Hasjbrownies

lolnoob

Bewuste gebruiker
Ik ga vanavond samen met mijn huisgenoot hasjbrownies eten. We hebben gewoon zo'n standaard pakket gekocht en gaan in plaats van alleen boter ook hasj erbij toevoegen.

Bakken met Baard zegt dat er 0.3 gram pp in moet ongeveer. Dit klopt wel neem ik aan?

Is er een andere werking dan wanneer ik het zou oproken in een joint?

a1b2c3d4

Wijs gebruiker
Ik heb maar 1x spacecake op. Toen merkte ik wel dat mijn lichaam retezwaar aanvoelde, nog zwaarder dan van wiet roken. Het is ook een aangenamere high vind ik en duurt veel langer. Voor de rest zit er (voor mij) niet zo bijzonder veel verschil in met (puur) roken.

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
Komt inderdaad wat in de buurt van puur roken, maar dan keer 10.
Het effect is een stuk aanweziger, en is meer een ''space'' dan een ''chill'' te noemen.

Aangezien je hasj hebt, is dit in mijn ogen iets minder aagezien het effect ook minder is bij het roken. ( Sommige mensen ervaren hasj juist sterker dan wiet, maar ik niet.)

0.3 gram is een goede dosis bij een redelijke kwaliteit hasj.
Is het echt, echt goede dan volstaat 0,15/0,2 gram. Is het niet zulk super spul dan mag je wat meer gebruiken..

Verder merk ik uit ervaringen dat je bij het oraal nuttigen van wiet/hasj sneller last kan krijgen van overgeven en ''bad gaan''. Dit heeft in mijn ogen dan weer meer met de dosis te maken, en komt bij mijn ervaringen ( van mijzelf, mensen rondom mij en tripreports) vaker voor bij wiet dan bij hasj.

a1b2c3d4

Wijs gebruiker
PepTalk zei:
Aangezien je hasj hebt, is dit in mijn ogen iets minder aagezien het effect ook minder is bij het roken. ( Sommige mensen ervaren hasj juist sterker dan wiet, maar ik niet.)

Heb ik ook, terwijl hasj geconcentreerder is dan wiet. Uit een gram wiet draai ik 4-6 joints, een gram hasj ongeveer 3.

lolnoob

Bewuste gebruiker
Het komt waarschijnlijk omdat als je het rookt je maar iets van 60% van de werkzame stoffen gebruikt (schijnt). En als je het in etenswaren verwerkt gebruik je de volle 100%.

Het was echt heel erg relaxt. Het duurde wel meer dan 1.5 uur voordat het begon, maar toen was het echt fijn. Hele avond films gekeken en muziek geluisterd. Na iets van 4 uur hebben we nog wat pure wiet gerookt uit mijn mini bong, wat ook echt super chill was. Toen ging ik wel echt spacen, ik had het gevoel dat ik een beetje boven mezelf aan het zweven was en ik legde allemaal vage verbanden.

Ik had bijvoorbeeld een enorme weg afgelegd in mijn gedachten om tot de conclusie te komen dat je de toekomst kunt voorspellen. Want als je zegt, straks ga ik nog wat meer roken en je doet het daarna ook, dan heb je de toekomst voorspeld. Slaat nu nergens op maar toen was het logisch :stoned:

De volgende dag was ik ook nog steeds een beetje high, want ik zat hem echt hard te chillen tijdens een college en in de trein.

Karhu

Wijs gebruiker
lolnoob zei:
Ik had bijvoorbeeld een enorme weg afgelegd in mijn gedachten om tot de conclusie te komen dat je de toekomst kunt voorspellen. Want als je zegt, straks ga ik nog wat meer roken en je doet het daarna ook, dan heb je de toekomst voorspeld. Slaat nu nergens op maar toen was het logisch :stoned:

:openmouth: Nice!!! Haha, die vind ik echt geniaal!
Spacecake is altijd fijn. Komt inderdaad wel laat opzetten, maar blijft ook langer hangen!

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
Ik rook mijn joints altijd alleen, en doe er toch wel wat meer in dan 0,16-0,25 gram per joint in hoor. Toch wel 0,4/0,5 gram.

Is dan wel vaak buitenwiet, maar toch van goede kwaliteit.
Bij goede binnenwiet toch ook minimaal 0,33 gram.

En toch altijd heel dun:) Zo min mogelijk tabak erin :sunglasses:

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
Had ik maar zo'n oma.... :hearteyes:

De mijne duwt me na een bezoekje 20 euro in de hand, en vertelt er bij dat ik het niet bij de high five ( plaatselijke shop: high life) uit moet geven.

Bovenaan