Hard gaan

benzzzy

Badass junkie
Dus?
Het onzin en trip report sub bestaan

Dit is voor serieuze vragen/mededelingen niet om in 1 zin te melden dat je 5m geleden een pil hebt geslikt...

Albertospaghetti

Belezen gebruiker
Dus?
Het onzin en trip report sub bestaan

Dit is voor serieuze vragen/mededelingen niet om in 1 zin te melden dat je 5m geleden een pil hebt geslikt...
Zegt degene die een heel topic opent om aan te geven dat ie iets besteld heeft.

Laat deze man lekker, misschien kun je vragen of ie d'r daarna wat leuks over wilt schrijven

Lekker hard gaan toch :nevergonnagiveyouup:
Na 5 min al duizelig is wel erg snel😱
Ik was na 1.5 dag pep en druk bezig zijn om 4 uur juist ff paar uur in bed gaan liggen. Niet geslapen natuurlijk maar mn lichaam had wel ff rust nodig nadat ik gisteravond en vannacht de hele tijd aan het opruimen en reorganiseren ben geweest👌
Ben wat dat betreft ook wel hard gegaan want ga vandaag al wel afkrijgen en dat had ik niet verwacht. Lekker gevoel 😊

sjenter

Newbie
We zijn er weer bij, na een aantal uurtjes flink getript te hebben. In slaap gevallen of ko gegaan ik weet het niet meer, maar ik werd wakker met een slipper om mn oor

sjenter

Newbie
Lekker hard gaan toch :nevergonnagiveyouup:
Na 5 min al duizelig is wel erg snel😱
Ik was na 1.5 dag pep en druk bezig zijn om 4 uur juist ff paar uur in bed gaan liggen. Niet geslapen natuurlijk maar mn lichaam had wel ff rust nodig nadat ik gisteravond en vannacht de hele tijd aan het opruimen en reorganiseren ben geweest👌
Ben wat dat betreft ook wel hard gegaan want ga vandaag al wel afkrijgen en dat had ik niet verwacht. Lekker gevoel 😊
Ja gebeurt me ook nooit na 5 minuten al. Nou waren dit ook wel goeie kwaliteit pillen na een aantal maandjes

Bovenaan