hasj grinden?

1percent

Belezen gebruiker
effe.. ik rook mn hasj normaal gesproken dus in een puurpijpje, nu ben ik helaas mn pijpje vergeten maar we willen vanavond toch hasj roken..

heb al ff zoek gebruikt maar vond niks dus bij deze

hoe kan je je hasj kruimelen? die hasj die ik heb is vrij hard namelijk dus ik kan er niet gewoon brokjes afbreken.

(De bedoeling is dus gewoon jointje inderdaad)

Alvast thanks :stoned:

KoxBox

Badass junkie
1percent zei:
effe.. ik rook mn hasj normaal gesproken dus in een puurpijpje, nu ben ik helaas mn pijpje vergeten maar we willen vanavond toch hasj roken..

heb al ff zoek gebruikt maar vond niks dus bij deze

hoe kan je je hasj kruimelen? die hasj die ik heb is vrij hard namelijk dus ik kan er niet gewoon brokjes afbreken.

(De bedoeling is dus gewoon jointje inderdaad)

Alvast thanks :stoned:

:rolleyes: . Lichtjes het vlammetje van je aansteker de hasj laten likken, dan met duim en wijsvinger er bolletjes van af halen.

Je naam "1percent" wijst hopelijk niet op het percent dat je van je hersenen gebruikt.

Zazuu.

Bewuste gebruiker
Ik heb gasten ook wel eens hasj zien grinden in een grinder.
Lichtjes verwarmen en een schijfje van maken. Volgens mij raak je wel veel kwijt, maar het wordt wel heel fijn. Het proberen waard

SmokeMe

Belezen gebruiker
Harde hasj in de grinder, zachte stukjes afplukken en zwarte een staafje draaien

Niet aansteken, zonde van de thc die dan al vervliegt

KoxBox

Badass junkie
SmokeMe zei:
Harde hasj in de grinder, zachte stukjes afplukken en zwarte een staafje draaien

Hij zei dat het één harde brok is waar je geen stukjes van af kunt halen. Dus zal hij niet anders kunnen dan het te verwarmen.

Zalmpy

Belezen gebruiker
Als het erg hard is moet je het verwarmen met je aansteker en met je vingen een schijfje er af vegen. die kan je makkelijk in je grinder stoppen. niet doen als je zachte/natte hasj hebt... das rot.. wel echt een aanrader om zowel hasj als wiet in je grinder te gooien. dan krijg je een hele fijne mix van wiet en hasj. :hearteyes: je moet er wel een stevige metalen grinder voor hebben.

Groetjes

SmokeMe

Belezen gebruiker
KoxBox zei:
SmokeMe zei:

Hij zei dat het één harde brok is waar je geen stukjes van af kunt halen. Dus zal hij niet anders kunnen dan het te verwarmen.

Ooit van een mes gehoord?
Als je toch grote blokken koopt moet je die sowieso hakken

KoxBox

Badass junkie
SmokeMe zei:
KoxBox zei:
SmokeMe zei:

Ooit van een mes gehoord?
Als je toch grote blokken koopt moet je die sowieso hakken
:tearsofjoy: Ik zie je al met een mes zo een blokje van een cm op een cm verkruimelen.

Fronske

Belezen gebruiker
Ik heb mijn grinder kapotgemaakt door het te proberen met grote brokjes (3 of 4 brokjes, samen 120mg). Ik moest zoveel kracht zetten dat hij brak. Daarbij kwam nog dat de helft van de hash gewoon tegen de tandjes van mijn grinder bleef plakken.

Het werkt wel, als je het eerst al goed verkruimelt, maar dan kan je net zo goed alles met je vingers doen.

Oom Klaas

Badass junkie
Je harde brok hasj in 't zakje laten, er nog een zakje omheen doen en dan met de onderkant van een aansteker of ander stomp voorwerp er op tikken net zo lang tot je bijna poeder hebt.

SmokeMe

Belezen gebruiker
Fronske zei:
Ik heb mijn grinder kapotgemaakt door het te proberen met grote brokjes (3 of 4 brokjes, samen 120mg). Ik moest zoveel kracht zetten dat hij brak. Daarbij kwam nog dat de helft van de hash gewoon tegen de tandjes van mijn grinder bleef plakken.

Het werkt wel, als je het eerst al goed verkruimelt, maar dan kan je net zo goed alles met je vingers doen.

Dan gewoon een metalen grinder, en als het blijft plakken is het ook wel zacht genoeg om gewoon stukjes af te plukken

Zalmpy

Belezen gebruiker
metalen grinders zijn zowiso handiger. een paar vrienden van me hebben plastic grinders. en die breken gewoon stukje voor stukje af. en je moet veel meer kracht zetten dan bij een metalen grinder.

JatoBoY

Newbie
als je te zachte hasj hebt blijft alles langs de zijkanten van de grinder hangen. (krijg je er ook bijna niet vanaf, bahalve door te koken) dus gewoon met je vingers kleine stukjes vanaf halen.
als het hard is kun je het grinden in een metalen of plastic grinder, ik heb nog nooit een plastic grinder zien afbreken :rock:

JatoBoY

Newbie
JatoBoY zei:
als je te zachte hasj hebt blijft alles langs de zijkanten van de grinder hangen. (krijg je er ook bijna niet vanaf, bahalve door te koken) dus gewoon met je vingers kleine stukjes vanaf halen.
als het hard is kun je het grinden in een metalen of plastic grinder, ik heb nog nooit een plastic grinder zien afbreken :rock:
wel even een aansteker erbij houden

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
JatoBoY zei:
JatoBoY zei:

Je kunt in plaats van je eigen te quoten in een nieuw bericht, je originele bericht editen :wink:

KoxBox

Badass junkie
PepTalk zei:
JatoBoY zei:
JatoBoY zei:

Je kunt in plaats van je eigen te quoten in een nieuw bericht, je originele bericht editen :wink:
Maar dan heeft hij een post meer!

Agustin

Experimenterende gebruiker
Ik heb er nooit echt over gedacht om hasj in de grinder te doen. Zou wel moeten lukken met wat zachtere kruimelhasj, maar als de hasj echt hard is kun het beter verbrokkelen door er een vlammetje bij te houden en het te verbrokkelen.

Zalmpy

Belezen gebruiker
Agustin zei:
Ik heb er nooit echt over gedacht om hasj in de grinder te doen. Zou wel moeten lukken met wat zachtere kruimelhasj, maar als de hasj echt hard is kun het beter verbrokkelen door er een vlammetje bij te houden en het te verbrokkelen.

ja, maar als je die brokjes een beetje grof in een grinder gooit dan wordt het poeder. en dat is veeeel chiller.kan je ook door wiet heen grinden. krijg je een perfect gemixt mixjointje :wave:

Bovenaan