Hasj chocolademelk maken?

raadvik

Experimenterende gebruiker
Hoi,
Ik las ergens dat je Hasj chocolade melk kon maken, maar daar hadden ze het over melk met boter in een pannetje verwarmen en dan hasj en cacao boter erbij, maar ik had nog een paar vraagjes erover :grin::
Zoals;
- Stinkt het heel erg? Of ruik je het helemaal niet?
- Kan het ook in de magnetron?
- Hoeveel heb je nodig voor 2 man (hoeveel gram hasj en liter melk)
- Moet er perse boter in?
- Hoelang in de magnetron/pannetje?
- Voel je het wel goed?
- Ik heb nog nooit hasj gedaan, wel heel vaak wiet, zal ik het uberhaupt wel voelen?
- Na hoelang voel ik het?
- Nog iets wat ik moet weten?

Heel erg bedankt! :grin:

Arizona

Bewuste gebruiker
met cacaoboter kan je geen chocolade melk maken, wel met cacaopoeder of met chocoladefondant.

melk verwarmen in een pannetje flinke schep cacaopoeder en eventueel schepje suiker (voor de zoetekauw). Je kan er dan hash doorheen gooien, maar zelf zou ik mijn puurpijpje pakken wat hash er instoppen, aansteken en ..... :stoned: met een warm kopje zelfgemaakte chocolademelk :)

raadvik

Dankjewel voor jullie reacties, over die cacao boter, ikweet niet waarik toen met mijn gedachte zat, maar ik bedoelde cacao poeder, en ik wil alleen maar chocolade melk, omdat ik geen voorgedraaide wil kopen, en het toch goed wil innen, zon hasj pijpje wil ik ook wel heel graag, alleen ben ik nog minderjarig, en me ouders weten het niet, dus zou neit weten hoe ik aan eentje moet komen, aangezien ik ze alleen nog maar online heb gezien. :stoned:
Kan je zo in de locale coffee shop halen? hoe duur ong? en moet je dat dan met een gaasje doen enzo? of gewoon hasj erin proppen en klaar?

Bij nader inzien ga ik deze keer toch echt voor de chocolademelk, en dankje voor de site, maar hij werkt niet? nouja lmgtfy wel, maar niet wwwbakkenmetbaardnl?

dankje.

mercury.31

raadvik zei:
Dankjewel voor jullie reacties, over die cacao boter, ikweet niet waarik toen met mijn gedachte zat, maar ik bedoelde cacao poeder, en ik wil alleen maar chocolade melk, omdat ik geen voorgedraaide wil kopen, en het toch goed wil innen, zon hasj pijpje wil ik ook wel heel graag, alleen ben ik nog minderjarig, en me ouders weten het niet, dus zou neit weten hoe ik aan eentje moet komen, aangezien ik ze alleen nog maar online heb gezien. :stoned:
Kan je zo in de locale coffee shop halen? hoe duur ong? en moet je dat dan met een gaasje doen enzo? of gewoon hasj erin proppen en klaar?

heb je verder al wel ervaring met wiet of hash? anders kan puur roken nog best hard gaan. Ken je geen matties of een oudere broer die een stick voor je kan draaien, want het probleem met voorgedraaide is dat er vaak bijna geen wiet in zit, en das zonde van je geld. Pijp roken is idd met een gaasje, die je gewoon bij de pijp krijgt vaak, anders even om vragen kost niet veel en kun je ook bij de betere tabakszaak kopen. Pijpen zelf ook, al twijfel ik of ze ook puurpijpjes bij de sigarenboer verkopen. Ook zijn de smartshops gewoon 16 plus of alle leeftijden, kan je ook proberen voor een pijp

anders nog zelf maken, kijk op youtube, staan genoeg doe-het-zelf filmpjes denk er alleen aan dat je plastic niet is gemaakt om uit te roken.

Arizona

Bewuste gebruiker
In een beetje stad heb je wel een headshop zitten, daar kan je puurpijpjes kopen. Gaasjes kan je daar ook kopen. let erop dat je stalen gaasjes koopt en geen koperen. In Amsterdam aan de Damstraat vind je zat winkeltjes waar je pijpjes e.d. kan kopen.

gaasjes gaan met hash roken wat sneller op dan met wiet.
je kan wat verkorrelde hash op het gaasje leggen, de fik er in en sucken that's it

Vaak kan je in de coffeeshop wel een waterpijp gebruiken om je hash te roken (dan heb je alleen geen zelfgemaakte warme chocolademelk)

raadvik

Pijpje is dan denk ik uit gesteld, aangezien ik in de korte tijd, (wil het donder/vrijdag doen) geen pijpje kan regelen, ik, nouja de vriend waarmee ik het ga doen en ik hebben wel een klein waterpijpje, is het effect harder dan de chocolade melk? Want ik wilde juist het met de chocolade mek doen omdat ik dacht dat dat sterker en langduriger effect dan de waterpijp? Ook kunnen we bv donderdag de wp doen en dan vrijdag de chocolademelk of andersom, maar welke is harder?
wss ga ik later nog wel zon pijpje kopen, Heel erg bedankt allemaal voor jullie advies :mrgreen: :stoned:

Arizona

Bewuste gebruiker
zelf heb ik nog nooit hash of wiet door chocolademelk gegooid, dus heb geen idee, denk dat het te vergelijken is met space cake. Dat kan behoorlijk hard aankomen. Het voordeel van roken is, dat je het makkelijker kan doseren, bij het eten niet. Het duurt veel langer voordat je iets voelt, waardoor bijnemen verleidelijk is. En als het eenmaal in je lichaam zit en het te heftig wordt, is er geen weg terug, alleen uit laten werken.

Mijn voorkeur heeft roken, maar goed je moet alles een keer proberen is mijn motto. Dus gooi een grammetje door 1 lt. chocomelk. Verdeel over 5 glazen. Veel plezier en laat ff weten hoe het was :)

raadvik

Zal ik doen, ook zal ik wss iets minder erin doen, 1/3e gram ofzo? want dat staat overal, en ook zijn wem aar met ze 2e als het goed is.

P.s Is er misschien iemand die voor 2 glazen, of 1 liter even een receptje kan samenstellen? Misschien moeilijk in te schatten kwa Hasj, maar ik heb al gegoogled, maar kom niet echt op een duidelijk recept. Met hoeveel van alles etc. Bedankt!!

SmokeMe

Belezen gebruiker
raadvik zei:
Zal ik doen, ook zal ik wss iets minder erin doen, 1/3e gram ofzo? want dat staat overal, en ook zijn wem aar met ze 2e als het goed is.

1/3 gram voor 2 personen?
Zeker als je ervaring hebt met blowen ga je hier niks van merken

Hasj voel je sowieso veeeeeel minder van dan wiet

cropp

Badass junkie
KoxBox zei:
Het effect van hasj en wiet kan je toch niet echt vergelijken...
Het effect van hash roken en hash drinken kun je niet eens vergelijken...

Even voor de duidelijkheid, gewoon chocomel gebruiken, opwarmen in een pan, beetje roomboter er in, hash fijnkruimelen, er bij gooien, chocomel niet laten koken blijven roeren tot je geen hash meer ziet als je roert, duurt ongeveer 10 minuten, en drinken...

Gebruik net iets minder hash als dat je in je eentje op zou roken, komt gemiddeld neer op 0.3 gram per man...

Ik heb het gedaan, en meer dan één keer, dus geloof me maar...

Je ruikt het trouwens wel, maar die lucht valt wel mee, is goed te maskeren en onherkenbaar voor iedereen die nog nooit hash gerookt heeft, als je binnen mag roken, steek een sigaret op en zet de deur een kwartiertje open, kat in het bakkie...

KoxBox

Badass junkie
SmokeMe zei:

Ik vraag me eigenlijk af wat jij op dit forum doet... Je hebt nog niets bijgedragen in welke zin dan ook en het enige wat je doet is wat stoer doen over wat je wel aankan en van die dingen..

Ik vind je maar een zielig figuur eigenlijk.

Oja en ik blijf erbij dat je de effecten niet kan vergelijken, het trekt op elkaar maar het is toch totaal anders net zoals dat bij paddo's en truffels het geval is.

SmokeMe

Belezen gebruiker
Kan me geen moer schelen wat je van me denkt menneke

Hasj is gewoon een stuk minder sterk dan wiet.. dat is alles wat ik zei en daar is geen woord aan gelogen
Hou je zelf maar voor dat het niet zo is, of dat het niet te vergelijken is.. you know it's true :wink:

KoxBox

Badass junkie
Dat ligt maar net aan wat je onder "minder sterk" verstaat want procentueel gezien is hasj veel sterker dan wiet.

Oom Klaas

Badass junkie
KoxBox zei:
Dat ligt maar net aan wat je onder "minder sterk" verstaat want procentueel gezien is hasj veel sterker dan wiet.

Zeker waar ja!
Maar de meest verkochte hasjiesj pollem enzo zijn over het algemeen wel minder krachtig dan het gemiddelde wietje (pp/skunk). Maar hasj kan tering sterk worden, en kan ieder wietje voorbij streven qua sterkte

Amaranth

Bewuste gebruiker
Ik weet niet waar jullie je hasj halen, maar ik haal eigenlijk alleen nog af en toe wiet omdat het zo lekker is. Sommige hasj als super pollem maakt me echt super stoned, zoals geen enkele wiet die ik heb gerookt dat kan. Andere hasj heeft een heerlijke high, zoals hia en katama gold. Vind dat effect toch vaak wel chiller dan wiet.

raadvik

Bedankt allemaal weer,
Ik wil het eigenlijk zo gaan maken maar ik ehb alleen bakboter met plantaardige olieen, kan dito ok?

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
Heb je slagroom?
Hiermee werkt het ook.

Gebruik je gewone chocomel? Neem dan wel volle, dan zou het zonder boter ook moeten lukken.
Misschien wat langer op het vuur laten staan ( niet laten koken!)

Amaranth zei:
Ik weet niet waar jullie je hasj halen, maar ik haal eigenlijk alleen nog af en toe wiet omdat het zo lekker is. Sommige hasj als super pollem maakt me echt super stoned, zoals geen enkele wiet die ik heb gerookt dat kan. Andere hasj heeft een heerlijke high, zoals hia en katama gold. Vind dat effect toch vaak wel chiller dan wiet.

Same here, maar dan omgedraaid.
Ik koop af en toe wat hasj, puur voor de smaak. Heb ( afgezien van chocomelk) nog nooit iets van hasj gevoeld.

@ Arizona: Roomboter gebruik je zodat de thc zich beter kan hechten.
THC hecht zich namelijk aan dierlijke vetten.

Bovenaan