STRANQER zei:Weet iemand van jullie waar hardcore van oorsprong vandaan komt?
En word het ook in het buitenland geluisterd?
knolselderij zei:de housescene chicago/detroit idd(laatst een intressante docu op van de bcc gezien) maar hardcore is(was) typisch Nederlands. tegenwoordig is het ook steeds populairder nt worden in Italië,zweden,Duitsland. (niet normaal hoeveel italianen er uit italië waren gekomen om para te worden op MOH)
knolselderij zei:de housescene chicago/detroit idd(laatst een intressante docu op van de bcc gezien) maar hardcore is(was) typisch Nederlands. tegenwoordig is het ook steeds populairder nt worden in Italië,zweden,Duitsland. (niet normaal hoeveel italianen er uit italië waren gekomen om para te worden op MOH)
Vigilante zei:Hardcore scene is zeker actief in het buitenland maar Nederland spant overduidelijk de kroon.
Beanhead zei:Vigilante zei:Hardcore scene is zeker actief in het buitenland maar Nederland spant overduidelijk de kroon.
Dat wel ja. Vet eh![]()
Met jou kan ik praten.KoxBox zei:Beanhead zei:Vigilante zei:Hardcore scene is zeker actief in het buitenland maar Nederland spant overduidelijk de kroon.
Dat wel ja. Vet eh![]()
Niet echt... Geef mij maar Goa, psy trance, dark psy...![]()
Die core toestanden zijn veeeeel te commercieel naar mijn goesting.
KoxBox zei:Die core toestanden zijn veeeeel te commercieel naar mijn goesting.
Immo zei:KoxBox zei:Die core toestanden zijn veeeeel te commercieel naar mijn goesting.
De meeste "core toestanden" zijn in mijn ogen toch nog behoorlijk underground.
Immo zei:KoxBox zei:Die core toestanden zijn veeeeel te commercieel naar mijn goesting.
Dan vraag ik mij heel erg af, wat jou definitie is van "commercieël".KoxBox zei:Immo zei:KoxBox zei:Die core toestanden zijn veeeeel te commercieel naar mijn goesting.
Wat ik bedoelde was dat je tegenwoordig niets anders meer hoort van tek feestje dit core feestje dat... Voor mij is dat al te commercieel. :P
Woordenboek zei:commercieel
•zakelijk •belust op winstbejag.
Oom Klaas zei:Breakcore is ook zeker geen rage, dat waait echt niet meer zomaar over![]()

Oom Klaas zei:Breakcore is ook zeker geen rage, dat waait echt niet meer zomaar over![]()
Beanhead zei:Editvoorpersoonhierboven: jij misschien niet, maar ik kan me inbeelden dat Koxbox wel genoeg coretoestanden tegenkomt in het steegske/frontline/gent en omstreken in het algemeen. Scheve feestbedoening daar![]()
KoxBox zei:knolselderij zei:de housescene chicago/detroit idd(laatst een intressante docu op van de bcc gezien) maar hardcore is(was) typisch Nederlands. tegenwoordig is het ook steeds populairder nt worden in Italië,zweden,Duitsland. (niet normaal hoeveel italianen er uit italië waren gekomen om para te worden op MOH)
Oja? Mescalinum United (Marc Acardipane) (1990) = Duits, de eerste hardcoreplaten in Nederland verschenen in 1992, toen Rotterdam Records werd opgericht.
Sadpanda zei:Ik zie breakcore echt niet overal, verre van. :P
W.F.L. zei:Ik vind psytrance/goa iets meer toegankelijk (als je het dan commercieler zou willen noemen) dan de tek en core scene in Belgie hoor![]()
1 woord: Acid
Ik vind Gent maar kut, ja in het Steegske is altijd wat te doen, maar no offense, vind het maar een kutzaal. Doe mij maar Nederland dan voor tekno..
Beanhead zei:Koxbox kom jij anders aan de grens wonen in the middle of nowhere!
KoxBox zei:knolselderij zei:de housescene chicago/detroit idd(laatst een intressante docu op van de bcc gezien) maar hardcore is(was) typisch Nederlands. tegenwoordig is het ook steeds populairder nt worden in Italië,zweden,Duitsland. (niet normaal hoeveel italianen er uit italië waren gekomen om para te worden op MOH)
Oja? Mescalinum United (Marc Acardipane) (1990) = Duits, de eerste hardcoreplaten in Nederland verschenen in 1992, toen Rotterdam Records werd opgericht.