Hallucineren van mephedrone ?

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
Ik vind op het internet regelmatig terug dat je gaat hallucineren van mephedrone, echter geen concrete informatie.

Persoonlijk heb ik daar geen last van gehad, ook niet in hogere dosissen, zelfs niet het idee dat ik lichtjes aan het hallucineren was.

Iemand die het wel heeft meegemaakt ?

Zo ja, hoe was dat ?

Petrovic

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Nee nooit gehad. Mijn max was dan ook 500mg. Heb je een link ervan?

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
Tik maar in bij google: mephedrone en hallucineren.

Het staat te vaak geschreven om te negeren.

Petrovic

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Apart, ik heb er nog nooit iemand over gehoord. Volgens mij moet je het dan wel behoorlijk bont maken.

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
Ja, dat bedacht ik mij dus ook. :)

Ik heb het altijd gesnoven, toch ook wel een enkele keer dat ik merkte dit is de max, maar geen hallucinaties gehad.

Ik neem aan dat die 500 mg oraal was ?

Edit:

Volgens Erowid:

4-methylmethcathinone does not include substantial psychedelic visual effects and is perhaps best known for its euphoric effects

Waarschijnlijk ligt het dus aan slaapgebrek en wordt het daar mee verward. :)

Vermeersch

Experimenterende gebruiker
Sublimo zei:
W.F.L. zei:
Haha of ze halen methcathinone en mephedrone door elkaar, kut engelsen :grin:

Het zijn Nederlandse sites die het vermelden hoor. :grin:

Haha :grin:

Kheb ook nog niet getript op mephedrone hoor :confused:
Mss als je al een dag of drie wakker bent en dan overdoseerd.
BTW: er stond een tijdje geleden in de krant van west-vlaanderen Belgie dat ik ergens via internet de legale coke/speed kan vinden, enig idee waar en hoe?

Let me know :rock:

a1b2c3d4

Wijs gebruiker
Vermeersch zei:
Sublimo zei:
W.F.L. zei:
Haha of ze halen methcathinone en mephedrone door elkaar, kut engelsen :grin:

Het zijn Nederlandse sites die het vermelden hoor. :grin:

Haha :grin:

Kheb ook nog niet getript op mephedrone hoor :confused:
Mss als je al een dag of drie wakker bent en dan overdoseerd.
BTW: er stond een tijdje geleden in de krant van west-vlaanderen Belgie dat ik ergens via internet de legale coke/speed kan kopen, weet iemand waar? Want via via blijft niet duren van kwaliteit met dat mengen met andere brol enzo...

Let me know :rock:

Legale coke en speed bestaat niet. Je zou als je ADHD hebt wel dextroamfetamine voorgeschreven kunnen krijgen, maar dit is niet via internet te koop. Waarschijnlijk bedoelen ze hiermee een of andere RC waarmee je soortgelijke effecten kan krijgen, zoals mephedrone.
Daarnaast is het niet toegestaan om hier te vragen waar je (illegale) drugs kan kopen, zie dit gewoon als een waarschuwing, want ik ben geen mod oid.

Vermeersch

Experimenterende gebruiker
Legale coke en speed bestaat niet. Je zou als je ADHD hebt wel dextroamfetamine voorgeschreven kunnen krijgen, maar dit is niet via internet te koop. Waarschijnlijk bedoelen ze hiermee een of andere RC waarmee je soortgelijke effecten kan krijgen, zoals mephedrone.
Daarnaast is het niet toegestaan om hier te vragen waar je (illegale) drugs kan kopen, zie dit gewoon als een waarschuwing, want ik ben geen mod oid.[/quote]

En toch stond het in Het Laatste Nieuws in West-Vlaanderen, coke en speed die samengesteld waren met stoffen die volkomen legaal zijn in Belgie. En word verkocht door een bedrijf in Nederland en komt gewoon doodgewoon met de post toe in je brievenbus als je ze besteld via die site !! Maar kheb geen flauw benul waar die site te vinden is ( stond er natuurlijk niet bij)
Kweet dat je als je ADHD hebt, Rilatine kan voorgeschreven krijgen maar deze is toch anders. Deze legale coke/speed zou de nieuwe partydrug worden van Belgie en omstreken :confused:
Gewoon eens informeren, he.

Grtz :rock:

Fronske

Belezen gebruiker
In combinatie met ghb heb ik al neonflitsen in mijn gezichtsveld gehad. En bij een capsule van 350mg ging mijn beeld in schokken en had ik lichte tracers.

Drientje

DF-koning
Petrovic zei:
HPPD symptomen worden er wel erger door merk ik.
Dat is wel weg na twee nachtjes goed slapen.

De eerste dag erna met wakker worden is het ergst en de ochtend daarna is het al de helft minder.

mephuser

Belezen gebruiker
Van Meph hallucineren??? Was et maar waar! Dat vond ik altijd fijn aan MDMA.. Als ik dingen begon te zien dan wist ik dat ik goed van het padje was :grin:

a1b2c3d4

Wijs gebruiker
Het is zeker mogelijk om visuals te krijgen op meph. Ik had gister een punt genomen, wat neusspray erachter aan om het sneller te laten opnemen. Het klapte er in één keer op.
Alle zinnetjes die ik op DF las bewogen individueel van links naar rechts, heel subtiel. Het was donker in mijn kamer, dus de enkele lichtjes die ik zag hadden een soort van staart achter hen.
Ook zag ik allemaal lichtpuntjes enzo.

Ik ben toen in mijn bed gaan liggen, omdat mijn hart opeens keihard begon te kloppen.
Niet veel later voelde mijn lichaam enorm warm aan en voelde mn huid aan alsof het licht was verbrand door de zon en het stond flink strak aangespannen. Ik voelde ook prikken in mijn spieren. Gelukkig begon mn hart na 15 minuten langzamer te kloppen. Ik wist wel dat het niet lang zou duren, maar dit had ik nooit meegemaakt op meph. Ik had ook geen bijzonder grote hoeveelheid gepakt. Was toen binnen een half uur in slaap gevallen.

a1b2c3d4

Wijs gebruiker
Ik ook niet, dat is het rare. Helemaal als je ziet wat de hoeveelheid was. Was gewoon ff nakkie voor 't slapen gaan (dat is zo fijn aan meph).
Maar hele kleine beetjes (10mg of minder, ik weeg nooit) zijn voor mij genoeg om te voelen. Ik wordt dan gewoon energieker, alerter, maar ervaar geen euforie. Net een sterke dosis caffeïne.
Mja, ik vind het spul met de dag meer sketchy worden.

mephuser

Belezen gebruiker
Misschien komt et door de neusspray die je gebruikt hebt...?

Ik voel niks van een puntje... Misschien dat neusspray et versterkt ofzo..

a1b2c3d4

Wijs gebruiker
mephuser zei:
Misschien komt et door de neusspray die je gebruikt hebt...?

Ik voel niks van een puntje... Misschien dat neusspray et versterkt ofzo..

Zou kunnen, mijn neusspray is eentje die ik heb hervuld met zout water. Het zelfde idee als de keta of pep neusspray alleen zat er nog geen meph in.

mephuser

Belezen gebruiker
mephuser zei:
Van Meph hallucineren??? Was et maar waar! Dat vond ik altijd fijn aan MDMA.. Als ik dingen begon te zien dan wist ik dat ik goed van het padje was :grin:

Ik moet terug komen op mijn bovenstaande mening... f***ing hell :grin: Ik dacht... Laat ik eens een heel klein lijntje nemen ( 1cm ) voor ik op bed ga liggen met alleen een lees lampje aan...Naah...! Echt, ik ging hard! Hij bleef ook maar opkomen. Ik zag allerlei dingen.. Een springend iets over de vloer... Draaiende en zwevende lamp... Rondtollende cijfers van de digitale wekker radio. Ik keek naar mn lamellen en die begonnen te kronkelen.. Ik had gelukkig geen last van duizelingen, misselijkheid of extreme hartkloppingen, maar WOW!! :hearteyes:

Ik heb al heel wat ervaring met Meph, maar dit was mn eerste keer hallucineren door Meph... Normaal zijn mn lijntjes een stuk groter en daar hallucineer ik niet van..

Dus een tip : Wil je hallucineren, snuif een klein lijntje en ga op bed liggen met alleen een leeslampje aan, en ervaar wat ik ( Damion Dope heeft ook een soort gelijke ervaring gehad ) ook ervaren heb :hearteyes: ( Als je van et hallucineren bent )

Ik ben benieuwd of meerdere mensen dit gaan ondervinden en ben benieuwd naar evt reacties :grin: :hearteyes: :mrgreen:

seth

Gast
Ik heb hier echt achterlijk hoge dosissen van gehad, meerdere dagen op wakker gebleven en gecombineerd met alles en nog wat, van speed tot paddo's. Maar ik heb nooit gehallucineerd. Dat ik me herinner. Wel kun je van die speedachtige flitsjes, schaduwmannen ed krijgen. Al kan dit ook aan andere dingen liggen.

seth

Gast
Sublimo zei:
seth zei:
Wel kun je van die speedachtige flitsjes, schaduwmannen ed krijgen. Al kan dit ook aan andere dingen liggen.

Zal eerder aan het slaaptekort liggen dan denk ik. :grin:

? misschien zien sommigen dit als hallucinatie, En als ik al iets ervaren heb zal het een combi placebo/en niet meer kunnen uitmaken of iets echt beweegt, of puur tussen mijn oren!

Olijfboompje

Bewuste gebruiker
Hmmm, ik heb wel iets vaags meegemaakt.
Het plafond ging een soort van bewegen, tenminste het leek erop.
Dit was echter ook in combinatie met hooguit 2 uur slaap.

a1b2c3d4

Wijs gebruiker
In het donker zie ik wel eens een soort van analoog-TV ruis voor mijn beeld hangen als ik op heb.
Met vage blauw/rode tinten. Het is niet overduidelijk of storend ofzo.

Bovenaan