Hasj, warm gevoel...

Vrije Geest

Belezen gebruiker
Ik heb net een 3/4 gram hasj stick gerookt (super pollem) en ik heb nu zoals gewoonlijk als ik hasj rook, een heel warm gevoel in mijn hele lichaam, vooral mijn buik voelt altijd heerlijk alsof ik lui in een vet zacht warm bed lig ofzo.... :hearteyes: . Maar nu mijn vraag die ik wou stellen, hebben jullie ook vaak of altijd een warm gevoel na het gebruik van hasj? En hebben jullie dat ook bij wiet, of juist niet?

ik space 'm verder in bed, morgen hoop ik wel wat reacties te zien :grin:
-smoke'se. :stoned:

acidboy

Badass junkie
Ik weet niet hoeveel je rookt.. Maar ik herken er wel wat in, dat wil zeggen, toen ik begon met blowen had ik dat wel (denk ik..).
Maargoed, ik blow al een tijdje met een dusdanige regelmaat dat het eigenlijk alleen maar in mn hoofd werk, qua gedachten enzo, nouja je kent het wel denk ik..

vogel

Bewuste gebruiker
ik voel nie veel meer van die wiet heb ik te lang en te vaalk vroor geblowd :wave:

maar word er nog wel steeds elke keer weer vrolijk in me hoofd van beetje zoals jointje in de morgen helemaal puur naytuurlijk tabak is vies ga ik van kotsen is een daggie zonder zorgen nou ja beetje dan zonder zorgies

tja waar heb je wel wat aan :hearteyes: <<< aan deze twee misschien dan voel ik zeker wat maar is eigelijk ook een zonde ???? ben ik nou vaag aan het schrijven of nie peace-please god watch out for the bear-code because its the barcode you know that,s the streepjescode in dutch hopi indians warned us for the bearcode that looks like a bearclaw that has putstripes on a tree hopi indians warned us long time ago watch out for your very corrupt goverment

SAY NO TO injecteble microchip for under your skin

lees de bijbel hoofdstuk openbaringen
:wave:

vogel

Bewuste gebruiker
lees de bijbel dan en eva kwam uit een rib van adam

daarmee word bedoeld een beenmerg transplantatie uitgevoerd door wezens met kennis van zaken

het ging om het beenmerg wat in de rib zat door het beenmerg van adam
stootte eva niet meer het sperma af van adam en zo geschiede de eerste mens
tja genetisch gemanipuleerd door ???

aliens?

vogel

Bewuste gebruiker
ja vroeger bijna 10 jaar geleden toen was het echt spacen met wiet en hasj en een warm gevoel ja het voelde toen nog allemaal heerlijk
dan ging ik met me hoofd bewegen en dan leek het net of me hoofd vanzelf beweegde ofzo en veel visualiseren en muziek luisteren

oja mag ik je er op wijzen dat het magnetisch veld van de aarde de laatste tijd steeds zwakker word

broeikaseffect is gelul of ze doen het broeikaseffect gewoon express
want ze kunnen nou sneller varen tussen de werelddelen omdat de noordpool smelt

dus koop wat goedkope shit in speelgoed uit china of electronica met een vrachtschip laat het over de gesmolten noordpool varen en je doet 10 dagen korter over de reis tel uit je winst

dat is dus de VERY CORRUPT GOVERMENT

:wave: :wave: :wave: :wave: :wave: :hearteyes: save the earth and save humanity we got to stay strong and together with our love and light and the truth about many things like 9/11 11sept

vogel

Bewuste gebruiker
simbesim watte is dat

volgens mijn werkt wiet nog steeds geestveruimend bij mijn tja je gaat over de werled nadenken dat doe je ook door wiet
spacen en filosiferen ofzoiets toch???

kom op (drugs)gebruikers van het drugsforum

WAAR blijven de wijze woorden

msshien tijd voor een nieuw topic voor wijze spacende indianen

acidboy

Badass junkie
Wijze woorden als reactie op jouw posts kan je niet echt verwachten, met zulke posts.
Typ normaal Nederlands, dat wil zeggen, gebruik hoofdletters en interpunctie. Dat is nogal bevorderlijk voor de leesbaarheid van je so called wijsheid.
Dus doe dat en ik zal de moeite nemen om je teksten te lezen en wellicht zelfs iets interessants melden.
Maar doe dit dan even niet in iemands topic over een warm gevoel in je maag na het blowen, maar gewoon in een eigen topic in onzin of whatever...
Dus vanaf nu gewoon weer ontopic graag.

Jaimie

Belezen gebruiker
3/4 gram in een sticky steken(ik veronderstel dat je daarmee een kort blaadje bedoelen)is wel veel precies me dunkt

Bengt

Bewuste gebruiker
Puur luckt dat wel.

OT: Ik heb van shit niet echt een verschillend effect dan eentje met weed.
Ik koop het enkel voor de smaak.

acidboy

Badass junkie
Denk dat hij gewone lange vloeitjes gebruikt hoor (wel knap als je driekwart gram hasj in een shag vloeitje kan krijgen, tzal wel te doen zijn, maar praktisch is het niet echt ofzo... )
Denk eerlijk gezegd ook niet dat het relevant is.

Jaimie

Belezen gebruiker
Ahn,laat maar nu zie ik dat hij driekwart bedoelde,ik d8 eerst dat hij drie of vier gram bedoelde :P

erwin krol

Bewuste gebruiker
warm gevoel is zeker herkenbaar. Het hangt denk ik van de thc en cbn samenstelling af wat hash/wiet doet, van sommige wiet wordt ik meer druk en heb ik niet de rust om te blijven liggen. Van een lekker kneedbare Nepal of Manali wordt ik ook korte tijd een ligger...

pepito

Bewuste gebruiker
vogel zei:
simbesim watte is dat

volgens mijn werkt wiet nog steeds geestveruimend bij mijn tja je gaat over de werled nadenken dat doe je ook door wiet

Hoe bedoel je wijze woorden? dit is een drugsforum, dus pas je verwachtingen maar aan :mrgreen: :mrgreen:
Daarbij nodigt je eigen bijdrage niet uit tot een serieuze reactie..........sorry.

Vrije Geest

Belezen gebruiker
euhm nee hij was niet puur, 't was hasj eh...veel kleiner...en over hoelang ik al rook, ongeveer zo'n twee jaar...

Dub23

Experimenterende gebruiker
kort samengevat (voel mezelf gwn stoned) na een hashjoint,elke keer is wel anders!!
Heb zelf niet echt een warm gevoel na het blowen krijg het juist vaak kouder!! :confused:

maar wel lekker :P

BacingsPen

Badass junkie
pepito zei:
vogel zei:
simbesim watte is dat

Hoe bedoel je wijze woorden? dit is een drugsforum, dus pas je verwachtingen maar aan :mrgreen: :mrgreen:
Daarbij nodigt je eigen bijdrage niet uit tot een serieuze reactie..........sorry.

Mag ik vragen waarom niet?

Vogel is duidelijk een ervaren Cannabis gebruiker en de zichtbare gevolgen hiervan zijn mijn inziens niet zo vreemd??

Ik vind zijn posts weldegelijk passen in dit forum gedeelte. Waarom jullie niet kunnen/willen begrijpen wat hij post snap ik niet zo goed. Wie legt het mij uit?

Is het niet juist zijn bedoeling dat je er goed over gaat nadenken wat hij hier post?

Hoe dan ook, Wat betreft het gebruik van Nederlands zijn we allemaal niet zo ver gevorderd, of wel?

En nog wat, waarom vragen jullie niet aan Vogel wat jullie niet begrijpen aan zijn verhaal? Heb ik iets gemist waardoor ik niet door heb dat zijn posts zeer storend zijn?

Hoe dan ook, graag kom ik hier morgen op terug, wanneer ik niet onder in vloed ben van veel te veel wijn :wink:

Bovenaan