Hasjmelk maken

spacekonijn

Badass junkie
heerlijk chocolade-hasj melk , klontje roomboter in de melk gooien zodat de hasj zich goed bindt hasj erbij ff roeren tot de melk mooi bruin is en cacao erbij.

ben gestopt met roken en vind dit tot nu toe het beste alternatief, andere suggesties hoor ik graag :)
ik doe er ongeveer 0.5-0.8 gram in en daar ben ik nu al zeker 3 uur high van :stoned:

spacekonijn

Badass junkie
heb net een soort hasj-espresso gemaakt, ongeveer een halve mok aan melk klont boter erbij en halve gram hasj. beetje cacao erbij en ik had het in 3 slokken leeg maar ben na 10min al helemaal knetter, knalrode ogen echt overdonderd stoned :tearsofjoy:

Welhallodaar

Bewuste gebruiker
[youtube]<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/ZeO-5yqbo9Q&hl=nl&fs=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/ZeO-5yqbo9Q&hl=nl&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>[/youtube]

hodgepodge

Bewuste gebruiker
Re:

Formshift zei:
Iemand op een ander forum zegt ook dat je bij hasj(choco)melk een klontje boter erin moet doen, anders voel je nix.

Omdat THC zich aan vet hecht ofzo...

Is dit waar of maakt het niet zoveel uit?
Heb ik ook gehoord en dan ook nog echte boter die niet plantaardig is.

spacekonijn

Badass junkie
ik gebruik roomboter om te binden, becel zou niet werken..

gister na die overkill aan hasj in mn halve choco-beker ben ik na ongeveer 50min mn best doen wakker te blijven toch in slaap gevallen. was wel heerlijk space zolang het duurde :stoned:

Angramar Temenos

Badass junkie
Re:

SpacingBen zei:
ik heb er nooit veel van gemerkt en het is idd ontzettend vies...

Daarom zou ik je willen adviseren gewoon een spacecake te bakken en die hasj lekker op te roken :) dan smaakt hasj namelijk wel lekker niet waar?

En je kan zeggen wat je wil, maar het gebruik er van moet ook lekker zijn!

Ik merk nooit iets van spacecake.. Weet niet waarom, maar heb het al een paar keer gehad, van andere mensen, andere dosisen, waar anderen ook echt van gingen spacen.. Ik merkte der NIKS van. Zelfs niet een hele lichte stonedheid, als na een hijs.

Heb een keer 4 plakjes van hele sterke genomen. Nog steeds niks. :( :( :(

hodgepodge

Bewuste gebruiker
Ik had toen gewoon de melk met wat echte boter opgewarmt. Toen de melk kookte het vuur uitgezet en de stuff er ingegooit. Toen goed geroerd en klaar. In een paar minuutjes klaar en er goed stoned van worden. Maar ik vind een joint heerlijk en beter beheersbaar.

TrippyShit

Badass junkie
Re: Re:

hodgepodge zei:
Formshift zei:
Iemand op een ander forum zegt ook dat je bij hasj(choco)melk een klontje boter erin moet doen, anders voel je nix.

Omdat THC zich aan vet hecht ofzo...

Is dit waar of maakt het niet zoveel uit?
Heb ik ook gehoord en dan ook nog echte boter die niet plantaardig is.

Klopt. THC hecht zich aan dierlijk vet. Dus overal waar dierlijk vet inzit, kan je hasj of wiet in verwerken. heb wel is recepten gezien van wiet kipfilet, toetsen, pasta's noem maar op. Alles. Als het maar dierlijk vet heeft of als je toevoegt.

maxrelax07

Belezen gebruiker
Re: Re:

Angramar Temenos zei:
SpacingBen zei:
ik heb er nooit veel van gemerkt en het is idd ontzettend vies...

Daarom zou ik je willen adviseren gewoon een spacecake te bakken en die hasj lekker op te roken :) dan smaakt hasj namelijk wel lekker niet waar?

En je kan zeggen wat je wil, maar het gebruik er van moet ook lekker zijn!

Ik merk nooit iets van spacecake.. Weet niet waarom, maar heb het al een paar keer gehad, van andere mensen, andere dosisen, waar anderen ook echt van gingen spacen.. Ik merkte der NIKS van. Zelfs niet een hele lichte stonedheid, als na een hijs.

Heb een keer 4 plakjes van hele sterke genomen. Nog steeds niks. :( :( :(

Onlangs heb ik een heerlijke reputatie van spacebakker opgelopen :wink:
IK heb een spacecake :hearteyes: gebakt met 4 g weed, daarvan zelf 0,750 gr geconsumeerd.
resultaat: dat was zowat mijn grens, ben 10u high geweest :confused: ('snachts k.o. gegaan bij het te rap rechtstaan)
Van de spacecake een stuk met ongeveer 2 g weggegeven aan 3 vrienden die dagelijks :stoned: (minstens 1 g) en zij zijn ongeveer 4u zwaar stonedhigh geweest...
Achteraf veel complimenten gekregen /stoef/stoef

Misschien moet je eens langs komen :wink:

Wile-E-Peyote

Badass junkie
Tripreporter
Zo maak ik m

volle melk(net van de kook) met een eetlepel boter en verpoederde hasj in de thermoscan doen, deze sluiten, en om de tien munuten even schudden

Worstenjongen

Bewuste gebruiker
Re:

Psychedelic_Fairytale zei:
ja heb je toch wel gelijk in, paddos zijn geweldig maar niets zo vies als paddos :(
xct is ook geweldig, maar xtc pil in je mond is echt ranzig...

Hahahaha blijf jij maar eens sabbelen op een Pilletje ^^,

Bovenaan