Harde hash

tyto

Newbie
eyey ik heb hier thuis een plakaat hash maar die is kei hard is er een mogelijk heid om dat wat zachter te krijgen?? ik hoorde iets van doe hem in zilver volie en dan 3 min op 40 graden in de oven.. wat raden jullie mij aan?
Groetjes,
Wytse

Osi`

Bewuste gebruiker
rofl :tongueout: haal maar drek uit je oven kerel :/
Gewoon die harde blok hasj in je handen houden, aansteker bijpakken, vuurke maken, vuurke tegen de blok hasj voor 1 seconde en dan met uw nagel erop krabben op het zachte gedeelte en in je joint gooie.
Heel easy.

Hf met uwen hasj joint :stoned:

azgaza

Badass junkie
Smelt het gewoon met een aansteker voor je het in je joint stopt, hou de vlam d'r even tegenaan en het wordt vanzelf deegachtig en zacht.

ZI09

Bewuste gebruiker
Mits de juiste mate van geweld wordt toegepast kan alles kapot.
ALLES.

Althans, daar ben ik tot vandaag de dag, nog steeds van overtuigd.

fs180

Belezen gebruiker
men nemen een stukkie papier, men nemen een mes ofzo en mn schraapt er wat af, zodat je zowat poeder overhoud :P

Lambik

Experimenterende gebruiker
tyto zei:
eyey ik heb hier thuis een plakaat hash maar die is kei hard is er een mogelijk heid om dat wat zachter te krijgen?? ik hoorde iets van doe hem in zilver volie en dan 3 min op 40 graden in de oven.. wat raden jullie mij aan?
Groetjes,
Wytse

lmao ,
iemand die nog nooit een assi heeft gedraait dus! :P ,
mja , gewoon aansteker pakken hasj branden , wordt het zacht , kan je makkelijk kleine stukjes afbreken en in je lange vloei leggen! :mrgreen:
zoals de anderen al hebben gezecht!

Intoxicated

Wijs gebruiker
Gewoon beter geen harde stoeptegel-hasj kopen.
Er is echt wel kwaliteit te koop in nederland, en hasj moet je gewoon op een goede manier maken, zodat je dus niet stoeptegels overhoudt.

Bovenaan