Halve XTC Pil tijdens het zwemmen.

RubenD

Newbie
Hallo,

Ik heb een klein vraagje, ik ga waarschijnlijk aanstaande zaterdag zwemmen, onder invloed van een Halve XTC pil. Dit wordt mijn 3e keer. Ik ben 17, en de vorige trips gingen prima.

Nu is mijn vraag; Kan het kwaad? Ik ben niet zozeer bang voor de mensen om mij heen, maar dat ik verdrink o.i.d.

Alvast bedankt voor het antwoorden :).

d1g1tal1s

Belezen gebruiker
Ik zou het niet doen. Verstandig drugsgebruik betekent dat je je verantwoordelijkheid moet nemen. Blijf daarom weg van dingen als diep water, grote hoogtes, brandbare stoffen enz.

RubenD

Newbie
Ik had dat al bedacht, dus we blijven in het ondiepe gedeelte van het zwembad. Dus stel als het alleen ondiep water was (metertje diep) zou er dan iets kunnen gebeuren i.v.m het water?

d1g1tal1s

Belezen gebruiker
dan kan er niet zoveel fout gaan nee. Maar bedenk je dat met drugs op je oordelings en handelingsvermogen anders is dan nuchter he. En met een halfje ben je ook niet echt knetterwappie.

Je kunt thuis natuurlijk alvast even oefenen. Halve pil erin en dan in een teiltje water gaan staan wachten tot ie inslaat. :tearsofjoy:

RubenD

Newbie
d1g1tal1s zei:
dan kan er niet zoveel fout gaan nee. Maar bedenk je dat met drugs op je oordelings en handelingsvermogen anders is dan nuchter he. En met een halfje ben je ook niet echt knetterwappie.

Je kunt thuis natuurlijk alvast even oefenen. Halve pil erin en dan in een teiltje water gaan staan wachten tot ie inslaat. :tearsofjoy:
Ik reageer nogal hard op XTC. Laatste keer nam ik een hele en toen ging ik helemaal foetsie. Werd 4/5 uur later weer een beetje normaal en ik wist niks meer van wat ik gedaan had. Volgens de maten waar ik mee was wou ik de hele tijd rondjes rennen ofso. Met halvjes vindt ik het veel chiller, want dan trip je en minder hard, dus kan je er nog van genieten, en je kan later dat andere halfie dr bij pakken, want ik pak er nooit meer dan 1/1.5 op 1 avond, vindt ik en zonde van het geld en je lichaam wordt er niet beter op :P

Bovenaan