Heilige triade

Hillbilly bastard

Bewuste gebruiker
Als je de keuze zou hebben tussen 2 opties: -ofwel gewoon drugs gebruiken zoals je normaal drugs gebruikt en je dus vrije keuze hebt over alle roesmiddelen die circuleren.

-ofwel een 'heilige triade' kiezen waarbij je nog maar keuze hebt uit 3 verschillende soorten drugs gedurende je hele leven, maar met de zekerheid dat ze altijd van de meest superieure kwaliteit zijn.

Wat zou je dan kiezen?

Ik zou na alle ervaringen die ik met drugs heb gehad zonder twijfel kiezen voor mijn 'heilige triade':
-LSD
-GHB
-Dextroamfetamine

Ik weet dat dit een beetje een onnozel topic is, maar ik vind zulke topics altijd wel leuk.:) Fuck de haters!:wink:

Beanhead

Badass junkie
Oei oei geef mij dan maar de kwaliteit dat ik nu kan vinden, ik vind alle drugs eigenlijk wel leuk :P

Irezz

Bewuste gebruiker
Beanhead zei:
Oei oei geef mij dan maar de kwaliteit dat ik nu kan vinden, ik vind alle drugs eigenlijk wel leuk :P

Wij zijn danook pokkelucky qua kwaliteit me dunkt!

OT: LSD, MD, pep

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
Ik zou voor de eerste optie gaan.

Moest ik voor de tweede optie gaan werd het LSD, ketamine en DMT.

dain

Bewuste gebruiker
Ik kan echt niet kiezen, ik vind dat lachgas en joints sowieso al bij een trip horen, dan kom je nogal snel aan drie. Maar achja, bij deze een poging

LSD
vind ik veel stuurbaarder dan truffels, dus geschikt voor een "breder gebruik" (op een feestje, en niet alleen thuis in de huiskamer dus :grin:) Al vind ik stiekem truffels toch leuker, dus dit is maar een twijfelaar.
MDMA
Supersociaal een homeparty waar je van iedereen houdt, of zwaar feesten.
THC
lekker uitgaan, lekker chillen, lekker babbelen, lekker film zien,... wanneer niet hé.

azgaza

Badass junkie
De kwaliteit is al prima dus ik zou meer geneigd zijn voor optie a te kiezen, maar in het geval van drie zouden het wel LSD, ketamine en hasj/lachgas zijn (lastig kiezen tussen die laatste 2, eerste twee zijn wel zeker).

DDeeJay

Belezen gebruiker
ik zouw voor de eerste optie kiezen omdat je toch niks bent met pille van 200mg ^^ je kan toch bijsteken voor 200 te krijgen :grin:

een triade zouw toch zijn

MDMA (jah zonder zouw toch maar saai zijn he)
LSD (houwel ik het nog niet heb geprobeert maar er ERGGGG naar uit kijk
speed

spacelord

Wijs gebruiker
Woops, dacht met heilige triade 3 drugs die goed samengaan.

Dan wijzig ik naar DMT, paddestoelen en wiet :) Ben eigelijk vrij zeker dat ik alleen dat laatste zal blijven gebruiken. Uiteindelijk blijft wiet toch wel het chillst.

S0s_90

Bewuste gebruiker
1. Hasj
2. Coke.
3. MDMA

Ben wel heel benieuwd naar coke van topklasse !
Puur en onversneden :rock: :rock: KNALLEN !

Escoban

Bewuste gebruiker
Het zou hoogstwaarschijnlijk dit zijn:

Cannabis
MDMA
LSD

Dan blijven er toch nog zo'n zes drugs over die ik zou moeten missen. Het zou geen fijne keuze zijn.

Bovenaan