Hehe.

BMS

Newbie
Jaah ..k heb daar ook allemaal wel es last van ..nu net nog ..ik lees jou verhaal en denk bij mezelf ..fuck ..op de bank had k nog een joint ..k draai me om ..en daar ligt ie in de asbak ..:grin: dus tog handig dat k dit ff las .. :stoned:

Marieke

Experimenterende gebruiker
Er komt iemand aan terwijl je een joint aan het roken bent, en ipv het verbergen neem ik een hijs..
Als er xtc in het spel is vergeet ik altijd dat ik joint aan het draaien ben, dus uiteindelijk neemt iemand anders het over. En een joint roken is daarna ook net zo'n probleem.
De theorieen die je bedenkt als je stoned bent zijn soms best wel interessant. Maar meestal als ik ergens langer over nadenk wordt het vervormd en gaat het uiteindelijk helemaal nergens meer over.

Osi`

Bewuste gebruiker
Ten eerste, geniale thread!

Ten tweede.
Jazeker, herken mezelf in een paar punten zoals:
-Je wilt een joint rollen, alles staat klaar maar je zit door te doen met iets waar je mee bezig was (site doorbladeren) en dan een halfuur later besef je pas dat je een joint wou rollen.

-Ook zit ik soms te diep in m'n koppeke te denken, veel te veel theoriekes uitdenken enzovoort.

Maar ook dingen die er niet instaan. Bv woorden die ik mss alledaags gebruik, maar plots weet ik hun betekenis niet meer, ik ga het woordje "raar" vinden gelijk dat het misschien ander taal is. Besef wel dat ik het gebruik enzo.

toooz

Belezen gebruiker
-spaceman- zei:
die gekke amerikanen...

...kunnen echt geen joint draaien!

waarom doen ze dat toch met dat vies biljet

Bovenaan