• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Heerlijke XTC trip!

joriisvw

Experimenterende gebruiker
Hallo lezers!
Ik zal voor dat we beginnen even mezelf voorstellen en vertellen wat je een beetje kan gaan verwachten in dit report.
Wie ben ik; Ik ben een jongen van 16 jaar oud
Met wie; Deze avond was ik met G en L
Waar; In een stad en ergens in een woonwijk en eventjes binnen bij iemand
Ervaring met drugs; Speed, Coke, Paddos, LSA (smartdrugs), wiet, hasj, alcohol, caffeïne, Xtc.
Hoeveel en wat; Vanavond heb ik zelf 1 blauwe defqon (194) en 1 gele nike (165?) en 1 blauwe hart (Geen idee hoeveel mil).

Het report;
De avond begint heel normaal en zonder enig idee dat we XTC gaan gebruiken, ik ben onderweg naar L omdat ik haar zou gaan helpen met post lopen tegen enige vergoeding haha. Eenmaal aangekomen bij L besluiten we eventjes een paar biertjes te drinken en dan op stap te gaan. We praten een beetje over wat we gaan doen vanavond, we hebben allebij totaal geen enig idee wat we moeten gaan doen.. L voelde zich nog niet zo lekker van de vorige dag want had al aan de x gezeten de nacht ervoor en was nogal brak vandaar dat ik haar ook ga helpen met haar post. Na een beetje te hebben gepraat een paar biertjes te hebben gedronken gaan we op weg naar haar wijk.. Tijdens het post lopen kom ik een maat van me tegen die al vaak xtc heeft gebruikt en het meestal ook wel bij zich heeft. Op dat moment schiet me ineens te binnen, zal ik aan de xtc gaan vanavond? Dit is wel me kans.. Ik spreek P aan, we praten even en roken een sigaretje. Ik roep L en vertel mijn voorstel. Ze vindt het allemaal goed en ik vraag aan P of hij bij zich heeft, eigelijk is dit een domme vraag haha hij zegt meteen wat denk je zelf.. Ik vraag aan hem of ik er misschien 3 kan kopen, ja dat kan dit en dat. Ik loop met hem naar een steeg en hij laat mij 3 verschillende zakjes met verschillende soorten pilletjes zien. Ik besluit er van allemaal 1tje te kopen, we nemen afscheid van elkaar en ik ga verder met post lopen en praat ondertussen een beetje met L. Ik heb er op dit moment zo onwijs veel zin in en besluit er gelijk 1tje te droppen (ondertussen is het 19;00). Ik ben al aardig aangeschoten en pak mijn snoepje erbij loop naar een hoekje en neem hem in (blauwe defqon). Gelijk krijg ik een heel leuk gevoel met de gedachte wat er komen gaat, zoveel zin heb ik erin zeg ik tegen L. We gaan verder met post lopen en probeer er zo min mogelijk aan te denken. Ik pak nog een biertje en rook een sigaretje, na het post lopen gaan we richting L haar vriend op de markt die daar ondertussen net 5 minuten klaar was met werken. De markt is zn 15 minuten fietsen en het was al 15 minuten geleden dat ik hem had gedropt. We fietsen naar G en ik kan maar niet ophouden met praten over wat er komen gaat tegen L. We komen aan op de markt en ik heb een beetje het gevoel dat hij in begint te werken.. Beetje klamme handjes en een spatische kaak. Ik vraag aan L of het al een beetje aan me is te zien, L zegt niet echt dus ik besluit het maar gewoon te laten komen. Voordat ik het doorheb begint hij hard in te werken, vlagen van een enorm gelukkig gevoel komen over mij heen. Ik heb ineens heel erg veel zin in deze avond als ik er zo aan denk en ik wil zo graag tegen L en G zeggen dat ik van hun hou, L en G vinden het maar verstandig dat we maar even naar een minder drukke plek gaan omdat het nu tog aardig op begint te vallen. Vanaf dit moment is het tog een beetje vaag, ongeveer een uurtje na de inslag heb ik zin om meer te pakken, ik heb tog aardig genoeg ervaring met xtc en weet dat ik dit aankan. Ik pak een gele nike en slik hem helemaal in 1 keer door, met enorm veel zin in de space die ervan gaat komen. We besluiten eventjes naar L haar huis te gaan want ze was tenslotte alleen thuis. Dat is ongeveer 30 minuten fietsen, ik weet dus dat als ik aankom bij haar huis dat die gele nike well ingeslagen moet zijn.. Dit heb ik heel fout gedacht want niet eens 15 minuten na dat ik hem heb ingenomen heb ik het gevoel dat ik moet overgeven.. Ik stap snel van mijn fiets af en gooi alles eruit. Dit heb ik nooit eerder gehad en ik vindt het echt niet leuk maar het lugt wel enorm op. Nadat ik over heb gegeven ga ik zo HARD!!!!!!!! Echt niet normaal ik kan niet stoppen met praten.. Ik voel me zo verlieft op alles op me heen alles ziet er zo heerlijk mooi uit zo vredig en ik voel me enorm zelfverzekerd en heb zin om alles te doen wat er valt te doen. We komen aan bij lisa haar huis en ik geniet van deze heerlijke space maar ondertussen zeggen L en G dat ik er niet uitzie en dat ik misschien maar eventjes een zonnebril op moest doen haha. Ik doe maar gewoon wat hun zeggen en ga rustig verder met spacen.. Zoals ik me kan herrineren gaat het de volgende 5/6 uur gewoon heerlijk door met hoe het nu ging.. Als ik begin uit te spacen dat tenslotte al aardig diep in de nacht is besluit ik nog 1tje te nemen.. Nu een blauwe hart, deze heb ik niet meer gevoelt en alleen maar van over moeten geven. Niet leuk dus.. Ik rook een paar jointjes en drink een paar glazen water en besluit tog maar te gaan slapen.. Dat kan ik trouwens met x, L en G zitten nog beneden bij L thuis en ik ga naar bed.. De volgende dag voel ik me zo vaag, ik kan niet plassen en heb erorme hoofdpijn. Alleen maar pijn in me kaken en geen zin om te praten.. L en G vragen dingen aan me, het dringt wel tot me door maar ik reageer 5 minuten later pas op hun antwoorden.. Het is nu 5 dagen geleden en ik voel me nu gewoon weer normaal! Plz plaats een reactie !
Dankje wel voor t lezen!! From LA LA LAND! :mrgreen:

Ntronaut

Best zonde dat je er zoveel doorheen jast op één avond. Is ook niet zo goed voor je hersenen.
Alcohol zou ik ook niet doen. Het vermindert de mooie effecten van xtc.
Als je plezier wilt blijven beleven aan dit leuke stofje, zou ik minderen.

paddosofty

leuk report heerlijk en veel 3 xtc is toch niet veel neem er zeker 5 op een avond heerlijk
van het weekend maar weer krijg er direct zin in

walnootje

Belezen gebruiker
Leuk tripreport, alleen vind ik het niet raar dat je zo veel moet overgeven als je xtc combineerd met alcohol én wiet, ook zou ik het afraden om 3 verschillende pillen te nemen en zeker als er maar één van getest is.

Have a nice trip next time! but be safe! :openmouth: :beer:

Bovenaan