Hasj en hooikoorts?

Radeon915

Wijs gebruiker
Tripreporter
Hey allemaal,

Een goeie vriend van mij is allergisch voor pollen (graspollen enzo), en als hij dus wiet rookt wordt ie compleet niet goed (misselijk, heel inactief, bleek, etc etc.)
Maarja, wiet bevat ook pollen als ik het goed heb, dus vandaar dat ik aan hasj dacht, omdat hasj toch meer een andere soort substantie is (je bent iig niet direct de bloemen van een plant aan het roken..)

Nu wilt hij het wel graag proberen, alleen heeft hij liever eerst wat zekerheid, want hij heeft geen zin om weer gelijk een paar uur ziek te zijn.

Alvast bedankt voor antwoord!

-Radeon

Vrije Geest

Belezen gebruiker
Nou een vriend van me heeft ook altijd last van misselijkheid na het roken van wiet, ik weet niet of hij allergisch is voor pollen, maar bij hasj heeft hij dat niet. En probeer 't gewoon, draai een klein stickie en vloei mee :hearteyes:

Xtc Bob

Belezen gebruiker
ik heb hooikoorts en rook al bijna een jaar elke dag weed en nooit ergens last van gehad

Radeon915

Wijs gebruiker
Tripreporter
Ja ik denk dat ik het vanmiddag/avond wel ff ga proberen met 'm :stoned:
we zien wel hoe het gaat, t is toch niet zo heeel sterke hasj.

lurch

Experimenterende gebruiker
denk niet dat het door de wiet komt. rookt hij normaal??? anders licht het eraan dat er teveel peuk in zit had ik namelijk in het begin last van. als er teveel peuk in een j zat dat ik misselijk werd...

azgaza

Badass junkie
Mijn ex heeft zware, zware hooikoorts en hij rookt per week ruim 7 gram weg, in de winter en de niet-hooikoorts seisoenen heeft hij er nooit last van. Ik heb zelf hele lichte hooikoorts, met name in de lente en ik heb er door blowen ook niet meer last van.
Het lijkt me niet dat blowen daar invloed op heeft dus.

toooz

Belezen gebruiker
Radeon915 zei:
Hey allemaal,

Een goeie vriend van mij is allergisch voor pollen (graspollen enzo), en als hij dus wiet rookt wordt ie compleet niet goed (misselijk, heel inactief, bleek, etc etc.)
Maarja, wiet bevat ook pollen als ik het goed heb, dus vandaar dat ik aan hasj dacht, omdat hasj toch meer een andere soort substantie is (je bent iig niet direct de bloemen van een plant aan het roken..)

Nu wilt hij het wel graag proberen, alleen heeft hij liever eerst wat zekerheid, want hij heeft geen zin om weer gelijk een paar uur ziek te zijn.

Alvast bedankt voor antwoord!

-Radeon

Ja dat kan;

Ik stel voor om een "vettige" hasj te rooken dan, (van die zero,sem enzo, is meestal altijd de duurste in de shop)

dus niet van die commerciele of "poeder" hasj rooken,

ik heb ook hooikoorts (als ik me goed herriner) en is me nooit overkomen, ken iemand die alergish is aan vanalles, gras, bloemstof enzo maar door het smooren zie je daar geen effekten van.

Mja ben benieuwd....

Radeon915

Wijs gebruiker
Tripreporter
lurch zei:
denk niet dat het door de wiet komt. rookt hij normaal??? anders licht het eraan dat er teveel peuk in zit had ik namelijk in het begin last van. als er teveel peuk in een j zat dat ik misselijk werd...

Ja hij rookt normaal ook, dus daar kan het niet aan liggen.

K had laatst dus wel een hasj joint gerookt waar hij 3 of 4 hijsjes van nam, en toen had ie ook geen last.

Maarja, ik begin te denken dat zijn misselijkheids reactie komt omdat hij dan teveel in één keer rookte, terwijl ie nog niet echt ervaring had..
Als ik het beeld weer voor me zie van m'n pa die even een halve J oprookte en vervolgens tegen het aanrecht op de vloer bedaarde, lijkt het wel hetzelfde als wat m'n maat heeft :P

Maar er is niet een soort van THC allergie ofzo waar hij toevallig last van zou kunnen hebben?

Bovenaan