Hasjmelk maken

Antwerp's highest

Experimenterende gebruiker
Kan iemand me wat meer informatie geven over hoe hasjmelk te maken..

Ben van plan dit een van de dagen te doen, maar ik weet niet juist hoe het moet en hoeveel erin moet enz...

Cheers :stoned:

Sweet_Shadow

Badass junkie
Tripreporter
Het is heel simpel.

Men neme ten eerste een vol glas volle melk. Dit warm je op in een pannetje tot het kookt, zet het gas dan laag. De hasj moet je verkruimelen en in de warme melk doen. Beetje roeren, zo'n 5 minuten zal wel voldoende zijn. En dan giet je het weer in je glas, en moet je het opdrinken, joechei :grin:

Het smaakt niet lekker jammer genoeg. Ik heb het ook eens met chocolademelk gemaakt, dat smaakte euh.. minder vies. Ik heb tot nu toe niet meer dan 0.25g gebruikt. Dat leverde al een heftige reactie op dusss weet wat je doet. Succes ermee!

Oja je kunt ook nog een klontje boter in de melk doen, maar met volle melk zal het wel niet echt nodig zijn.

RandomDude123

Bewuste gebruiker
Zoals al gezegd, neem niet teveel! Hij lijkt zo save, kwart grammetje hasj, maar pas op, daar kun je flink hard op trippen de eerste keer. Als de trip tegenvalt kun je de volgende keer altijd iets meer nemen, maar doe dat de eerste keer zeker niet.

EN het smaakt idd niet lekker. Gewoon kwart grammetje in één kop melk en dan snel opdrinken. Het zal een half uur duren voor je iets voelt, en na een uur begin je flink te spacen. Dat houdt dan een paar uur vol. Zorg voor een chille vertrouwde omgeving, eventueel een vriend (of vrienden) erbij die meedoet, en zorg voor goede muziek en sfeer.

Psychedelic_Fairytale

Bewuste gebruiker
maar werkt dit evengoed met wiet in melk, want ik lees hier alleen maar over hasjmelk
maar ik heb namelijk geen hasj nu dus dat zal moeilijk gaan...

BacingsPen

Badass junkie
ik heb er nooit veel van gemerkt en het is idd ontzettend vies...

Daarom zou ik je willen adviseren gewoon een spacecake te bakken en die hasj lekker op te roken :) dan smaakt hasj namelijk wel lekker niet waar?

En je kan zeggen wat je wil, maar het gebruik er van moet ook lekker zijn!

Waterpijp

Bewuste gebruiker
Ik vond die melk zeker drinkbaar, en ik zou het niet vies willen noemen. Paddo's zijn vies! tot nu toe dan :P eerst volgende keer in de yoghurt met die dingen :grin:

RandomDude123

Bewuste gebruiker
Kleinere stukje en meer de tijd nemen om erin te trekken, net als de hasjmelk.

Hoewel, het werkte wel, dus wat maakt het eigenlijks uit.

123spacer

kan ik de melk ook koud drinken? dus dat ik hem bijv. savonds maak en dan ind ekoelkast zet en dan de volgende morge of 2 dagen erna opdrink?
en hoe erg is de trip ong. ga je er raar van doen of is het gwoon egt alleen maar relaxte en niet heel druk doen, dus dat andere er vrij weinig van merke....
gretz

Ellesdee

Badass junkie
Waterpijp zei:
Hoe zou je het anders willen doen dan? Zouden die paddo's stukken nog kleiner kunnen?

ik heb t vorige keer zo gedaan:

de paddos heetten : amazonian xtc

we hadden 3porties voor 3mensen :)

dus we hebben ze allemaal klein gesneden, en in 1,3 liter water gedaan...
daarna 20min zachtjes laten pruttelen, toen de paddo's eruit gehaald, vanille thee erbij gedaan voor de smaak en wat honing... was best lekker :grin:

de paddos hebben we gewoon weg gegooid, je kan ze nog opeten, maar dat is nie echt nodig

123spacer

kheb gister gedaaan
het smaakt inderdaad niet lekker.. een beetje naar melk met gras kan je het eigk bijna mee vergelijke :tongueout:

Mindless1985

Badass junkie
Waterpijp zei:
ik heb nog nooit gras in me melk gedaan en dan opgedronken.. dus kan deze vergelijking niet maken :wink:

Geeft zeer goede resultaten hoor, ging best trippen toen ik dat voor het eerst probeerde :wink:

[14 jarige belg modus] Hahahaha, ik ben stoerder dan waterpijp, ik heb meer geprobeerd!! [/14 jarige belg modus]

Dags

Bewuste gebruiker
Vanavond dus voor het eerst hasjmelk gemaakt. 0.8 gram met ze 4en.

TIEFUS!!!!!!!!!!!!!!WHAT IS DAT ONGELOFELIJK RANZIG!

Niet te kort, ik(en de anderen nog meer) hebben echt ons best moeten doen om het weg te krijgen. Smaakt naar verrotte vloeibare bloemkool :flushed: .

Maarja, dit was duidelijk te weinig. Ik ben nog best stoned geworden, maar meer ook niet. 2 van die andere gaste voelde heel kort een beetje en die laatste zei dat hij niks voelde, ik reageer er dus duidelijk wel sterker op.

Ga het ech wel nog een keer doen, maar dan met chocomel met koffielikeur ofzo en veel meer hasj. :stoned:

Martijnnn

Kan het ook met gewone half volle melk? Moet ik er dan een klontje boter bij doen (gewoon die boter die je ook op je brood smeert)?

Ik wil het zometeen gaan proberen.

Gewoon de melk laten koken?

Martijnnn

Nou ja, laat maar hoor, heb net hasjchocolade gemaatk en opgegeten, ben benieuwt of ik het goed ga voelen :sunglasses:

Formshift

Belezen gebruiker
Iemand op een ander forum zegt ook dat je bij hasj(choco)melk een klontje boter erin moet doen, anders voel je nix.

Omdat THC zich aan vet hecht ofzo...

Is dit waar of maakt het niet zoveel uit?

minn

Badass junkie
Formshift zei:
Iemand op een ander forum zegt ook dat je bij hasj(choco)melk een klontje boter erin moet doen, anders voel je nix.

Omdat THC zich aan vet hecht ofzo...

Is dit waar of maakt het niet zoveel uit?
Jup das waar :)

RandomDude123

Bewuste gebruiker
Nope das niet waar :)

Zolang de melk maar vet genoeg is, is het niet nodig. In volle melk hoef je dus geen boter te gooien.

Antwerp's highest

Het is lang geleden dat ik nog op het forum ben geweest: maar eventjes dus vertellen hoe het gegaan is.

Een vriend van me had dit al is gemaakt, dus deed het deze keer opnieuw, gewoon inderdaad wat melk koken, daar de hasj (goed verbrokkeld) indoen. Dan roer je tot de hasj volledig opgelost is in de melk. Dan ben je klaar, en met cacao erbij, vind ik het echt wel lekker, zeker niet vies. Gewoon chocomelk met een hasjsmaakje :wink:

PS: we hadde ongeveer een halve gram erin gedraaid, en ik was echt flink high!!

Osi`

Bewuste gebruiker
Hoeveel is de aan te raden dosis?
Is 0.2 gram ook goed? Ik heb een halve gram pollem gehaald voor 5 euro (maar tziet er precies een beetje meer uit :/ 2.5 vingers lang en 0.5 vingertje breed)

Kwil het vooral goed voelen. Heb wel nog nooit space cake gegeten of hasj melk gedronken of dergelijke. Blow wel al 2 jaar en heb al 2x op LSD getript.

Edit. Moet je bij volle melk ook boter doen? Toch best zeker? Maar dat moet nie veel zijn zo'n klont boter?
En hoe moet het vuurtje staan. Moet je de melk eerst aan koken brengen met het klontje boter. En dan al kokend de hasj erin doen? En als de hasj opgelost is de kokende melk met hasj van het vuurtje afdoen om te laten afkoelen?

Juist? Verbrandt de THC dan niet bij hogere temperaturen dan 100C° ?

Sweet_Shadow

Badass junkie
Tripreporter
Tja als je voorzichtig wilt zijn neem je 0.2 - 0.25 gram of iets in die richting, je kunt bij de tweede keer altijd de dosis nog verhogen. Je wilt het goed voelen... hm nou ik voelde 0.2 gram wel duidelijk, maar ik blowde ook zeer zelden.

Bij volle melk is boter niet nodig.

Hmm of je al kokend de hasj erin moet doen, daar ben ik niet zeker van. Volgens mij had ik dat wel gedaan, maar wel op een laag pitje en met af en toe roeren.

Het lijkt me niet dat THC bij 100° al verbrandt want als je het rookt zit je ook boven de 100°, dacht ik (maar aan de andere kant, bij roken gaat er wel THC verloren).

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
De laatste keer dat ik hasjmelk had gemaakt had ik 1 gram zachte pollem in ongeveer 0.8l melk opeglost. En samen met een vriendin opgedronken. Was aardig van de kaart tot ik niet lang erna in een erg diepe slaap viel..

De melk maken is gewoon de hasj bij de melk doen en langzaam verhitten tot het is opeglost.
En verder kan je even kijken of je er chocomelk van maakt of anijsblokjes erin gooit etc. Want echt lekker is het niet :rolleyes: .

Osi`

Bewuste gebruiker
Als de hasj volledig opgelost is? Mag ik hem toch al opdrinken hé :) Warm of koud maakt niet uit.
Best geen Nesquick zeker voor de smaak? Maar cacao poeder... :tongueout:
Btw, is het niet mogelijk om melk bij de soep te goeien (bv, tomatengroenten soep) ?

Ik zeg maar iets :) Zoals je room melk in je soep kunt krijgen.

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Osi` zei:
Als de hasj volledig opgelost is? Mag ik hem toch al opdrinken hé :) Warm of koud maakt niet uit.
Best geen Nesquick zeker voor de smaak? Maar cacao poeder... :tongueout:
Btw, is het niet mogelijk om melk bij de soep te goeien (bv, tomatengroenten soep) ?

Ik zeg maar iets :) Zoals je room melk in je soep kunt krijgen.

Ik zelf heb het gedronken toen het warm was. Ben er niet zeker van maar mischien komen er brokjes in terug als het is afgekoelt.

Als je er chocomelk van maakt zou ik ook gaan voor de cacau poeder met beetje suiker naar smaak.(indien nodig)
Je kan het door de soep gooien als je wilt maar persoonlijk drink ik liever de melk weg in 5 sec en neem dan bijv. soep tegen de smaak :)

Vrije Geest

Belezen gebruiker
Wat voor hasj kan ik er 't beste in doen? Miss wonen hier mensen uit den helder en weten welke hasjies tsjakka heeft, want dat weet ik namelijk nie :P

Oh en maakt 't nog uit of 't hele vette/plakkerige of juist droge hasj is?

Osi`

Bewuste gebruiker
Ik denk dat ze allebei goed zijn, maar droge hasj lost zeker sneller op.
Tzal allebei wel oplossen.

Bovenaan