deamonique zei:Azurescens zijn idd sterker, ik vond het echt een ander soort trip dan hawaiiaanse..denk dat ik toch liever hawaiiaanse doe
DarkScope zei:deamonique zei:Azurescens zijn idd sterker, ik vond het echt een ander soort trip dan hawaiiaanse..denk dat ik toch liever hawaiiaanse doe
waarin verschillen ze dan een beetje als je dat kan uitleggen?
Jpilot zei:Azurescens zijn inderdaad sterker.
De hawai paddenstoelen zijn net wat steker dan de mexicaanse, en vaak ook wat duurder. De vorm is ook anders, langer en dunner, met een heel klein hoedje.
psilocybine zei:Jpilot zei:Azurescens zijn inderdaad sterker.
De hawai paddenstoelen zijn net wat steker dan de mexicaanse, en vaak ook wat duurder. De vorm is ook anders, langer en dunner, met een heel klein hoedje.
pardon ? "NET" wat sterkerhawaiiaanse zijn de sterkste in die er zijn ..
en die aze.. waar ik de naam niet tegoei van kan zijn de sterkste in de cubenis soort .. maar er zijn VEEL soorte die tusse mexicaanse en hawaiiaanse ligge![]()
paupie zei:psilocybine zei:Jpilot zei:Azurescens zijn inderdaad sterker.
pardon ? "NET" wat sterkerhawaiiaanse zijn de sterkste in die er zijn ..
en die aze.. waar ik de naam niet tegoei van kan zijn de sterkste in de cubenis soort .. maar er zijn VEEL soorte die tusse mexicaanse en hawaiiaanse ligge![]()
volgens mij haal je het door elkaar. Onder de cubensis vallen volgens mij de mexicanen, colombiaanse, filipijnse enz. Azurescens is een heel andere soort die niet onder de cubensis valt. En of bijv. hawaiaanse of azurescens sterker zijn......... bij de smartshop werd mij verteld dat de azurescens de meest hevige trips opleveren. En het lijkt mij wel dat zo iemand er verstand van heeft.