hashish

thor

Belezen gebruiker
Ik wil samen met een paar vrienden iets met hasj doen, voor tijdens het examengala... We twijfelen dus nog tussen hasjmelk en hasjchocola..
We hebben ong 2.5-3 gram hasj voor 3 personen, is dat genoeg?

-Kan je hasj melk gewoon bewaren? (als ik het bijv 2 dagen van te voren maak)
-Hoe maak ik hasj chocola?
:)

sjaartrol

Bewuste gebruiker
Ik denk niet dat je hashmelk kan bewaren, maar ben niet zeker... denk dat de hash dan opnieuw gaat stollen en je dan uiteindelijk melk krijgt met een blok hash erin ipv opgeloste hash...

3g voor 3 personen is juiste hoeveelheid

hashchocolade weet ik niet hoe het moet, heb er nog nooit van gehoord ook nie eiglik...

Serenity

Badass junkie
Hashchocolade is gemakkelijk te maken. Er zijn duizenden receptjes op internet.
Wees btw wel voorzichtig, bij mij kwam iig stukken harder aan dan ik dacht. Allemaal dooien in het gordijn en shit.

raging_bull

Bewuste gebruiker
Hmm, hasj chocolade klinkt me wel vet. Ik weet niet zeker of mao remmers nut hebben bij thc, maa anders zou je een pure reep kunnen gebruiken. Ik bedoel dan wel die hele pure van 97% cacao.

Als de afbraak van thc echt geremt word word je van een paar blokjes al lekker wazig!

thor

Belezen gebruiker
Serenity zei:
Hashchocolade is gemakkelijk te maken. Er zijn duizenden receptjes op internet.
Wees btw wel voorzichtig, bij mij kwam iig stukken harder aan dan ik dacht. Allemaal dooien in het gordijn en shit.

Oke, ja ik heb al ervaring met een (te) sterke spacecake, voelde alsof ik in de 3e persoon liep :grin: .. Maar waar vind je die recepten dan? Ik kan alleen maar recepten voor hasjbrownies vinden, geen chococladerepen :rolleyes:

Doerak

Bewuste gebruiker
raging_bull zei:
Hmm, hasj chocolade klinkt me wel vet. Ik weet niet zeker of mao remmers nut hebben bij thc, maa anders zou je een pure reep kunnen gebruiken. Ik bedoel dan wel die hele pure van 97% cacao.

Als de afbraak van thc echt geremt word word je van een paar blokjes al lekker wazig!
In cacao zitten geen MAO-remmers. Ik weet niet waar je dat vandaan hebt...? Heb je ooit gehoord dat je geen chocolade mag combineren met medicijnen? :P Er zitten zat vage alkaloiden in chocolade, maar dat is zeker geen MAOI...

thor

Belezen gebruiker
Ik heb dat ook wel eens gehoord hoor, bijv combinatie van paddo's met een pure chocolade reep. :)

Doerak

Bewuste gebruiker
thor zei:
Ik heb dat ook wel eens gehoord hoor, bijv combinatie van paddo's met een pure chocolade reep. :)
Ja, heb ik ook wel eens gedaan. Het feit dat alkaloiden elkaar kunnen versterken wil niet meteen zeggen dat een van beiden MAOI bevat. Het komt in zeer veel planten voor en zelfs in vlees, maar niet in significante concentraties.

Lees het onderstaande en daarna mijn vorige post. Denk daarna nog eens logisch na...
Azarius zei:
# antidepressiva die Selective Serotonine Reuptake Inhibitors (SSRI's) bevatten, zoals het kruid kanna (Sceletium tortuosum) en pillen als paroxetine (Seroxat), fluoxetine (Prozac), citalopram (Cipramil), fluvoxamine (Fevarin) en sertraline (Zoloft)
# slaapmiddelen
# verdovingsmiddelen
# migraine medicijnen
# allergie medicijnen
# verkoudheidsmiddelen
# cocaïne
# amfetamine (speed)
# MDMA (XTC)
# mescaline cacti (peyote en san pedro)
# alcohol
# ephedra/ephedrine (bijvoorbeeld producten als Ephedra Super caps, Super stacker, Ultra Boost)
# pseudoephedrine
# macromerine
# fentermine.
Ik daag je uit alcohol te drinken en chocola erbij te eten, lol...

PS: Het feit dat je iets ooit eens ergens van een bepaald persoon hebt mogen vernemen is geen argument.

mattskovic

Wijs gebruiker
Doerak zei:
thor zei:
Ja, heb ik ook wel eens gedaan. Het feit dat alkaloiden elkaar kunnen versterken wil niet meteen zeggen dat een van beiden MAOI bevat. Het komt in zeer veel planten voor en zelfs in vlees, maar niet in significante concentraties.

Lees het onderstaande en daarna mijn vorige post. Denk daarna nog eens logisch na...
Azarius zei:
# antidepressiva die Selective Serotonine Reuptake Inhibitors (SSRI's) bevatten, zoals het kruid kanna (Sceletium tortuosum) en pillen als paroxetine (Seroxat), fluoxetine (Prozac), citalopram (Cipramil), fluvoxamine (Fevarin) en sertraline (Zoloft)
# slaapmiddelen
# verdovingsmiddelen
# migraine medicijnen
# allergie medicijnen
# verkoudheidsmiddelen
# cocaïne
# amfetamine (speed)
# MDMA (XTC)
# mescaline cacti (peyote en san pedro)
# alcohol
# ephedra/ephedrine (bijvoorbeeld producten als Ephedra Super caps, Super stacker, Ultra Boost)
# pseudoephedrine
# macromerine
# fentermine.
Ik daag je uit alcohol te drinken en chocola erbij te eten, lol...

PS: Het feit dat je iets ooit eens ergens van een bepaald persoon hebt mogen vernemen is geen argument.

mag ik ook mee doen aan de uitdaging ? :grin:

Eier

Bewuste gebruiker
Lijn is niet fijn, want dan krijg je enkel pijn. Tenzij je masochist bent. Chocohasj ftw, trouwens.

Bovenaan