Hele Dag ghb gebruikt nu verslaafd

mmn

Belezen gebruiker
Ik had even een vraag ik heb heel verleden met 6 jaar lang GHB verslaving daarna ook phenibut en baclofen en ben zo verslaving

Maar nu ben ik zo stom geweest om gisteren de hele Dag GHB te nemen zelfs met slapen, kan ik vandaag (vanavond) gewoon stoppen zonder afkick? Ik ga wel alcohol nemen en heb nog benzo's liggen. Dus wat jullie advies ik kan natuurlijk vandaag ook gewoon weer zelf snel afbouwen, maar ik ben bang om zo maar te stoppen wat hen denk wel 10 keer in het ziekenhuis gelegen.

Geneesmiddel

Wijs gebruiker
@mmn Alleen gisteren? Of langere tijd maar alleen gisteren de hele dag? Als je alleen gisteren en vannacht hebt gebruikt zal je misschien wel licht afkickverschijnselen ervaren maar dan zal je niet zo snel in het ziekenhuis liggen.

Wat houdt je tegen om even een kort afbouwschema te maken? Dat is misschien verstandiger dan alcohol en benzo's. Als je nog niet in een ver stadium van verslaving zit kun je het bijv opvangen met 1x halve dosis, 2x 1/3e dosis en dan klaar.

De doses die ik noem zijn helemaal afhankelijk van hoeveel je de afgelopen tijd gebruikt hebt en dienen als voorbeeld

Javelin FGM-148F

Wijs gebruiker
1 . Als jij alleen gisteren na lange nuchter periode had gebruikt dan kunt je gelijk stoppen zonder ernstige afkick verschijnselen.
2. Als je al 6 jaar dagelijks gebruikt en alleen gisteren de hele dag dan moet je langzaam afbouwen.
Je bericht ( voor mij) is niet zo duidelijk , vandaar zijn 2 opties

Javelin FGM-148F

Wijs gebruiker
Ik heb een aantal keer 2 dagen non stop gebruikt en 1 pilletje phenibut was al genoeg voor de rustige come down , maar ik had altijd minimaal een week tussen mijn ghb sessies

Bovenaan