Hebben jullie dit ook wel eens gehad?

Anna_

Experimenterende gebruiker
Normaal heb ik dit nooit, maar laatst kwam ik een leuke man tegen die naar me lachte en om een of andere reden keek ik toch weg.
Hebben jullie dit ook wel eens gehad?

heyol

Bewuste gebruiker
Dat is omdat je stiekem te verlegen/onzeker was op dat moment.
Meisjes kijken leuke mannen soms niet aan omdat ze gedachten krijgen zoals "Oh, ik zie er vandaag niet uit, beter nu niet flirten", of "Oh, hij is veel te leuk voor mij", of gewoon een kleine 'shock'/verschieten dat iemand je flirtend aankijkt.

Heb vaak dat meisjes me niet direct durven aankijken, maar zo stiekem af en toe heel kort oogcontact maken. Dat is een goed teken, als je daar op afstapt sowiesoww numero gefixed.

ZERO-

Badass junkie
Emeritus Mod
Dat is omdat je stiekem te verlegen/onzeker was op dat moment.
Meisjes kijken leuke mannen soms niet aan omdat ze gedachten krijgen zoals "Oh, ik zie er vandaag niet uit, beter nu niet flirten", of "Oh, hij is veel te leuk voor mij", of gewoon een kleine 'shock'/verschieten dat iemand je flirtend aankijkt.
Hoe kun jij voor meisjes invullen dat ze dit denken als je er zelf geen bent?

inner_search

Badass junkie
Als leuke mannen naar mij kijken en lachen lach ik terug, ben zo hetero als wat maar is toch leuk joh 😂
Bedoel je dan het gebruikelijke "vriendelijk knikje" of doe je zoon knipoog :wink: 🤣
Onze kuisman (Ja man geen vrouw) is homo , vind hem suuupergiere kerel en ben 100% hetero maar als ik hem zie zwier ik hem een kus en knipoog en gaat ie kapot van het lachen 😂

Edit. Kuisman op het werk , heb privé geen kuisvrouw/man 🤣

Blyatman

Badass junkie
Bedoel je dan het gebruikelijke "vriendelijk knikje" of doe je zoon knipoog :wink: 🤣
Onze kuisman (Ja man geen vrouw) is homo , vind hem suuupergiere kerel en ben 100% hetero maar als ik hem zie zwier ik hem een kus en knipoog en gaat ie kapot van het lachen 😂

Edit. Kuisman op het werk , heb privé geen kuisvrouw/man 🤣

Ligt er aan hoe me stemming is, en wat die persoon uitstraalt op dat moment hahahah moet kunnen zonder teveel gedoe.

Zweevteev

Wijs gebruiker
Vaker wel dan niet, terwijl ik geen verlegen persoon ben over het algemeen. Er zat een keer een knappe gozer tegenover me in de trein die heel de tijd subtiel naar me probeerde te kijken, maar het viel ontzettend op omdat hij telkens midden in het gesprek met z'n vrienden naar mij keek. Toen we er bij hetzelfde station uit moesten liep hij voor me en hield hij de deur voor me open, terwijl hij nog altijd ook contact met me probeerde te maken, maar nu echt ontzettend duidelijk. Keek opzettelijk naar de grond heel de tijd, aangezien ik hem dus eigenlijk gewoon een soort van te knap vond om aan te kunnen kijken zonder te beginnen te zweten. :tilttearlaugh:

Generaal_Grafsteen

Zeker heb ik dit wel gehad. Bij mij is het persoonlijk toch afkomstig uit het stukje "Insecurity" zalmaarzeggen. En misschien ben ik ook wel een beetje verlegen. Mijn truc is om ze nooit te laten weglopen, maak lekker een praatje, grijp zijn nummer, wordt vrienden whatever. It doesn't hurt to atleast talk!

Anna_

Thanks voor jullie reacties!

Waarschijnlijk kwam het gewoon doordat het allemaal wat geïsoleerder is door corona. Dan voelt je je toch anders dan wanneer je wat meer onder de mensen bent.
Wel echt jammer, want hij is echt leuk

De Zandman

DF-koning
Interessant,interessant. Vrouwspersonen.
Hier is zoveel over te zeggen....
Ondoorgrondelijk. Vaak Niet te begrijpen .
Soms een werkelijk prachtige verschijning.
Hard als pantserglas. Soms ooooo zo fijntjes hun doel weten te bereiken.
Degenen, die het vuur in onze lendenen weten te doven. Bij een goede combinatie de rots in de branding die wij mannen soms nodig hebben.
En zo kan ik nog wel even doorgaan....
Aan mij niet meer besteed, ik heb mijn portie wel gehad.

On topic:
Ik heb het idee, geachte TS, dat als een man voor jou deze acties doet, je juist gewoon recht toe. Recht aan, je eens terug zou kunnen kijken, en dat 15 seconden lang.
Neutrale gezichtsuitdrukking aannemen, en dan de volgende week hierbij dit topic eens vertellen wat er hierna gebeurd is....

heyol

Bewuste gebruiker
On topic:
Ik heb het idee, geachte TS, dat als een man voor jou deze acties doet, je juist gewoon recht toe. Recht aan, je eens terug zou kunnen kijken, en dat 15 seconden lang.
Neutrale gezichtsuitdrukking aannemen, en dan de volgende week hierbij dit topic eens vertellen wat er hierna gebeurd is....

Als een meisje dat aantrekkelijk is mij 15sec lang aankijkt, ‘neutraal’ of flirtend maakt niet uit, neem ik die gegarandeerd mee naar bed hoor.

Iemand lang aankijken is direct seksuele spanning creeeren.

inner_search

Badass junkie
Iemand lang aankijken is direct seksuele spanning creeeren.
Je grapt hier toch ? 😂 😄
Dus jij gaat er vanuit dat een meisje/vrouw je lang aankijkt , dat dat dan seksueel gerichte gedachten zijn ?
Denk dat je nog niet veel op vrouwen bent afgestapt dan , kan wel anders aflopen dan je had verwacht 🥶.

De Zandman

DF-koning
Idd. Allereerst is veelwijverij niet aan te raden,
Ten tweede is deze inschatting niet de juiste.
Alleen een blik is onvoldoende.

heyol

Bewuste gebruiker
Je grapt hier toch ? 😂 😄
Dus jij gaat er vanuit dat een meisje/vrouw je lang aankijkt , dat dat dan seksueel gerichte gedachten zijn ?
Denk dat je nog niet veel op vrouwen bent afgestapt dan , kan wel anders aflopen dan je had verwacht 🥶.
Het ‘direct mee naar bed nemen’ is natuurlijk spreekwoordelijk, maar dat iemand onbekend in de ogen aankijken seksuele spanning creeert is gewoon een feit.

Mappie88

Bewuste gebruiker
Mannen lopen meestal sneller warm dan vrouwen @heyol. Ze denken niet zoals mannen meteen aan sex. Het is zelden dat als ik een knappe man zie, ik me meteen afvraag wat voor lul hij in z'n broek heeft 😂

Haha! Vind het ook een niet onwijs fijne gedachte dat als ik iemand net wat te lang aankijk dat dat meteen seks zou impliceren.
Ben wel vaker in trein oid in gedachten verzonken en kijk daarbij naar degene tegenover me zonder diegene echt te ‘zien’ (klinkt dat beetje begrijpelijk?), zou dan behoorlijk wat gesekst moeten worden in ene :wink:

heyol

Bewuste gebruiker
Graag de link naar een wetenschappelijk onderzoek dan aub ?
Omdat jij seksuele spanning in je kop ceëerd na 15 sec naar een vrouw te kijken , betekend dat niet dat het idem dito is...

Is algemene kennis hoor, zijn duizend artikels over te vinden.

Mappie88

Bewuste gebruiker

Dit zijn wel beetje poppsychology artikelen :wink: Wat wel bewezen is, is dat als je gedurende een gesprek met iemand diegene voor langere tijd in de ogen kijkt dat dit kan leiden tot romantiek/intimiteit. Dat is natuurlijk wel wat anders dan iemand die je random aanstaart, dat is algemeen geaccepteerd als doodeng gedrag.

zie ook https://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S0747563219304376

inner_search

Badass junkie

😂 🤯

Jmths

Badass junkie
Tripreporter
Geef maar toe. Jullie meisjes kunnen er gewoon niet tegen als een jongen jullie doorheeft. :P
Tijdens mijn opleiding werd een onderzoek aangehaald dat concludeerde dat het testosteron niveau onder lesbiennes tot wel 13x hoger of lager kon liggen wanneer je deze met elkaar vergeleek. Misschien ben je zelf wel gewoon een stuk vrouwelijker dan je door hebt en begrijp je gewoon wat ze denken. :kissingheart:

FerdFatoehaus

Badass junkie

Je hebt teveel pua onzin gelezen.

Mappie88

Bewuste gebruiker
Geef maar toe. Jullie meisjes kunnen er gewoon niet tegen als een jongen jullie doorheeft. :P

haha jij maakt een grap maar velen denken echt zo. Iets te vaak meegemaakt dat mannen (in mijn geval, er zijn uiteraard ook vrouwen die dit doen) denken allerlei avances te kunnen maken omdat je net 1sec te lang keek.

De Zandman

DF-koning
En toch vindt het allereerste contact plaats met. ..de ogen.
Een oud collega van mij scoorde nogal veel succes, zo zei hij, door.....te kijken.
Maar dan precies lang genoeg, en ook nog eens op de goede manier.
Gezichtsuitdrukking.
Ik heb zelf ook wel meiskes achter me aan gehad, maar, ik kwam er vaak te laat achter.
Mijn collega zei
Met kijken heb je maar één kans.
Wacht je te lang, dan is je kans al meteen verkeken.
Kijk of ze naar je kijkt, even terugkijken, en dan.....sla toe.
Als he niet op het goede moment reageert, dan is het:
Helaas, pindakaas...

transformated

Badass junkie
Als je denkt dat je touch hebt, gaat er naartoe.
Praat ermee, je zal wel zien hoe het gesprek gaat maar dit gebeurd vaak dat vrouwen zeggen: ik heb wel een vriend, beetje awkward maar je hebt je antwoord. Praat ze verder met je, voel gewoon aan hoe het gesprek gaat en daaruit zie je wel wat er gebeurd. Het kan zijn dat jullie gewoon blijven praten maar een leuk gesprek is altijd z'n tijd waard en je hebt er een vriend of vriendin bij, heb je touch dan meepakken en neuken of afspreken kan je ook doen.
Zo simpel is het eigenlijk.
Zonder al die blablabla van die links van @heyol
Zie je zo simpel is het!
Gewoon erop afgaan en niet blijven kijken, wat soms wel eens bij ik gebeurt omdat ik soms wat verlegen ben, gemiste kansen of niet, wie weet...

heyol

Bewuste gebruiker
Als je denkt dat je touch hebt, gaat er naartoe.
Praat ermee, je zal wel zien hoe het gesprek gaat maar dit gebeurd vaak dat vrouwen zeggen: ik heb wel een vriend, beetje awkward maar je hebt je antwoord. Praat ze verder met je, voel gewoon aan hoe het gesprek gaat en daaruit zie je wel wat er gebeurd. Het kan zijn dat jullie gewoon blijven praten maar een leuk gesprek is altijd z'n tijd waard en je hebt er een vriend of vriendin bij, heb je touch dan meepakken en neuken of afspreken kan je ook doen.
Zo simpel is het eigenlijk.
Zonder al die blablabla van die links van @heyol
Zie je zo simpel is het!
Gewoon erop afgaan en niet blijven kijken, wat soms wel eens bij ik gebeurt omdat ik soms wat verlegen ben, gemiste kansen of niet, wie weet...

Maat. Mijn versiertrucs zijn gewoon on point zalle.

transformated

Badass junkie
Denkt ge dat aan te kunnen? Zeker dat ge dat wilt weten? Uw leven gaat niet meer hetzelfde zijn eens ge die weet...
Wel ik twijfel nu...
Misschien zijn ze zo slecht dat ik een stamp in me ballen krijg.
Misschien zijn ze zo goed dat ik iedere avond seks zou hebben.
Misschien wil ik het eigenlijk niet weten of wel?
Hmmmmm, zo dicht bij de sleutel om iedere pandora's box te openen.
Ik heb een keuze, een dilemma, een tweestrijd en wat zal ik doen?
Heeft besloten om niet de sleutel te vragen, pandora's box zal wel openen als de tijd rijp is.

Bovenaan