Hasj of weed??

Hasj of weed?

• Hasj

Stemmen: 0 0,0%
  • weed

Stemmen: 0 0,0%

• Totaal aantal stemmers
    0

Purple haze

Bewuste gebruiker
Wat rook je liever, hasj of weed? En waarom? Ik weed, paar keer hasj geprobeerd maar ik vond het een beetje tegenvaller.

qinn

Bewuste gebruiker
Ik vind ze eigelijk allebij wel lekker...
maar als ik dan tog kieze moet kies ik voor weed omdat het hier gewoon goedkoper is dan hasj :smoke:

:wave:

Jeller

Badass junkie
ik rookte liever hasj.. maar dat was eigenlijk beetje in periodes..
hasj is veeeel lekkerder en het effect is chiller, maar er is echt zo veel slechte hasj, waar je de ballen van voelt

vooral als je veel smoort vinden velen hasj maar niets omdat het nauwelijks lichamelijk is en geestelijk maken weed/hasj dan toch nie veel meer uit imo

Osi`

Bewuste gebruiker
Vind ze allebei heel lekker, hebben beide gewoon iets heel speciaals, van hasj worde zo relaxed als wa en van wiet wordde gewoon zo stoned.
Ma aangezien ik het meest wiet blow, stemmek gewoon voor wiet.

Psychedelic_Fairytale

Bewuste gebruiker
ik rook liever weed, omdat ik dat veel makkelijker vind om te rollen
hasj moet je vaak nog opwarmen en verkruimelen en plakt dan aan je vingers, vind ik heel vervelend...

azgaza

Badass junkie
Ik rook bijna altijd hasj; ik vind wiet óók wel leuk, maar ik blow met veel regelmaat en ik vind het ontspannen gevoel van hasj zo heerlijk, en de smaak. En je kan er zo ontzettend bijna-mindfuck stoned van worden.

Wiet is leuk met momenten, van wiet krijg ik vaak ondanks de tijd dat ik al blow toch nog een lachkick en dat is wel even een leuk moment meestal.

Jeller

Badass junkie
Psychedelic_Fairytale zei:
ik rook liever weed, omdat ik dat veel makkelijker vind om te rollen
hasj moet je vaak nog opwarmen en verkruimelen en plakt dan aan je vingers, vind ik heel vervelend...
weed is idd wel makkelijker te rollen, maar kneedbare hasj rolt ook makkelijker hoor..

het is wel meer iets voor de zomer en warm weer, want dan smaakt het het beste en rolt het beste en van weed word je veeel te loom in de zon

BacingsPen

Badass junkie
azgaza zei:
MetaalKonijn zei:
Hash,

wat deze knaap zegt

azgaza zei:
ik vind het ontspannen gevoel van hasj zo heerlijk, en de smaak. En je kan er zo ontzettend bijna-mindfuck stoned van worden.
Ik ben een knapin.

Wat ben je weer g emeen Metale konijn :beer:

Maareh, heb voor hasj gestemt, is toch veel lekkerder van smaak..

Echter rook ik vaker weed, en als ik hasj rook, ook ALTIJD met weed, want ik rook alleen puur :)

Nadeel van hasj is dat het in verhouden wel gigantisch duur is :(

qinn

Bewuste gebruiker
Of hasj-chocomel :grin:

das wel lekker... en als je egt goeje hasj hebt (ice-o-later haal ik dan meestal) dan kan je egt nog lekker trippe ook nog :grin:

matthijs

Badass junkie
Ik koop zelf alleen maar hasj. Ik vind dat als je bijna dagelijks blowt je beter hasj kan roken...kan je nog gewoon functioneren en lig je niet als een zombie op de bank.

jeller zei:
maar er is echt zo veel slechte hasj, waar je de ballen van voelt

Ik koop altijd dezelfde hasj bij dezelfde coffeeshop...kwaliteit is altijd hetzelfde...erg goed :P voordeel van Nederland ey :stoned:

qinn

Bewuste gebruiker
mathijs zei:
Ik koop zelf alleen maar hasj. Ik vind dat als je bijna dagelijks blowt je beter hasj kan roken...kan je nog gewoon functioneren en lig je niet als een zombie op de bank.

jeller zei:
maar er is echt zo veel slechte hasj, waar je de ballen van voelt

Ik koop altijd dezelfde hasj bij dezelfde coffeeshop...kwaliteit is altijd hetzelfde...erg goed :P voordeel van Nederland ey :stoned:

Wat voor soort haal je dan meestal?

matthijs

Badass junkie
Ik haal altijd de Zero van de Dees... (groningen) alleen hoor ik wel vaak dat in andere steden de zero juist de allerslechtste is.

qinn

Bewuste gebruiker
ja die is wel lekekr ja :hearteyes:

Hier in Oss betaal je 7.50 voor 0.8 Gram :openmouth:

maar het is wel al dat geld waard :hearteyes:

ZI09

Bewuste gebruiker
Ik ga zelf voor wiet de laatste tijd.

In het begin was dat Hasj, omdat ik van wiet een paar keer zo knetter was geworden dat het wle even genoeg was (ging gecombineerd met bier dan komt het bij mij allemaal een stuk harder aan)
maar hasj werkte op den duur te traag. Het is wel relaxt, maar meer doet het ook niet echt, tot het moment daar is, dat je ook ineens ook knetter bent.
Daarbij komt, dat ik al verschillende keren met koppijn ben wakker geworden (kater achtig) na het roken van hasj.
Met wiet heb ik dat nooit, en dat voel ik bij het roken ook veel beter aankomen. Wat stoneder, nog wat stoneder, en zo tot je het wel weer goed vind.

Mulholland Drive

Bewuste gebruiker
Ik heb blowen herontdekt: Ik doe het nu hooguit 2 keer per maand.

Standaard haal ik altijd wiet, dat geeft je ook lekkere dikke joints. Een maand geleden een hasj joint gerookt en dat was toch ook wel heel erg leuk. Wat minder stoned maar heel high en vrolijk. De psychische effecten waren sterk Fysiek wat minder.

Wiet geeft mij de meeste fysieke rush en space momenten, maar als ik een wietjoint heb dan doe ik de rest van de dag geen reet meer. :mrgreen:

Met hasj weet ik niet of dat verschilt...Als je zo weinig rookt als ik dan is het denk ik allebei heftig genoeg om een verschil te kunnen merken.

Ik ga ook mee met de opmerking dat wiet makkelijker rolbaar is, minder gedoe. De rush is ook wat directer bij wiet, na een paar minuten voel ik het al.

Ik heb voor wiet gestemd omdat toen ik elke dag blowde ik niets van hasj moest weten. Ik vond het niet sterk genoeg, en bij de derde joint vond ik het saai worden: Dan snakte ik naar een dikke WIET STICK :tearsofjoy:

cadou

Belezen gebruiker
Als er nog ergens in Nederland echte tempelhasj verkrijgbaar zou zijn zou ik hasj stemmen, maar helaas, daar moet ik ieder jaar voor naar India, dus wiet.

Jadi

Bewuste gebruiker
hasj, wiet is ook wel lekker maar dat breekt mn concentratie, wat bij hasj niet het geval is.

qinn

Bewuste gebruiker
sjaaktrekhaak zei:
Een goede high van hasj is lekkerder dan een slome stonede bui van wiet.

Idd daar ben ik het wel met je eens, maar af entoe een lekker super silver haze jointje is ook wel lekker hoor :grin:

Mulholland Drive

Bewuste gebruiker
sjaaktrekhaak zei:
Een goede high van hasj is lekkerder dan een slome stonede bui van wiet.

Nah.

Vind ik niet :grin:

Ik krijg van weed ook een zwaardere attack op mijn longen, aangenomen dat ik een royale portie weed in de stick doe. Die hits vind ik lekker...

En dat slome, lome van weed vind ik juist lekker.

Maar, hasj is idd heel anders...Meer high, minder bodyload...

Psychoticoverdose

Belezen gebruiker
ik vind hasj veel prettiger, het maakt mij iets creatiever en het neemt mijn energie niet weg, wat erg handig is omdat ik alleen blow tijdens het uitgaan, en niet om 3 uur al naar huis wil omdat ik te lui ben. Bovendien kan ik bij hasj lekker doorpilsen :stoned: :beer:

g0t

Newbie
Wiet

Maar het liefste een lekker strak dun jointje, gevuld met wat jack herrer en een "piemel" (zon staaf weet je wel) van afghaan erin gedraaid.
Is super lekker, en je wordt er wel godsgruwelijk relax van...

qinn

Bewuste gebruiker
g0t zei:
Wiet

Maar het liefste een lekker strak dun jointje, gevuld met wat jack herrer en een "piemel" (zon staaf weet je wel) van afghaan erin gedraaid.

Doe mij dan maar eerder een combinatie van Super siver Haze / ice-o-later :grin:

HolySmoke

Experimenterende gebruiker
Las vanochtend in de Metro dat de kwaliteit van wiet in coffeeshops ernstig verslechterd is. Bovendien betaal je er nu ook nog eens veel meer voor. Lekker is dat.

Weednator

Bewuste gebruiker
g0t zei:
Wiet

leg dat eens uit als je wil , ken ik precies nog niet :)

qinn

Bewuste gebruiker
Weednator zei:
g0t zei:
Wiet

leg dat eens uit als je wil , ken ik precies nog niet :)

Ik neem aan dat hij een sliertje Afghaan bedoelt...

Bovenaan