Heeft hij coke gebruikt?

Freaky_S

Newbie
He mensen,

Ik had even een vraagje over hoe je kunt zien of iemand coke heeft gebruikt. Mijn broer kwam namelijk een keer thuis en hij zag me er toch raar uit. Zijn pupillen waren groot en zijn bek stond scheef. Hij praatte zeg maar met zijn mondhoeken helemaal naar beneden. zag er echt eng uit. Hij beweerde zelf dat hij gewoon kei zat was...maar dat kwam er ook al niet op een fatsoenlijke manier uit. En nou heb ik hem al heel vaak zat gezien maar dit was dus echt anders. Mijn ouders kwamen me nog uit bed halen om te kijken wat ik ervan dacht (het was 03.00 ofzo) Nou beweerde mijn moeder dat ze ook al iets in zijn neus zag. En hij keek daarbij ook nog eens ontzettend raar uit zijn kop en zijn stem klonk heel raar. nou liep het geheel met een sisser af maar ik ben nog steeds van mening dat het coke of een andere drugs is geweest. Want wat blijkt nou een tijdje later: Heeft iedereen hem coke zien snuiven in de plee van een kroeg. (dit was dus weer een andere avond) dit heeft hij later ook toegegeven maar hij beweert het maar 1keer gedaan te hebben..wat ik niet geloof. Hij heeft een bloedtest laten doen, want dat moest van mijn ouders maar in zijn bloed konden ze niks vinden. Nee duh...ze hadden een afspraak voor hem gemaakt en er zat volgens mij wel een week tussen. dus wist hij wel dat hij even geen coke of iets anders kon gebruiken. Ik weet niet meer precies maar hoelang is coke nog toonbaar in het bloed? er zat niks raars in zijn bloed trouwens. En wat moet ik hiervan wel niet denken?

Bal0n

Badass junkie
Praatte hij echt heel erg raar? Dan zou het goed ketamine geweest kunnen zijn :grin:.

En dan nog, stel hij gebruikt wel eens cocaïne?

Mac...

Badass junkie
Tja hmm, ik begrijp dat je je zorgen maakt, maar waarschijnlijk is je broer oud en wijs geneg om zelf te beslissen. Sowieso als hij maar zeer incidenteel gebruikt is er ècht niks aan de hand. Als het de spuigaten uit zou lopen heb je dat waarschijnlijk best snel door. En als je dan in aktie wil komen is dat ook je goed recht, maar denk niet dat dat nu al het geval is, anders viel het niet zo op, dat het mogelijk wel zo was.

crazyfool_girl

Experimenterende gebruiker
duidelijk heeft die volgens mij wat gebruikt..
maarja volgens mij is je broer idd oud genoeg om dit zelf tebepalen.
ik zou me er niet mee bemoeien, en als je er wat van zeg ofzo doe dat dan niet waar je ouders bij zijn.
Want dat vind ik persoonlijk een btje een naaistreek

Jeller

Badass junkie
volgens mij zou het eerder speed zijn, want van coke gaan de pupillen niet zo veel groter.. maar ja hangt er vanaf hoeveel ge pakt en van persoon tot persoon

Deranged

Badass junkie
Ik denk dat het ecstasy was. Heb veel verschillende mensen gezien die erop stonden te spacen dus weet wel hoe het eruit ziet. Coke en speed zijn over het algemeen best moeilijk te zien en ook veel makkelijker te verbergen. De kop die je van xtc krijgt af en toe is zo hopeloos dat je kan proberen wat je wil, ze zien het toch wel. :smoke:

crazyfool_girl

ja dat is ook wel weer waar.
Met coke kan je nog redelijk goed verbergen dat je het op heb, ik bedoel je kaken zijn niet altijd zo stijf, en je ogen zijn inderdaad ook niet altijd zo :openmouth: .. met xtc kan je het inderdaad bijna niet meer verbergen.

Mchammer

Belezen gebruiker
xtc valt echt wel op. dat valt toch niet te verbergen met ogen die bijna uit je kop vallen :P

Freaky_S

Newbie
Nee,ik zal hem niet proberen te naaien, wenste alleen dat hij voor mij dan ook een pilletje had meegebracht hehe. Maar het is grappig, ik wil het zelf ook proberen...dingen als XTC,Coke,paddo's enzo. Maar als mijn broer het ofzo doet maak ik me zorgen maar om mezelf geef ik wat dat betreft geen fuck.

flash kieke

Wijs gebruiker
ik had vandaag een pilletje op int scool en de leerkrachten hadden niets over gezegt.. wel heb ik in de les mij belachelijk gedragen maar tja.. :mrgreen:

flash kieke

Wijs gebruiker
ik was niet aan twijfellen,maar gwn zien wat de ervaring van anderen waren :mrgreen:

en wette ik ben ook gepakt door de flikken en zo(en mag nimeer buiten,zelfs niet meer naar vrienden) en ik mis het ervaring van xtc een beetje,en daarom heb ik het int school gepakt :wink:

flash kieke

Wijs gebruiker
een vriend van mij zijne neef heeft hem verklikt met dealen en drugsgebruik
en dan heeft die vader van die gast naar mijn moeder gebelt voor te zeggen dat ik ook deal en en deelneem aan drugsgebruik :angry:

dan heeft die vriend met zijn vader naar politie geweest(daar moest hij een verklaring afleggen,en mijne naam en dat van obsessend stond ook in die pv.

en mijn moeder was geshrokken toen die da wist van dat drugsgebruik en zo
en voor mijn eigen leven niet kapot te maken zei ze dat ik niet meer buiten mag en zo(tot hoe lang weet ik niet,ze zei tot mijn 18,maar ik weet dat die da ni volhoud mij zo lang binnne te houden)dus geen idde tot hoelang maar tjha..

en ik miste dat gevoel van xtc , en heb het maar int school genomen :mrgreen:

maar ben wel niet meer van plan :wink:

Freaky_S

Newbie
flash kieke zei:
een vriend van mij zijne neef heeft hem verklikt met dealen en drugsgebruik
en dan heeft die vader van die gast naar mijn moeder gebelt voor te zeggen dat ik ook deal en en deelneem aan drugsgebruik :angry:

dan heeft die vriend met zijn vader naar politie geweest(daar moest hij een verklaring afleggen,en mijne naam en dat van obsessend stond ook in die pv.

en mijn moeder was geshrokken toen die da wist van dat drugsgebruik en zo
en voor mijn eigen leven niet kapot te maken zei ze dat ik niet meer buiten mag en zo(tot hoe lang weet ik niet,ze zei tot mijn 18,maar ik weet dat die da ni volhoud mij zo lang binnne te houden)dus geen idde tot hoelang maar tjha..

maar ben wel niet meer van plan :wink:

Hoe oud ben je?

flash kieke

Wijs gebruiker
ik doe der hellmaal niet over stoer

wrm zou ik?

ik heb mijn eerste pilletje niet gepakt om stoer te doen,maar om het eens te proberen:en na het 1 kwam het ander.

Mac...

Badass junkie
Nja het komt iig over alsof dat je jezelf heel wat vind met je drugsgebruik.
Vind wel dat je heavy bezig bent voor je lft, mja moet je ook allemaal zelf weten.

fun

Bewuste gebruiker
Nee,ik zal hem niet proberen te naaien, wenste alleen dat hij voor mij dan ook een pilletje had meegebracht hehe. Maar het is grappig, ik wil het zelf ook proberen...dingen als XTC,Coke,paddo's enzo. Maar als mijn broer het ofzo doet maak ik me zorgen maar om mezelf geef ik wat dat betreft geen fuck.

Ach is normaal, mn broer rijd motor, en ik maak me ook zorgen of alles wel ok gaat en hij zich niet kapotrijd.
Zelf rij ik ook motor en zie het gevaar te slecht.

gabberkop18

hey

eeeuuhmmmm
heb jij al iem bekke zien trekken van stopjes of snelle
ikniet dit is gewoon sos of special k
en dan nog als ie gek praat bij speed en pille
praat je als een gek en ratel je een dikke vandaele woordenboek op 5 minuuten eruit :grin:

maar toch
:hearteyes: SOS :hearteyes:

Deranged

Badass junkie
Re: hey

gabberkop18 zei:
Kijk maar uit jongen, de sneaky verleider heeft je al te pakken. Onderschat deze shit niet. Slechts na een enkele keer gebruiken had de coke zich al in mijn geest en gedachtengang geboord als een computervirus. Heeft er toch wel een paar jaar lang gezeten.

Skippy

Wijs gebruiker
hmm dat zullen wel pillen geweest zijn ja, ik weet hoe mijn
bek eruit ziet als ik gebruikt heb :sunglasses:

Wortel

Bewuste gebruiker
Deranged zei:
Ik denk dat het ecstasy was. Heb veel verschillende mensen gezien die erop stonden te spacen dus weet wel hoe het eruit ziet. Coke en speed zijn over het algemeen best moeilijk te zien en ook veel makkelijker te verbergen. De kop die je van xtc krijgt af en toe is zo hopeloos dat je kan proberen wat je wil, ze zien het toch wel. :smoke:
Ik ga met je mee als ik het verhaal hier boven las zo ben ik zelf ook na xtc gebruik.

Wortel

Bewuste gebruiker
spacekonijn zei:
flash kieke zei:
pffffffffffffffff :confused:
Ik zou dat echt niet durven op school :grin:
Om twee redenen:
A. Kans om gepakt te worden en gezeik te krijgen.
B. Kwil niet dat iemand op school weet dat ik XTC slik.

drama

Newbie
hartslag snel? ademhaling kort? ik checkte mijn vriendin op hartslag en zei haar dat ze loog. later gaf ze altijd toe na nacht ruzie

HDA

Bewuste gebruiker
Drugs op school is sowieso taboe. Komaan zeg, gewoon eens om te kijken wat dat geeft ???
Ben je gek ?
16 jaar is in elk geval te jong om op zo'n manier met drugs bezig te zijn, punt.
Je bent op die leeftijd beïnvloedbaar, je weet doorgaans niet wat je wil en je weet ook niet hoe ver je kunt/wil gaan.
En hou aub op met die 'ik weet wat ik doe', want als je begint met slikken op school weet je NIET waar je mee bezig bent.

Sommige jonge mensen willen maar niet begrijpen dat je met drugs moet opletten...
Ik was 25 toen ik mijn eerst lijntje coke kreeg, en gelukkig had ik genoeg sociale verantwoordelijkheden/verplichtingen om te stoppen.
Mijn eerste keer XTC, toen was ik 27 jaar.
Je mag vroegrijp zijn of whatever, aan 16 jaar op heel regelmatige basis drugs gebruiken is jezelf naar de kl*te helpen.
Wanneer plan je te stoppen ?
Als je afgestudeerd bent ? Als je naar de univ gaat ? Als je gaat werken ? Als je gaat trouwen ? Als je kinderen gaat krijgen ? Als je een huis koopt ? Als je op pensioen gaat ? Als je sterft ?
Sorry dat ik het zo cru stel, flash kieke, maar het moet me echt van het hart. En ik voel mee met je ouders, want tot jij achttien bent zijn zij verantwoordelijk voor wat er met jou gebeurt, en als ze jou huisarrest geven is het echt wel omdat ze met jou inzitten.
Maar jij moet het doen, ik kan het alleen maar zeggen.

Psykaholik

Wijs gebruiker
Jeller zei:
volgens mij zou het eerder speed zijn, want van coke gaan de pupillen niet zo veel groter.. maar ja hangt er vanaf hoeveel ge pakt en van persoon tot persoon
nie veel groter :confused: :confused: :confused: :confused:
dan heb je echt nog nooit doorgesnoven denk ik!!!!
d8 da eig ook altijd da ja da nie zo fel zag maar op nieuwjaar heb ik 2 gram erdoor gesnoven van redelijk goeie kwaliteit..
toen ik in de spiegel keek kreeg ik echt schrik van mijn eigen he!!!!
mijn pupillen waren bijna volledig zwart en had echt een angstaanjagende blik in mijn ogen he!!
zag er echt volledig verjunkt uit :openmouth: :openmouth: :openmouth: :openmouth:

Psykaholik

Wijs gebruiker
Re: hey

Deranged zei:
gabberkop18 zei:
Kijk maar uit jongen, de sneaky verleider heeft je al te pakken. Onderschat deze shit niet. Slechts na een enkele keer gebruiken had de coke zich al in mijn geest en gedachtengang geboord als een computervirus. Heeft er toch wel een paar jaar lang gezeten.
en ge kunt er echt op ieder moment van de dag aan denken en goesting in krijgen
kappen met die handel
ben nu een maand clean (alleen van sos wel te verstaan kunt nie alles hebben natuurlijk) en pas sinds een week begin ik echt te merken da ik er nie meer zo veel aan denk, maar mijn weedverslaving is ook alweer een paar treden hoger gegaan en jah de rest (x/ speed / bla bla is gewoon op pijl gebleven eig

Bal0n

Badass junkie
schranziewanzie zei:
Jeller zei:
d8 da eig ook altijd da ja da nie zo fel zag maar op nieuwjaar heb ik 2 gram erdoor gesnoven van redelijk goeie kwaliteit..
mijn pupillen waren bijna volledig zwart en had echt een angstaanjagende blik in mijn ogen he!!
zag er echt volledig verjunkt uit :openmouth: :openmouth: :openmouth: :openmouth:

Pupillen zijn veelal zwart he, :P

Psykaholik

Wijs gebruiker
HDA zei:
Drugs op school is sowieso taboe. Komaan zeg, gewoon eens om te kijken wat dat geeft ???
Ben je gek ?
16 jaar is in elk geval te jong om op zo'n manier met drugs bezig te zijn, punt.
Je bent op die leeftijd beïnvloedbaar, je weet doorgaans niet wat je wil en je weet ook niet hoe ver je kunt/wil gaan.
En hou aub op met die 'ik weet wat ik doe', want als je begint met slikken op school weet je NIET waar je mee bezig bent.

Sommige jonge mensen willen maar niet begrijpen dat je met drugs moet opletten...
Ik was 25 toen ik mijn eerst lijntje coke kreeg, en gelukkig had ik genoeg sociale verantwoordelijkheden/verplichtingen om te stoppen.
Mijn eerste keer XTC, toen was ik 27 jaar.
Je mag vroegrijp zijn of whatever, aan 16 jaar op heel regelmatige basis drugs gebruiken is jezelf naar de kl*te helpen.
Wanneer plan je te stoppen ?
Als je afgestudeerd bent ? Als je naar de univ gaat ? Als je gaat werken ? Als je gaat trouwen ? Als je kinderen gaat krijgen ? Als je een huis koopt ? Als je op pensioen gaat ? Als je sterft ?
Sorry dat ik het zo cru stel, flash kieke, maar het moet me echt van het hart. En ik voel mee met je ouders, want tot jij achttien bent zijn zij verantwoordelijk voor wat er met jou gebeurt, en als ze jou huisarrest geven is het echt wel omdat ze met jou inzitten.
Maar jij moet het doen, ik kan het alleen maar zeggen.
en GROOT gelijk !!!!!!!!!
moet zelf wel nie veel zeggen van hoe vroeg ik begonnen ben , want bij mij was het nog vroeger (en ben er helemaal nie fier op )
maar zo vroeg beginnen is echt het stomste wa je kan doen.
heb nohg een klein beetje geluk da ik nog een beetje verstand heb en mij zeker kan bedwingen (en zeker nie ramverslaaft ga worden) ma ben toch weekendverslaaft en jah over weed daar gaan we nog nie over beginnen want pfffff :stoned: :stoned: :stoned: :stoned: da doen ich wa te gjan
en heb ook altijd gezegt da ik kan stoppen wanneer ik wil maar nu ik er eens bij nadenk ik zeg da nu al 6 jaar en ben nog altijd nie gestopt :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:

Psykaholik

Wijs gebruiker
Bal0n zei:
schranziewanzie zei:
Jeller zei:

Pupillen zijn veelal zwart he, :P
lol jaja ma je weet wa ik bedoel he :wink: :wink: :wink:

A

Anonymous

Gast
Coke valt echt wel op hoor, alsof je een klap de hamer op je gezicht heb gekregen.

Bovenaan