dingen.

Trouwens, kan iemand me zeggen welk genre Khetzal is?
(kzeg het, ben n00b :tongueout:)

Weet iemand software om al deze directories in 1 keer te downloaden? geen zin om alles handmatig te downloaden...

shokora

Wijs gebruiker
staat er bij... lezen

er staat bij iedere post 'Senha: ', wat blijkbaar password in het brazilliaans betekent.

Um

Belezen gebruiker
Argulas zei:
Cosmic Farm Trance was de max trouwens :) De chill-out was geniaal! Mensen die ook geweest zijn?

neen ik had al kaart voor darkpsy nacht op dissonant met xenomorph

hoorde dat het wel koud was en dat khetzal wat tegenviel en dat het voor de rest een super feest was

Argulas

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Um zei:
Argulas zei:
Cosmic Farm Trance was de max trouwens :) De chill-out was geniaal! Mensen die ook geweest zijn?

neen ik had al kaart voor darkpsy nacht op dissonant met xenomorph

hoorde dat het wel koud was en dat khetzal wat tegenviel en dat het voor de rest een super feest was

mja, twas idd wel koud, maar in de chillout was het wel warm. Beter nog, de chillout was perfect! Misschien wel iets te veel volk.

Bovenaan