Heb jij iets met LSD?

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Heb jij iets met deze stof, en zoja wat vind je er speciaal/bijzonder aan? Ben benieuwd voor mij was het om mijn creativiteit te verhogen simpel gezegd, en wat dingen verwerkt ermee :sunglasses:

mandragora

Badass junkie
Emeritus Mod
onder lsd heb ik voor de eerste keer echt muziek kunnen horen, het was nog spannender dan een film. ...heb ik voor de eerste keer echt liefde gevoeld voor alles. door lsd is mijn levensvisie positief veranderd. door lsd heb ik mega veel respect gekrege voor alles dat leeft en alles leeft ook. door lsd ben ik van kunst en klassieke muziek gaan houden. door lsd heb ik mezelf leren kennen. door lsd heb ik een creatieve boost gekregen. door lsd ben ik van psychedelische muziek gaan houden. door lsd is er een zekere rust over me heen gekomen. door lsd ....

chrzz

Belezen gebruiker
Ik ben vorige nacht verliefd geworden op LSD, na mijn eerste echt zeer leuke trip. Dit was wel in combi met opiaten en benzo's, maar toch. Voor mij zijn tripmiddelen iets te intens (door wat psychische problemen) als ik ze zuiver gebruik. Daarom dat ik er nu voor gekozen had om te combineren met downers en dat is me zeker goed bevallen! :hearteyes:

Aangezien ik recent een goede LSD dealer gevonden heb ga ik nog veel bijzondere trips tegemoet denk ik. Het is alsof er een wereld voor me opengaat, al mijn vorige trips waren zeer duister en angstaanjagend. Niet leuk dus. Maar nu!! :stoned:

LSD is mijn favo. drug om deze reden:
Onder heel veel drugs kan ik niet meer logies nadenken en raak ik soms verward,
maar onder LSD kan ik nogsteeds logies nadenken ondanks dat alles wel leuk kronkeld :tongueout:

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Kan veel punten terugvinden waarom ik het ook leuk vond elke keer weer. Inderdaad muziek horen wat soms een film lijkt te kunnen zijn of nog 101 andere dingen :hearteyes:

Hellraiser_[NL]

Bewuste gebruiker
ik had wat met lsd maar ze is al 2 jaar niet meer langs geweest :(
voel me in de steek gelaten door de dealers hier in de buurt die wel troep verkopen maar niet alice

ooit kom ik haar weer tegen en is alles goed :grin:

lsd is tog mijn favoriet ! ^^ en uiteindelijk ook het enige dat ik tegenwoordig nog doet
dit spul werkt ( by mij tog alleszinds ) bewustzijnsverruimend :)
daarom net dat ik het zo intersant vind ^^

Pejuz

Newbie
LSD brengt me in een andere staat van bewustzijn. Lsd legt me de meest ingewikkelde dingen uit door het te verwoorden in het simpelste gevoel. LSD brengt me dichter bij de natuur. LSD laat me waardering zien aan alles wat waardering verdiend.
Mooi spul :)

LSD heeft mij geleerd hoe ik de weg kon vinden van mijn gedachten naar mijn mond. zodat ik precies kon zeggen wat ik wou, zonder omwegen. en vooral, het heeft me gave dingen laten zien!
dansende bomen, gebouwen die uit de grond sprongen, regenboogwegen, en heel veel nieuwe vormen en kleuren. :grin:

Maarja toch merk je ook wel, 1 verkeerde of negatieve gedachte die ertussendoorglipt waar je geen controle over hebt.. en het is gebeurd.

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Het heeft me geholpen nieuwe kanten te laten zien van het leven/bestaan. En heeft geholpen met wat onverwerkte dingen te verwerken.

Bovenaan