Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
fc zei:Eerst en vooral test je coke met dat spul dat je kunt kopen in de coffieshop (politie gebruikt het ook) neemt wat coke een druppel erop en hoe blauwer hoe beter de kwaliteit en ik gebruik zo een plastieken ding van de coffieshop om de coke te verbrijzelen in kleine stukjes je draait aan het spulletje en de coke komt heel fijn veel beter dan te kappen of whatever...HarryNak zei:Ik deed het meestal met een honkbal knuppel, in de lengte naar beneden stampen. De coke wel even voorpakken in iets van plastic. 't Waren wel grote blokken, hard en puur.
9 strepen:
9 delen pure coke op 1 deel versnijdingsmiddel.
Pure coke is 89,3% vanwege de HCL die erbij zit.
89,3 / 10 x 9 = 80.37%
nogmaals :
COKE HOORT NIET HARD TE ZIJN![]()
Soms is coke zo ontzettend hard geperst dat de brokken die je krijgt haast niet kapot te krijgen zijn. Wat is dan een handige manier om het tot poeder te crushen zonder dat daarbij te veel verloren gaat?
Ik ken bijvoorbeeld iemand die brokken in een elektrische koffiemolen gooit, maar het lijkt me dat je dan aardig wat fijn poeder krijgt dat aan randen blijft plakken.
Een andere optie: in plastic wikkelen en dan crushen tegen een hard object, maar soms zijn die krengen gewoon te taai, en als je plastic scheurt ben je je dure sos kwijt.
Crushen op een bordje doet kleine flakes wegschieten en perst de coke tegen het bord aan.
Hoe pakken de Einsteins onder jullie dit aan?
Nu zeg je er ervaring mee te hebben, terwijl je zelf een topic aanmaakt waarin je vraagt of mensen hier ervaring mee hebben: https://drugsforum.nl/threads/brokken-coke-kapot-maken.63275/Wat ik vroeger deed was dat je een etensbord op het vuur doet
Niet te warm je moet hem nog beetpakken
Brokken coke erop en door de warmte vallen ze uit elkaar door er met een pasje erop te
drukken
Succes