happy 420 everyone !

MCHZK

Belezen gebruiker
beste mede df-ers
vandaag is het 20 april , en in amerika is dit ook wel gekend als wereld-cannabis dag

niemand iets speciaals gedaan of van plan vandaag?

stay high :stoned:

Soma

Bewuste gebruiker
De wereld-cannabis dag is alleen in Amerika gekend? Dan is het toch geen wereld-cannabis dag meer? ^^

timmaniac

Bewuste gebruiker
Amaranth zei:
Jup, lekker hasj en wiet gerookt, was 'n mooie 420 :P

qft!

en ik heb de sterkste hash gekocht die ik ooit in utrecht heb kunnen vinden :openmouth:

''dealers dope'' van de hashboot bij het griftpark :rock: (ja wat een naam he? :confused: )

Oom Klaas

Badass junkie
420, Amerikaanse term...groepje studenten gingen iedere dag om 420 blowen en zo werd 't een code woord...Nou nou nou, goede reden om er een speciale dag van te maken.

Als ik Amerika kon verkruimelen zou ik 't in een joint stoppen en oproken, en daarna sterven.
Om de wereld te laten zien wat een kanker het is.

timmaniac

Bewuste gebruiker
MCHZK zei:
beste mede df-ers
vandaag is het 20 april , en in amerika is dit ook wel gekend als wereld-cannabis dag

wow!

ik zie nu pas dat je hem ook echt (bijna) op 4:20 (16:20) hebt gepost!

Puik hoor :sunglasses:

underworld

Wijs gebruiker
timmaniac zei:
en ik heb de sterkste hash gekocht die ik ooit in utrecht heb kunnen vinden :openmouth:

''dealers dope'' van de hashboot bij het griftpark :rock: (ja wat een naam he? :confused: )

probeer eens jungle nepal van de el torro :wink: zalje ook verbazen

timmaniac

Bewuste gebruiker
underworld zei:
timmaniac zei:

thanks! wouw, wist je dat El toro de enige shop is van heel utrecht waar ik nog nooit heb gehaald?

iraqio

Belezen gebruiker
Oom Klaas zei:
420, Amerikaanse term...groepje studenten gingen iedere dag om 420 blowen en zo werd 't een code woord...Nou nou nou, goede reden om er een speciale dag van te maken.

Als ik Amerika kon verkruimelen zou ik 't in een joint stoppen en oproken, en daarna sterven.
Om de wereld te laten zien wat een kanker het is.
inderdaad.

MCHZK

Belezen gebruiker
timmaniac zei:
MCHZK zei:
beste mede df-ers

wow!

ik zie nu pas dat je hem ook echt (bijna) op 4:20 (16:20) hebt gepost!

Puik hoor :sunglasses:
oh , was puur toeval dat ik het op dat tijdstip poste :grin:
:stoned:

underworld

Wijs gebruiker
timmaniac zei:
underworld zei:
timmaniac zei:

thanks! wouw, wist je dat El toro de enige shop is van heel utrecht waar ik nog nooit heb gehaald?

hehe ja is wat meer low profile he. ik haal er alleen maar. nu ze een nieuwe eigenaar hebben is de kwaliteit daar het best van utrecht :)

timmaniac

Bewuste gebruiker
underworld zei:
hehe ja is wat meer low profile he. ik haal er alleen maar. nu ze een nieuwe eigenaar hebben is de kwaliteit daar het best van utrecht :)

dank voor de heads up! Ben er eerlijk gezegd nooit geweest omdat ik er 2 jaar geleden ofso alleen maar slechte verhalen over hoorde, maar als jij zegt dat ze van eigenaar verwisseld zijn...

morgen even bezoekje brengen :grin:

Popper

Belezen gebruiker
Tip: check de nieuwe family guy die ook 420 heet en grotendeels over smoken gaat.

Voor de liefhebbers natuurlijk :)

Bovenaan