Hasj eten

matthijs

Badass junkie
Ik ga morgen op vakantie en om de lange autorit met ouders iets aangenamer te maken wou ik eigenlijk mijn laatste beetje hasj opeten (het moet toch op). Nu is mijn vraag: is dit mogelijk en hoe lang duurt het voordat het begint te werken. En als het werkt, hoelang duurt het dan...
Het is trouwens ongeveer genoeg hasj voor een goede stick.

Sweet_Shadow

Badass junkie
Tripreporter
Ik weet niet hoe het met het eten van hasj zit, maar je kunt het wel in melk doen en dat opdrinken. Zoek even op het net voor meer info ik weet niet meer precies hoe het zit. Veel plezier :P

spacekonijn

Badass junkie
thc moet geloof ik eerst boven een bepaalde temperatuur zijn geweest voordat het werkt je kan dus spacecake maken maar gewoon opeten heeft geen effect

stoney

Newbie
oke hier is hoe ik het altijd doe (beetje laat maar hoop dat je er nog wat aan hebt :P )
men neemt een grote lepel (hier doe je wat olie in) je hangt de lepen boven een vuurtje bijv een kaars. zodra de olie heet is doe je de hasj er gebrokkeld bij de hasj gaat nu smelten in de olie. zodra de hasj gesmolten is giet je het in bijv een glas melk even goed roeren en opdrinken maar.

mzzl :wave:

Bovenaan