Heeeel klein beetje lsd

Diablo69

Bewuste gebruiker
Olaa lieve forum genoten ,

Ik heb nog lsd liggen, heb dit nog nooit gebruikt maar what happens wanneer je een heel klein beetje neemt ?? Moet morgen wel te werk , maar dacht misschien 1/8 , gast waarvan ik het had zei dat de sterkte 300 was , nu heb ik vernomen dat dit vaak niet zo is. Dus wat kan je verwachten bij hele lage dosis?

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Een beter humeur, lichte euforie, stimulatie/meer energie, meer zin om dingen te doen, inspiratie in je denken. Eventueel heel lichte visuele patronen en kleuren zien. Onder 10/12 ug wordt een microdosering genoemd en daarmee merk je eventueel een beter humeur, maar voel je niet echt dat je wat hebt genomen.

1/8 van 300 is toch een kleine 40 ug. Er is een kleine kans dat je echt zegels hebt van 300 ug, dus ga daar maar niet vanuit. Maar mocht je echt 40 ug binnen krijgen, dan merk je dat wel. Dat gaat ver een microdosering voorbij. Dan kom je eventueel al een klein beetje op het gebied van licht trippen, afhankelijk van de persoon die het neemt. Licht trippen zou dan inhouden je vrij anders voelen dan normaal en introspectief worden. (in je eigen gedachtewereld gaan zitten) En bovengenoemde dingen dus. (beter humeur, euforie, energie, inspiratie)

Anderemaan

Wijs gebruiker
Een beter humeur, lichte euforie, stimulatie/meer energie, meer zin om dingen te doen, inspiratie in je denken. Eventueel heel lichte visuele patronen en kleuren zien. Onder 10/12 ug wordt een microdosering genoemd en daarmee merk je eventueel een beter humeur, maar voel je niet echt dat je wat hebt genomen.

1/8 van 300 is toch een kleine 40 ug. Er is een kleine kans dat je echt zegels hebt van 300 ug, dus ga daar maar niet vanuit. Maar mocht je echt 40 ug binnen krijgen, dan merk je dat wel. Dat gaat ver een microdosering voorbij. Dan kom je eventueel al een klein beetje op het gebied van licht trippen, afhankelijk van de persoon die het neemt. Licht trippen zou dan inhouden je vrij anders voelen dan normaal en introspectief worden. (in je eigen gedachtewereld gaan zitten) En bovengenoemde dingen dus. (beter humeur, euforie, energie, inspiratie)
Mooi antwoord, niks meer aan toe te voegen..

Anderemaan

Wijs gebruiker
Bedankt voor het uitgebreide antwoord !! Nog 1 vraag, wat merk je de dag erna van een lichte dosis ? Gr
Waarschijnlijk een afterglow. Misschien helemaal niks.

Microdosis of normale dosis doe je maar eens in de zoveel tijd. Je hebt vaak nog een afterglow, dat je je opgewekter of tevreden voelt. Op hogere doseringen van psychedelica kan je je echt herboren voelen. Maar dit heb ik wel maar enkele keren ervaren..

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Mooi antwoord, niks meer aan toe te voegen..
Misschien toch nog iets:

Verbeterd zicht en gehoor. (eventueel zelfs reuk?) Scherper kunnen zien dus, alsof je zicht geüpgraded is van SD naar HD en significant beter kunnen horen. Subtielere geluiden dichtbij en geluiden van ver weg die je normaal niet hoort. Maar dit dus meer op doseringen een stukje boven een microdosering. En bij sommigen komt dit effect wellicht pas op een volwaardige tripdosering. (100-150 ug)

En wat @Stonologie zegt, de dag na een lichte dosering heb je wellicht dus een (positieve) afterglow en vrijwel geen kater. Eventueel misschien heel licht wat hoofdpijn. Maar zelfs op normale doseringen LSD stellen katers eigenlijks weinig tot niets voor. :)

Anderemaan

Wijs gebruiker
Misschien toch nog iets:

Verbeterd zicht en gehoor. (eventueel zelfs reuk?) Scherper kunnen zien dus, alsof je zicht geüpgraded is van SD naar HD en significant beter kunnen horen. Subtielere geluiden dichtbij en geluiden van ver weg die je normaal niet hoort. Maar dit dus meer op doseringen een stukje boven een microdosering. En bij sommigen komt dit effect wellicht pas op een volwaardige tripdosering. (100-150 ug)

En wat @Stonologie zegt, de dag na een lichte dosering heb je wellicht dus een (positieve) afterglow en vrijwel geen kater. Eventueel misschien heel licht wat hoofdpijn. Maar zelfs op normale doseringen LSD stellen katers eigenlijks weinig tot niets voor. :)
Zeker waar.

Maar hierdoor denk ik toch dat mijn eerste keer LSD geen LSD was. Hij teste als LSD in een test kit die ik had besteld. Maar misschien zat er ook een NBOMe op.

Het duurde 2 uur voordat ik iets voelde, en was echt anders dan alle andere keren dat ik (1-(c)P)-LSD en ALD-52 deed. Zelfs LSA leek meer op LSD dan die keer.

Ik had een twee weken durende kater van die keer. Het zou 125ug moet zijn maar nu weet ik dat het waarschijnlijk de sterkte van 70ug had.
Het voelde ook manischer terwijl ik op LSD juist mij heel erg gegrond en eerlijk voel.

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Dat klinkt wel wat vreemd voor een LSD trip ja... 2 weken kater... :neutral:

Diablo69

Bewuste gebruiker
Oké!! Ik heb de zegel nu in 16 stukjes dus 1/16 moet max 20 ug zijn als de zegel 300 is.... Zal ik ervoor gaan ???

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
20 ug is goed te doen, maar waarschijnlijk heb je zo eerder een microdose te pakken.

Was je LSD getest?

inner_search

Badass junkie
Nee dat niet, niet slim weet ik . Heb het nu half uurtje in ! Hou jullie op de hoogte
20ug zal je zeker wel merken.
Voor mij , intensere kleuren.
Beter geluid/beeld (ogen en oren :grin:)
Lachkickjes, alles wat interessanter.
Alles tussen de 20 en 80 vind ik niet leuk.

inner_search

Badass junkie
2 uur na inname en voel nog niet echt verschil, alleen mn smaak is iets anders
Dan zal het wrs daar wel bij blijven en was je zegel hoogst wrs geen 300ug.
Neem nu beter niet meer bij, je gaat niet harder trippen , alleen langer.
Kan je beter binnen 2 weken 2 of 3 nemen.

Of je drugs laten testen.

Zeelanddude

Badass junkie
Tripreporter
Microdoseren vind ik wel iets dat je langere tijd moet doen. 2 of 3 weken achter elkaar of iets dergelijks. dag 1 doseren, 1 0f 2 dagen overslaan en dan weer doseren.
Zonder andere drugs erbij te gebruiken. En dan na 3 weken evalueren hoe dat bevallen is.

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Microdoseren vind ik wel iets dat je langere tijd moet doen. 2 of 3 weken achter elkaar of iets dergelijks. dag 1 doseren, 1 0f 2 dagen overslaan en dan weer doseren.
Zonder andere drugs erbij te gebruiken. En dan na 3 weken evalueren hoe dat bevallen is.
Ugh...

Geef mij maar een stevige trip. :wink:

Fyrckant

Bewuste gebruiker
Ik MD tegenwoordig eigenlijk voor de nacht en dag erna. Goed slapen en altijd een zeer productieve en positieve dag. MD dag zelf is maar wat verwarrend.

Bovenaan