Soms heb ik daar geen zin in idd. Is prima toch?Normaal heb ik dit nooit, maar laatst kwam ik een leuke man tegen die naar me lachte en om een of andere reden keek ik toch weg.
Hebben jullie dit ook wel eens gehad?
Hoe kun jij voor meisjes invullen dat ze dit denken als je er zelf geen bent?Dat is omdat je stiekem te verlegen/onzeker was op dat moment.
Meisjes kijken leuke mannen soms niet aan omdat ze gedachten krijgen zoals "Oh, ik zie er vandaag niet uit, beter nu niet flirten", of "Oh, hij is veel te leuk voor mij", of gewoon een kleine 'shock'/verschieten dat iemand je flirtend aankijkt.
Bedoel je dan het gebruikelijke "vriendelijk knikje" of doe je zoon knipoogAls leuke mannen naar mij kijken en lachen lach ik terug, ben zo hetero als wat maar is toch leuk joh 😂
Hoe kun jij voor meisjes invullen dat ze dit denken als je er zelf geen bent?
Knowledge is power my friend. And experience is key.
Bedoel je dan het gebruikelijke "vriendelijk knikje" of doe je zoon knipoog🤣
Onze kuisman (Ja man geen vrouw) is homo , vind hem suuupergiere kerel en ben 100% hetero maar als ik hem zie zwier ik hem een kus en knipoog en gaat ie kapot van het lachen 😂
Edit. Kuisman op het werk , heb privé geen kuisvrouw/man 🤣
On topic:
Ik heb het idee, geachte TS, dat als een man voor jou deze acties doet, je juist gewoon recht toe. Recht aan, je eens terug zou kunnen kijken, en dat 15 seconden lang.
Neutrale gezichtsuitdrukking aannemen, en dan de volgende week hierbij dit topic eens vertellen wat er hierna gebeurd is....
Je grapt hier toch ? 😂 😄Iemand lang aankijken is direct seksuele spanning creeeren.
Wat als je moeder je zo aankijkt?Als een meisje dat aantrekkelijk is mij 15sec lang aankijkt, ‘neutraal’ of flirtend maakt niet uit, neem ik die gegarandeerd mee naar bed hoor.
Iemand lang aankijken is direct seksuele spanning creeeren.
Het ‘direct mee naar bed nemen’ is natuurlijk spreekwoordelijk, maar dat iemand onbekend in de ogen aankijken seksuele spanning creeert is gewoon een feit.Je grapt hier toch ? 😂 😄
Dus jij gaat er vanuit dat een meisje/vrouw je lang aankijkt , dat dat dan seksueel gerichte gedachten zijn ?
Denk dat je nog niet veel op vrouwen bent afgestapt dan , kan wel anders aflopen dan je had verwacht 🥶.
Sweet home Alabama.Wat als je moeder je zo aankijkt?
True, daarom dat je op onderzoek uitgaat door een praatje te maken eeh,Idd. Allereerst is veelwijverij niet aan te raden,
Ten tweede is deze inschatting niet de juiste.
Alleen een blik is onvoldoende.
Graag de link naar een wetenschappelijk onderzoek dan aub ?maar dat iemand onbekend in de ogen aankijken seksuele spanning creeert is gewoon een feit.
Hmmm, ik begrijp je antwoord niet.Sweet home Alabama.
Mannen lopen meestal sneller warm dan vrouwen @heyol. Ze denken niet zoals mannen meteen aan sex. Het is zelden dat als ik een knappe man zie, ik me meteen afvraag wat voor lul hij in z'n broek heeft 😂
Graag de link naar een wetenschappelijk onderzoek dan aub ?
Omdat jij seksuele spanning in je kop ceëerd na 15 sec naar een vrouw te kijken , betekend dat niet dat het idem dito is...
redpilltheory.com
redpilltheory.com - redpilltheory Resources and Information.
redpilltheory.com is your first and best source for all of the information you’re looking for. From general topics to more of what you would expect to find here, redpilltheory.com has it all. We hope you find what you are searching for!redpilltheory.com
![]()
Well-read Wednesdays – The Power of Eye Contact by Michael Ellsberg | Review
Review by Brian McCarthy There are plenty of books on body language briefly that touch on the impact of eye contact. However this subject finally gets covered in the depth and details it deserves in the book The Power of Eye Contact: Your Secret for Success in Business, Love, and Life | Amazon...theartofcharm.com
![]()
7 signs that you have sexual chemistry with someone
Though there's a good chance you're both feeling it, there are obvious signs that you have sexual chemistry with someone. Here they are.www.insider.com
Is algemene kennis hoor, zijn duizend artikels over te vinden.
😂 🤯redpilltheory.com - redpilltheory Resources and Information.
redpilltheory.com is your first and best source for all of the information you’re looking for. From general topics to more of what you would expect to find here, redpilltheory.com has it all. We hope you find what you are searching for!redpilltheory.com
![]()
Review by Brian McCarthy There are plenty of books on body language briefly that touch on the impact of eye contact. However this subject finally gets covered in the depth and details it deserves in the book The Power of Eye Contact: Your Secret for Success in Business, Love, and Life | Amazon...theartofcharm.com
![]()
Though there's a good chance you're both feeling it, there are obvious signs that you have sexual chemistry with someone. Here they are.www.insider.com
Tijdens mijn opleiding werd een onderzoek aangehaald dat concludeerde dat het testosteron niveau onder lesbiennes tot wel 13x hoger of lager kon liggen wanneer je deze met elkaar vergeleek. Misschien ben je zelf wel gewoon een stuk vrouwelijker dan je door hebt en begrijp je gewoon wat ze denken.Geef maar toe. Jullie meisjes kunnen er gewoon niet tegen als een jongen jullie doorheeft. :P
Je hebt teveel pua onzin gelezen.redpilltheory.com - redpilltheory Resources and Information.
![]()
![]()
Geef maar toe. Jullie meisjes kunnen er gewoon niet tegen als een jongen jullie doorheeft. :P
Als je denkt dat je touch hebt, gaat er naartoe.
Praat ermee, je zal wel zien hoe het gesprek gaat maar dit gebeurd vaak dat vrouwen zeggen: ik heb wel een vriend, beetje awkward maar je hebt je antwoord. Praat ze verder met je, voel gewoon aan hoe het gesprek gaat en daaruit zie je wel wat er gebeurd. Het kan zijn dat jullie gewoon blijven praten maar een leuk gesprek is altijd z'n tijd waard en je hebt er een vriend of vriendin bij, heb je touch dan meepakken en neuken of afspreken kan je ook doen.
Zo simpel is het eigenlijk.
Zonder al die blablabla van die links van @heyol
Zie je zo simpel is het!
Gewoon erop afgaan en niet blijven kijken, wat soms wel eens bij ik gebeurt omdat ik soms wat verlegen ben, gemiste kansen of niet, wie weet...
Deel ze eens hier in het topic.Maat. Mijn versiertrucs zijn gewoon on point zalle.
Deel ze eens hier in het topic.
Ben wel benieuwd naar je versiertrucs🧐
Wel ik twijfel nu...Denkt ge dat aan te kunnen? Zeker dat ge dat wilt weten? Uw leven gaat niet meer hetzelfde zijn eens ge die weet...