Handigste aanpak

Carlitos

Badass junkie
Hallo,

Stel ik neem om 8;30 goede lijn speed.
En ik moet rond een uur of 6 eten aan tafel.

Moet ik dan voor die tijd nog dingen gaan eten,zoals een appel,broodje (als brood lukt).

Of alle honger zoveel mogelijk opsparen tot avond ?
Het gaat me er om hoe ik meer kan eten rond 6 uur ?

Omdat als ik mischien tussendoor eet de speed sneller verwerkt ?
Greetz

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
Als ik dat doe eet ik 's middags wel een boterham, zo goed en zo kwaad als het gaat. Maar als je bang bent dat je 's avonds niet kunt eten, dan sla je die over (:

Shiva1982

Belezen gebruiker
Waarom wacht je niet met gebruiken tot na het eten dan? :wink:
Ik zou dat echt niet kunnen, eerst drugs gebruiken en daarna gezellig bij m'n ouders aan tafel gaan zitten. :openmouth: Alhoewel, best een grappig idee haha

Supervlieg

Wijs gebruiker
ik zou gewoon eten tussendoor, zie je er ook een stuk minder verrot uit. Dit eten wordt vrijwel meteen verbrand, dus eetlust is geen probleem, liever dit dan je reservers he.. Dat je je uberhaupt nog afvraagt of je wel honger kan hebben tijdens pepgebruik haha :rolleyes:

Phreakingout

Bewuste gebruiker
Kan wel.. maar laat het bij die ene lijn s'ochtends. Anders krijg je gewoon geen hap naar binnen, ziet er wat anders uit ook enz. sowieso zul je misschien iets grotere ogen krijgen ( mits donker ) als het uit begint te werken, daarbij horen ook misschien lichte hardkloppingen, en zweten en onrustig zijn.

Zijn wel faktoren die anderen kunnen zien aan je als ze het herkennen of een vermoeden kunnen hebben. Het is aan jou! :)

Bail

Experimenterende gebruiker
Een glas sterke zoete drank nemen een uur voordat je moet eten. rum is een goed voorbeeld. Niet mixen verder maar gewoon een klein glas puur.
Hier krijg ik echt een honger van alsof ik een maand niet gegeten heb.

Phreakingout

Bewuste gebruiker
Bail zei:
Een glas sterke zoete drank nemen een uur voordat je moet eten. rum is een goed voorbeeld. Niet mixen verder maar gewoon een klein glas puur.
Hier krijg ik echt een honger van alsof ik een maand niet gegeten heb.

Zou best kunnen ook ja, Alcohol is ook een lichte downer.. sowieso zal het effect wel minder worden misschien.

Maar zo'n glas sterke drank op een lege maag, en ook nog is de speed die ervoor zorgt dat het razendsnel wordt opgenomen. Lijkt me niet gezond/ideaal hehe.. :rolleyes:

Carlitos

Badass junkie
Ik kan appels en bananen op speed eten,dus dat doe ik in die tussentijd dan wel.
Ja me pupillen gaan glinsteren,me vader zei het gisteren nog.
En hij zei ook je hebt weer droge mond de laaste tijd.
Zou hij het dan echt niet door hebben dat ik weer wat drugs gebruik de laatste tijd.

En ik deed het nu soms na het eten maar dan slaap ik niet die nacht.
Heb me antwoord :) .

Dank u allen :wave:

Telefoon

Wijs gebruiker
Japi-10 zei:
Ik kan appels en bananen op speed eten,dus dat doe ik in die tussentijd dan wel.
Ja me pupillen gaan glinsteren,me vader zei het gisteren nog.
En hij zei ook je hebt weer droge mond de laaste tijd.
Zou hij het dan echt niet door hebben dat ik weer wat drugs gebruik de laatste tijd.

En ik deed het nu soms na het eten maar dan slaap ik niet die nacht.
Heb me antwoord :) .

Dank u allen :wave:

ik dacht dat je aan het stoppen was gozer ?

Snuifdoos

Belezen gebruiker
Na een tijdje word je dat gewoon. Heb vorige maand een maandlang iedere dag gebruikt. Niet overdreven veel, mss 0,3g per dag. Ik woon ook nog bij ouders, en we eten altijd samen. dikwijls snoof ik om 18u er nog eentje, terwijl het om 19u eten was. Het zit tussen je oren hoor, wurg het er gewoon door. Moet wel zegge dat mijn pa graag en altijd wel GOED eten klaarmaakt =)

Het beste is gewoon proberen even regelmatig te eten dan als je nuchter bent. Misschien ga je dan wat minder voelen van dezelfde hoeveelheid, maar je afkick is ook een stuk milder als je regelmatig blijft eten en slapen.

Chimera

Bewuste gebruiker
Toen ik twee jaar geleden elke dag speed nam (veel) was dat dus echt wel te merken hoor. Iedereen merkte het trouwens en het heeft me indirect mijn baan gekost. Ik kon niet normaal meer over de werkvloer heen lopen, iedereen "wist" het en maakte (voor de gein...) kauwbewegingen. Ik weet niet hoelang je het nu elke dag neemt, maar ik zal toch wel iets gaan minderen want je ouders zijn ook niet gek, denk ik

Hype

Bewuste gebruiker
Japi-10 zei:
Ik neem het lang niet elke dag.
De laatste tijd alleen wat vaker,om de dag.
zou ik je mogen aanraden om eens wat verhalen te lezen van mensen die zijn afgekickt van speed? Niet te moeilijk te vinden en misschien wel van veel waarde, ze hebben mij iig duidelijk gemaakt dat speed troep is en dat ik 't nooit van m'n leven zal gebruiken.

^_^

Bewuste gebruiker
Gewoon zoveel mogelijk je normale eetpatroon aanhouden is het beste. Wordt natuurlijk lastig als je paar keer per week speed gaat gebruiken dan gaan de gevolgen na verloop van tijd wel duidelijk worden.

Dione

Badass junkie
Emeritus Mod
Hype zei:
Japi-10 zei:
zou ik je mogen aanraden om eens wat verhalen te lezen van mensen die zijn afgekickt van speed? Niet te moeilijk te vinden en misschien wel van veel waarde, ze hebben mij iig duidelijk gemaakt dat speed troep is en dat ik 't nooit van m'n leven zal gebruiken.

Goede tip, maar als je al zoveel gebruikt zit je er al te diep in om die verhalen op waarde te kunnen schatten.. Ik heb een tijd lang zeer regelmatig speed gebruikt, waarvan een periode (bijna) dagelijks.. Zonder dat je het zelf echt door hebt (of misschien is door wilt hebben beter van toepassing) gaat je leven meer & meer om die rotzooi draaien.. Bij mij eindigde dat in liegen, bedriegen en mensen ontzettend veel pijn doen.. Ik dacht ook dat ik het wel kon handelen allemaal.. Nu ik gekapt ben met die drugs merk ik pas hoe diep ik er in zat.. Waarschijnlijk zal dit voor Japi niet veel toevoegen, maar denk alsjeblieft na voor het te laat is.. Ik deed het zelfde als jij en ben daardoor niet alleen mezelf & mijn eigenwaarde kwijt geraakt, maar ook mijn grote liefde.

Snuifdoos

Belezen gebruiker
Hype zei:
Japi-10 zei:

Ooit zei ik ook "nooit". Maar dat heb ik afgeleerd.

Als je zelf nooit gebruikt hebt, kan je uiteindelijk niet "voelen" of het dat allemaal waard is. Iedereen kan drugs op een andere manier ervaren. Natuurlijk zijn er wel een aantal gemeenschappelijke kenmerken.

Speed ìs troep, het sloopt je volledig na een tijd. Mentaal en fysiek. Ben er nu ook weer bovenop aan het komen na die maand gebruik. Vroeger waren mijn gebruiksperioden veel langer, de nadelige effecten natuurlijk ook.

Maar ik heb geen spijt dat ik het ooit geprobeerd heb. Ik heb dingen geleerd, het heeft mijn leven niet kapot gemaakt, ik heb nog steeds een goeie job en een thuis, en een goede verstandhouding met ouders en familie.

Voor mij gaat er nog altijd echt niets, maar dan ook niets boven een lekkere speedrush =). Ben ik verslaafd? Yep, ongetwijfeld, je hoeft het niet continu te nemen om toch verslaafd te zijn. Ik koop het gewoon een tijdlang niet als ik wil stoppen, maar als ik het in huis heb, gaat het voor de bijl.

Als ze mij ooit vragen: Was het dat allemaal waard? Dan zeg ik: Ja, nèt.

Carlitos

Badass junkie
Me moeder heeft 0,7 gram gevonden in de vriezer.
Me vader is vandaag een gesprek met me begonnen dat ie het weer door heeft,dat ik de laatste tijd gebruik.

Goed gepraat een tijdje over drugs,school,familie.
De rest van me drugs moest ik inleveren wat ik met moeite heb gedaan.
Heb daar nog een flink wat nog stiekem uit weten te halen en weggesnoven.Ik ga weer stoppen voor 3 maanden afgesproken met pa.
Geniet nu van me laatste keer speed.
Update elke dag me profiel vind wel grappig om de dagen schoon bij te houden :rolleyes: :) .

Groetjes iemand die steeds beter op het rechte pad gaat :wave:

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
Japi-10 zei:
Heb daar nog een flink wat nog stiekem uit weten te halen en weggesnoven.

Heel verstandig om zo te stoppen, met pijn in je hart, je soulmate je makkertje.

Japi-10 zei:
Ik ga weer stoppen voor 3 maanden afgesproken met pa.

Keep on dreaming Japi, maar hou de humor erin he.

Stonie

Armani7

Bewuste gebruiker
Japi-10 zei:
Me moeder heeft 0,7 gram gevonden in de vriezer.
Me vader is vandaag een gesprek met me begonnen dat ie het weer door heeft,dat ik de laatste tijd gebruik.

Goed gepraat een tijdje over drugs,school,familie.
Heb daar nog een flink wat nog stiekem uit weten te halen en weggesnoven.Ik ga weer stoppen voor 3 maanden afgesproken met pa.
Update elke dag me profiel vind wel grappig om de dagen schoon bij te houden :rolleyes: :) .

Groetjes iemand die steeds beter op het rechte pad gaat :wave:

ik ben ook aan het stoppen vrijdag was laatste keer (opgepakt door politie) moet verder nog voor de jeugdrechter verschijnen, ben van plan toch op z'n minst een maand niks harddrugs te doen.

Bovenaan