Jelkowbrow
Experimenterende gebruiker
weet iemand of je oxy kan snuiven? En hoelang het duurt voordat het dan werkt of is het instant en hoe lang duurt die high dan?
Mee eens tegenwoordig is het vooral designer drugs zoals bijvoorbeeld miauw (3mmc) en dat is helaas heel goedkoop en echte troep coke is ook niet mijn ding! Oxy vind k nou af en toe wel lekker en als iemand het zou willen weten het snuiven van oxy is iets anders dan oraal maar wel een stuk sneller niet te raden als je je neus wilt heel houden ThoIK weet niet of Oxy zo ie zo een goed idee is. Het is een pijnstiller en maakt je dromerig thats all. En verdomd verslaafd.
Dat opgeteld bij elkaar vind ik helaas veel drugs de prijs te hoog voor wat je er uiteindelijk voor betaald. maar ho....... Ik ben nou zelf ook niet bepaald een braverik geweest. Benzo's verslavingen en afbouwen zijn echt niet bepaald een pretje te noemen. Oxy is net een flinke stap meer. Ik stoere verhalen tegen mijn zoon vertellen omdat we heel eerlijk en open zin naar elkaar. Over mijn allerlei uitprobeerseltje. Ik ben alweer een dagje ouder. Zoon zegt; Pa ik geniet van je naïviteit. Maar mijn generatie is niet te vergelijken met die van jou. Wat in die neuzen gestopt wordt is werkelijk met geen pen te beschrijven. Ik vraag me dan af.... Waar haalt iedereen die poen vandaan om 60 piek voor dat grammetje coke te betalen. En die coke geen zak aan. Ik wordt er alleen verdomd opgefokt van. Je zat zuipen. (Helder) snuiven............. Zat zuipen....... En weer ((helder)) snuiven. Enz...... Ik heb heel wat gewoon goeie lui de tent uit moeten werken...... Gepensioneerd inmiddels....![]()
Ik heb het er maar opgewaagd Werkt sneller iets andere werking het is wat duffer als je het mij vraagt terwijl k juist van de energie en euforie hou bij oxycodonAls je doel snelle werking is kun je het ook onder je tong leggen nadat je gekauwd hebt. Dit is wel erg bitter. Of je het kan snuiven, zelf geen ervaring mee dus kan je daarover niet veel wijzer maken. Heroïne daarintegen werkt als een speer als je het snuift, maar dat bevat geen bindmiddel en is via opium verkregen en niet synthetisch.
Ik heb het er maar opgewaagd Werkt sneller iets andere werking het is wat duffer als je het mij vraagt terwijl k juist van de energie en euforie hou bij oxycodon
Verrassend goed!Hoe gaat het met je neus?
Bindstoffen snuiven is nooit goed
Hoe gaat het met je neus?
Dan moet je dat er weer uit werken met oplosmiddelen enzo, wat een gehannes toch dat snuiven van perfect geperste pilletjes....Hoe gaat het met je neus?
Padje kwijt in het verkeerde topic?Een heel goede morgen.
Verse bonenkoffie om op te starten.
Vanavond een gezellig huisfeestje met onze vrienden met leuke muziek, ledlampen en mooie gesprekken.
M’n weekend is begonnen.
Wens jullie allemaal een mooie dag en alvast een goed weekend.
Tot over een maand ☀️☀️☀️
Kut 🤣🤣🤣Padje kwijt in het verkeerde topic?
Achja was voor 1 keer ben soms te nieuwsgierig maar wel geleerd dat het niet perse chiller is dan een pilletje nemen scheelt veel gezeik en is beter voor je neusAlleen de echte OC's zijn snuifbaar ,bij de rest kan je je neus uitbaggeren na een pilletje.
Ga je niet vertellen welke wel snuifbaar zijn