Hasjolie dosering spacecake?

jcp

Bewuste gebruiker
Oi!

Ik heb het plan om van het weekend een spacecake te bakken (normaal cake formaat).

Waar we er normaal ongeveer 20 a 25 gram in verwerkten voor ongeveer 10 man vraag ik me af hoe ik moet doseren als ik er hasjolie (BHO) in wil verwerken.

Heeft iemand ooit een spacecake gebakken en ipv wiet hasjolie gebruikt?

Het maakt me niet uit als de cake enigzins over the top is :wink: maar ik heb echt geen idee hoeveel van het spul er in zou moeten...

3970

Wijs gebruiker
Als ik een cake bak, zo'n standaard cake uit de supermarkt, dan doe ik er 1 gram hasholie in. Succes gegarandeerd!!! :hearteyes: (pak niet meteen teveel, het duurt even voor het werkt....uurtje is niet abnormaal)

Hemi

jcp

Bewuste gebruiker
En hoe zou je het effect van je eigen cake willen omschrijven, heftig of normaal?

Het is nl de bedoeling dat we met de dosering een heftig cakeje krijgen :wink:

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
ik vrees dat jcp 1 gram te weinig vind, die schaal zit vol.
Ik schat zo ff uit het losse polsje dat JCP er 10 gram in mietert.

:hearteyes:

jcp

Bewuste gebruiker
Haha, L25 je snapt natuurlijk wel dat ik nog even meer reacties afwacht tot ik het advies van de overdoseerkoning opvolg he :beer:

pieter-b

Wijs gebruiker
volgens mij is het zon 1 op 10, dus voor een cake van 50 gram wiet gebruik je 5 gram olie...maar omdat je er natuurlijk meer olie in kwijt kan dan wiet, zou ik voor 8 gram gaan :wink:
*edit, ..maar je hebt het waarschijnlijk als tinctuur...dus 10 gram :wink:

jcp

Bewuste gebruiker
:) de meningen zijn verdeeld, dus deelt jcp het door 3

1gram+8gram+10gram=19 gram

en dat delen door 3 = 6,3 gram :grin:

Ik laat nog even weten hoe het was! :smoke:

EDIT:

@pipo: het is geen tinctuur, ik heb wel je tip gebruikt met de Norit!

3970

Wijs gebruiker
Onze cake met 1 gram, is erg heftig...het is dat ik de privacy van onze vrienden respecteer, maar je zou de filmpjes moeten zien op de cake...echt he-le-maal waus... :rolleyes:

Hemi

jcp

Bewuste gebruiker
Hehe, ik weet hoe heftig het kan zijn, heb wel eens een vriend voluit jankend in de huiskamer zien staan van een spacecake :sunglasses:

Maar nog even voor de zekerheid, is 6 gram redelijk goede bho te veel voor 10 man :confused:

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
das toch niet te beantwoorden !!

nemen ze hele plakken halve plakken kwart plakken en hoer dik zijn je plakken ?

jcp

Bewuste gebruiker
Nou met z´n 10en kom je op 0.6 gram olie pp zouden we de cake eerlijk verdelen :)

Dus de vraag is dan.. hoe hard space je hem op 0.6 gram olie oraal, of staan we dan met z´n allen te janken in de huiskamer dat het te hard gaat. :mrgreen:

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
dat zou wel fijn he .. als je het ook nog filmt is een tripreport overbodig LOL

GO for it JCP.

et misschien eerst een kwart plakkie ?

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
dat zou wel fijn he .. als je het ook nog filmt is een tripreport overbodig LOL

GO for it JCP.

et misschien eerst een kwart plakkie ?

jcp

Bewuste gebruiker
:grin: als dat zou gebeuren zet ik mijn filmpje niet op internet, anders beland ik ook in een telfort reclame...

Maarre ik gooi er gewoon 5 gram in en we tasten wel een beetje af hoe hij het doet :beer:

appie1000

Newbie
Nou ik ben de bakker, JCP heeft de dosering op 5,5 gezet. Opgelost in de boter die staat nu af te koelen, vrijdag bakken en zaterdag opeten. Dat gaat een wouze pasen worden ........... :grin:

appie1000

Newbie
pff cake is klaar effe een paar kruimels en een klein stukje op van tijdens het bakken, tering cake is goed ......... :stoned:

ben redelijk wous in mijn pannetje ..........

Wile-E-Peyote

Badass junkie
Tripreporter
sow hasjcake, daarmee ben ik een keer op bed gaan liggen(na 2 plakken) ik was echt helemaal weg... gedachten gingen over in geluidjes, als ik opstond, leek t alsof ik door bleef rollen...

ja thc heeft nog vele onontdekte mogelijkheden, ipv en beetje roken en high worden

jcp

Bewuste gebruiker
Damn! ik zit nu bij paasontbijt --> schoonouders nog helemaal wazig te zijn van gisteravond :grin:

SPACECAKE OF DOOOM :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:

Bovenaan