Hasjmaker

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
Het schijnt dat die goedkopere echt niet eens de moeite zijn om te bekijken, laat staan te kopen.

Ik heb er verder geen ervaring mee, als je knipafval over hebt maak je er toch een lekkere cake of chocomelk van?

Hellraiser_[NL]

Bewuste gebruiker
kerel niet doen kan veel mekelijker heb zelf ook hasj gemaakt via de ijs metode ik kreeg hasj die heel zacht was en lekker kneedbaar

zo stoned was ik toen al in tijden niet geweest pm me maar

Hellraiser_[NL]

Bewuste gebruiker
juist precies amateurtje heb ik ook gedaan werkt perfect en naar mijn zinnen beter lekkere zachte hajs waar je knetter stoned van word

:stoned:

gebruik van al je fluffy topjes ( topjes die niet ondwikeld zijn ) en de bladeren die veel thc bevaten in een emmer gooi er nu 3 kwart ijsblokjes is en laat even onddooien tot er een beetje water in staat

pak een accu tol of beter nog eentje op 230~ en zet er een cement boor op ga nu effe lekker ervoor zitten met een jointje want de volgende uurtje ben je bezig met het vermalen van de wiettoppen en het ijs als dit lekker fijn is pak je nog een emmer en zet je ernaast panty eroverheen

en dan rustig je vole emmer erdoor gieten rustig aan gaat wel effe duuren drrm is het belangrijk dat al je ijs goed klein is zodat snel smelt en door de panty gaan

wat je boven de panty overhoud is een smeurie van wiet toppjes die leg je even netjes aan de kant in de memmer die je net door de zeef hebt gegoten want die kan je nog een keergebruiken maar dan word de kwaliteit minder maar de moeite vaak nog wel waard

de emmer met je water dat door de zeef is gegaan gooi je in een doorzichtige maatbeker
en laat je 8 uurtje staan ligt ook beetje aan de hoeveelheid water die je nog hebt
maar het punt is dat het kan bezinken waardoor al je thc naar de bodem zakt

je ziet na een paar uur al een laagje staan op de bodem wacht tot je zekker weet dat niet meer word
en zuig het water uit de maatbeker
wat je overhoud is een pasta achtige substantie die je moet laaten droogen tot het water eruit is als het een beetje hard begint te worden ga je het kneeden

en na 3 weekjes rijpen is die klaar ikzelf heb hem gelijk gerookt en dat ging zo goed dat die voor het rijpen al op was

s6

Bovenaan