Hallucinaties

DeVi LayD

Newbie
Laatst had ik best veel speed pilletjes geslikt en toen ging ik ineens hallucineren. Normaal heb ik dit niet maar dit waren weer andere als die ik hiervoor altijd had.

Het was niet heel extreem ofzo maar is dit normaal bij speed???

needlefreak

Bewuste gebruiker
DeVi LayD zei:

je moet nergens mee inzitten. ik heb al héél veel licht gehallucineerd (schimmen enzo) als ik enkele dagen wakker ben van speed. das normaal. het kan zijn van slaaptekort maar je weet ook nooit precies wat voor amfetamines het zijn en wat ze erbij gemixt hebben.
100% zuivere dope verkopen ze niet per grammetjes. :mrgreen:

needlefreak zei:
DeVi LayD zei:

je moet nergens mee inzitten. ik heb al héél veel licht gehallucineerd (schimmen enzo) als ik enkele dagen wakker ben van speed. das normaal. het kan zijn van slaaptekort maar je weet ook nooit precies wat voor amfetamines het zijn en wat ze erbij gemixt hebben.
100% zuivere dope verkopen ze niet per grammetjes. :mrgreen:

hehe ja hallucineren van speed is vet paar daagjes wakker bijna niks eten dan zie je de gekste dingen (Teminste : ik :) )

BloodLust

Newbie
mjah kheb het zelfs redelijk veel
zie ik mensen waar geen mensen zijn
hoor dingen die er niet zijn
het ergste is als ik snachts die eenzame uren in men bed moet doorworstelen
dan gebeuren er soms ook wel best gare dingen

Peppi

Newbie
Halluciogenic Vibez

Als ik vaag genoeg ben gebeurt het . Lichtwerking, schaduwen, mn computerscherm etc.. Geluiden veranderen ook.
Ik vind het meer een psychotische hallucinatie (LSD is compleet anders)
Tijdens het douchen ben ik keer bijna paranoia geworden, maar kon ik alles blijven relativeren. Ook reacties op geluiden zijn wel 10x zo sterk.
Tis natuurlijk wel spelen met een oerangst, gek worden. Of waren we dat al ? :beer:

GabberFreak17

Belezen gebruiker
haha jah zoals ik alles hier hoor..verklaar ik mezelf toch niet voor gek zijn er zat mensen die het zelfde hebben...
meestal na 4 nachten geen slaap... was het na de 2e nacht..na een nacht lullen en lol hebben... begon ik dik te trippen alles bewoog...

ging na de 4 nacht niet slapen naar buiten.. zag allemaal wit kleurige vleermuizen op me afkomen,,, eenmaal later thuis angstig..en had het gevoel iedereen mee kijkt naar mij... alle geluiden die ik hoor schrik ik van..eenmaal in bed.. kraakte me bed.. k schrok me de tering..weheh best wel raar... benieuwt wat er allemaal omgaat in je hersens..als je na 4 nachten geen slaap geen zin kan afmaken zonder te stotteren..:P

laterSS

Mac...

Badass junkie
ja het hallucineren is een ding, maar die paranoia erbij.
Overigens is het vrij normaal dat je van slaaptekort gaat hallucineren

Bovenaan