Hasholie in pijpje

J0rrit

Badass junkie
Kun je hasholie ook uit een pijpje roken? Heb hier namelijk wat maar prefereer tegenwoordig toch het roken uit een pijpje, dus zou het makkelijk kunnen en hoe dan precies?

Gr,

Bartyo

Bewuste gebruiker
Lijkt mij niet zo heel handig, gaat het dan niet ongelofelijk aan het pijpje plakken?
Hasjolie kun je het beste denk ik gewoon aan een vloeitje smeren, flink wat wiet erbij en smoken maar :beer:

Snuifdoos

Belezen gebruiker
lijkt me een verspilling van hasholie, een pijpje, en een paar uur heel stoned zijn. tzal wel gaan als je iets rookbaar en absorberend gebruikt in je pijpje om ff in de olie te dippen. een brok wiet ofzo=)

J0rrit

Badass junkie
Oke, maar zou ik bijvoorbeeld ook gwn op een peuk hash olie kunnen druppelen, verder dus geen wiet erbij? Hoeveel heb ik dan nodig voor een stoned effect ongeveer?

Bartyo

Bewuste gebruiker
Hasjolie kun je lijkt me inderdaad in een peuk/shagie gooien.
Een brok wiet (zonder takjes!) in hasjolie leggen, op laten drogen en dat in een pijpje doen lijkt me wel helemaal te gek =|
Over hoeveelheden heb ik geen verstand, helaas nog geen hasjolie in mijn bezit gehad :(

J0rrit

Badass junkie
De hash 'olie' is sowieso geen echte olie eigenlijk maar een soort van plakkerige smeer zeg maar, deze moet ik denk ik eerst verwarmen en dan vervolgens op een peuk ofzo druppelen ja.

Afghaan-Gek

Bewuste gebruiker
neem wat alufolie- en verhit dat ( zodat eventuele toevoegingen wegbranden
maak een kink in de folie( of een deukje)
druppel de olie bovenop het midden( houdt folie vast)
doe een opgerold papiertje in je mond( ter grootte van jointje)
verhit met aansteker van onder de folie- zuig de dampen op met het buisje

dit wordt Chinezen genoemd - als je in plaats van olie heroine gebruikt
zelf ben ik dol op chinees eten , maar heroine komt er bij mij niet in ( niet voordat ik veilig in bejaardentehuis wooen - whehe)

doe niet teveel olie tegelijk- 2 druppels - en je bent wel klaar voor een paar uur.
doe niet te vaak olie- of de lol is er van af

Katsujinken

Experimenterende gebruiker
Afghaan-Gek zei:
neem wat alufolie- en verhit dat ( zodat eventuele toevoegingen wegbranden
maak een kink in de folie( of een deukje)
druppel de olie bovenop het midden( houdt folie vast)
doe een opgerold papiertje in je mond( ter grootte van jointje)
verhit met aansteker van onder de folie- zuig de dampen op met het buisje
Ondanks dat ik vermoed dat je hier met hasjolie knetter knetter high van wordt zou ik dit niet zo gauw doen. Ik zou me zo'n onwijze junk voelen dat ik er niet van zou kunnen genieten. :rolleyes:

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
inderdaad je chineest, vapt, eet, of verbrandt de olie in een geschikt device daarvoor.

je kan ook gloeiend heet bonkie houtskool nemen en daar een druppel op werpen of een mespunt verhitten en daar een druppel opwerpen. Zolang je de rook maar snel opzuigt en opneemt.

op een peuk smeren is de minste manier van optimaal genieten.

Bonie

Bovenaan