Lover-of-the-feel
Newbie
Heyy ik heb een vraagje ik zit weer eens een avondje aan de sos want het weekend staat voor de deur. En een vriendin van mij is hier ook. Nou hebben we samen aan de sos gezeten en nou doe ik dit wel vaker (was voor haar voor het eerst). Maar zij ligt inmiddels lekker te slapen en ik ben nog wakker. Nou is dat niet het probleem maar meer dat ik dit nog nooit gehad heb ik heb last van een soort hallucinaties en paranoia alles wat beweegt of geluid maakt (of waarvan ik denk dat ik dat doet) reageer ik op of ervaar ik als iets engs/bedreigends/probleem (kan even niet niet het juiste woord er voor vinden). Maar niet dusdanig als zijnde een Psychose.
Aangezien ik aardig wat ervaring met drugs en zeker coke heb ,vraag ik mij af waar het vandaan kan komen of dat iemand tips heeft het tegen te gaan. Ik heb vanavond anderhalf gebruikt. Vaste dealer en laten testen. Waar ik normaal gewoon goed op ga. Daarom vind ik het raar.
Wie heeft voor mij een antwoord???
Aangezien ik aardig wat ervaring met drugs en zeker coke heb ,vraag ik mij af waar het vandaan kan komen of dat iemand tips heeft het tegen te gaan. Ik heb vanavond anderhalf gebruikt. Vaste dealer en laten testen. Waar ik normaal gewoon goed op ga. Daarom vind ik het raar.
Wie heeft voor mij een antwoord???