hartkloppingen/bonzen

lente

Newbie
wie kan mij helpen? heb za gesnoven en heb vanaf toen hele erge hartkloppingen/bonzenl. net alsof ik heel hard aan het sporten ben. hart klopt heel hard en snel. als ik iets doe gaat hij alleen maar sneller kloppen.. wie herkent dit? en is er iets aan te doen? want eerlijk gezegd bevalt het me niets.. vind het maar eng!
heb trouwens nog steeds niet heel veel geslapen, dus zal ook mee werken. maar wie kent dit?!

Supervlieg

Wijs gebruiker
Ik heb het wel eens gehad, na veel en lang gebruikt te hebben je het niet meer kan behappen. Lopen, maar je adem die het tempo niet kan bijhouden, alsof de helft van je longen gevuld is met olie. Slapen, eten drinken lijkt me nog altijd de beste optie, en toch maar eens overwegen je speed te testen, want dit is nou niet bepaald een normale welkome eigenschap.

JewCookie

Wijs gebruiker
Het is inderdaad geen welkome eigenschap maar het is een bekend bij-effect van speed. Het kan zijn dat je lichaam erg sterk reageert op amfetamine waardoor je hart op hol slaat, net zo iets als dat sommigen hartkloppingen hebben na een bakje koffie. Ik denk niet dat het aan een versnijdingsmiddel ligt aangezien hartkloppingen bijna altijd gewoon door de amfetamine zelf veroorzaakt word..

Na wat vaker gebruik komen hartkloppingen pas bij een steeds grotere dosis speed voor. Je lichaam went aan het stofje en reageert hier steeds minder op, oftewel je tolerantie neemt toe.

Ik heb er zelf nog nooit last van gehad en weet niet of er iets aan te doen is. Maar volgens mij is het gewoon uitzitten en wachten.. Iets rustigs gaan doen en je aandacht zoveel mogelijk af proberen te lijden..

lente

Newbie
ha het is nu zo goed als weg. misschien had ik ook teveel gedronken.
maar in ieder geval bedankt voor de reactie.. !

Bovenaan