Ice Wallow Come
Newbie
Hallo iedereen,
ik heb samen met mijn beste vriend Spacecake genomen. Het was voor ons beide onze eerste keer, we deden het op een rustige plek, namelijk zijn kamer. Wij hebben tot nu toe eigenlijk alles samen voor het eerst gedaan, en dat verliep tot nu toe goed. (Alcohol, wiet(blowen) en speed, verder zijn we nog niet zo ervaren.) Ook omdat wij tot nu toe bij alle (soft)drugs ongeveer dezelfde effecten ervaren op dezelfde momenten.
Ik lees me altijd in voordat ik iets gebruik, om te weten wat de gezondheidsrisico’s zijn, wat te doen als het fout gaat, maar ook wat ik moet verwachten natuurlijk.
Oh ja, wij zijn ook niet heel ervaren met blowen, we hebben het weleens gedaan, maar niet vaak. Lang genoeg gekletst, hier volgt mijn rapport!
Mijn tip aan iedereen is dus: Laat het over je heenkomen en ga mee met de flow.
Heeft iemand nog tips, voor de volgende keer? Of andere verhalen die zij hebben meegemaakt? Ben ik ook erg benieuwd naar om te horen
ik heb samen met mijn beste vriend Spacecake genomen. Het was voor ons beide onze eerste keer, we deden het op een rustige plek, namelijk zijn kamer. Wij hebben tot nu toe eigenlijk alles samen voor het eerst gedaan, en dat verliep tot nu toe goed. (Alcohol, wiet(blowen) en speed, verder zijn we nog niet zo ervaren.) Ook omdat wij tot nu toe bij alle (soft)drugs ongeveer dezelfde effecten ervaren op dezelfde momenten.
Ik lees me altijd in voordat ik iets gebruik, om te weten wat de gezondheidsrisico’s zijn, wat te doen als het fout gaat, maar ook wat ik moet verwachten natuurlijk.
Oh ja, wij zijn ook niet heel ervaren met blowen, we hebben het weleens gedaan, maar niet vaak. Lang genoeg gekletst, hier volgt mijn rapport!
- 20:30 hebben wij beiden een half plakje genomen, nadat we deze hadden genomen zijn wij naar de winkel gegaan om eten in te slaan. En we hadden hier 2 uur niet gegeten. Voor het geval we honger kick zouden krijgen en/of bad gaan, hebben we dus ook producten met suiker en vitamine C gehaald.
- 21:30 Hier denken we de eerste effecten al te voelen, maar het is nog redelijk licht, hier kregen we ook al de lachkick.
- Verder heb ik de tijd slecht bijgehouden helaas. Maar rond 15-30 min hierna werd ik ineens extreem blij voor 15 min lang, alsof ik xtc op had ik begon me te verbazen over alles en hoe mooi alles wel niet was. Mijn vriend had dit ook, alleen dit was dan ook het allerbeste van de spacecake vond ik. Na deze gelukkige 15 min begon het wel erg heftig en overweldigend te worden. Ik keek naar mijn vriend en hij had net als ik een angstige blik op zijn ogen. We voelden ons lichaam golven, en random plekken op mijn lichaam werden super warm en gingen tintelen. Dit gevoel was in vlagen, het was even heftig, daarna ietsjes rustiger, dit bouwde zich langzaam op tot de piek die er nog lang niet was.
- Na nog eens 15 min, werd mijn borst heel erg warm en voelde ik mijn hart sneller kloppen, dit vond ik een beetje verontrustend, maar ik probeerde deze gedachten uit mijn hoofd te zetten. Hier begon bij elke hartslag mijn lichaam te golven, ik voelde ook dat het bloed door mijn lichaam gepompt werd. Dit was een erg raar gevoel, in het begin vond ik dit alles maar heftig en overweldigend. Hier begon mijn lichaam ook erg zwaar te voelen. Ik wou dat het overging, dus ik ben extra suiker gaan eten in de hoop dat het hielp, ik heb er verder niks van gemerkt. Dus we hebben maar muziek aangezet ter afleiding, en die muziek voelde toch lekker zeg. We hebben 2 uur lang gedanst, ik merkte zelfs dat ik ongemerkt door bleef dansen wanneer de muziek stopte, het dansen ging gewoon vanzelf. En toen ik mijn ogen dichtdeed ontstonden er allemaal figuren, spiralen, kleuren en tekeningen gevormd door de muziek.
- Ik kan me nog herinneren dat ik op de klok keek tijdens het dansen en dat het 22:45 was en ik was al een stuk beter gewend aan het gevoel dat ik eerst zo overweldigend vond. Ik moest gewoon meegaan met de flow, en dan voelde alles een stuk fijner, ik merkte nu ook pas hoe rustig ik eigenlijk in me hoofd was. Ik was hier ook al zo stoned dat ik af en toe ging zitten mijn ogen dichtdeed en in een hele andere dimensie werd gezogen. Maar ik wou niet slapen of out gaan dus ik stond met moeite op en ging door met dansen. Ook merkte ik dat ik soms zo verbaasd was over alles en bezig met alles verwerken, dat ik soms eventjes vergat te ademen.
- Dat dansen voelde super fijn, ik voelde de muziek gewoon door me heen gaan, mijn vriend had dit ook, we hebben tussendoor gepraat nog af en toe hoe we ons voelden en hoe lekker alles wel niet was, maar ook dat het wel echt anders is dan we ons ooit hebben gevoeld.
- Rond 24:00 zijn we toch in bed gaan liggen, lekker gaan spacen, en af en toe korte gesprekken, want lange gesprekken lukte niet. We zullen na een uurtje wel in slaap zijn gevallen. Ik kan me nog herinneren dat als ik ging zitten het soms extra fijn voelde, het voelde alsof het bed/dekens ging tintelen en we er langzaam in gezogen werden.
- 7:00 Werden we beide tegelijk langzaam even wakker, en de effecten waren zo goed als weg, ze waren er nog wel lichtjes. We zijn hierna wel weer kort in slaap gevallen en werden we om 8:30 toch echt wakker, hier hebben we nog even in bed gelegen en kort nagedacht over alles wat er is gebeurd de avond ervoor en erover gekletst. We werden wakker zonder hoofdpijn, kater, dip of wat dan ook, alleen ben ik wel de hele dag rustiger in me hoofd en lichaam geweest, maar dat voelde wel rustgevend.
- Al met al was het een heftige maar leuke ervaring. In het begin toen het in kickte vonden we het iets te heftig, maar dat was een kwestie van wennen en de knop omdraaien. Leren met de flow mee te gaan en toen was alles super fijn en prima. Ik wil over een tijdje misschien weer Spacecake proberen, dezelfde dosis. Nu we weten wat er gebeurd, kunnen we er beter mee omgaan denk ik en wordt het ook leuker.
Mijn tip aan iedereen is dus: Laat het over je heenkomen en ga mee met de flow.
Heeft iemand nog tips, voor de volgende keer? Of andere verhalen die zij hebben meegemaakt? Ben ik ook erg benieuwd naar om te horen