Dat één dagje niet slikken als je paddo's wilt gaan doen maakt niets uit, de halveringstijd van haloperidol is 24-40 uur.
Dit zijn de indicaties voor het slikken van haloperidol:
Psychosen. Ernstige vormen van opwinding en angst. Manie. Tics en choreatische bewegingen. Misselijkheid en braken, uitgezonderd braken bij reisziekte, indien andere middelen falen of gecontra-indiceerd zijn.
Hier zie ik autisme niet bij staan... maar ik heb wel een aantal artikelen gevonden over autistische stoornissen en het slikken van haloperidol, en dat dit ook echt hielp, dus laten we dat dan maar even aannemen.
Dus stel nu, je hebt geen aanleg voor psychosen, en je slikt het alleen voor je autisme... Haloperidol blokkeert dopaminerge receptoren in de hersenen (vandaar bijwerkingen zoals parkinsonisme enzo).
Een veel te hoog dopaminegehalte in de hersenen ligt meestal ten grondslag aan een psychose (vandaar de blokkering van die receptoren in de hersenen bij antipsychotica).
Dus je zou op basis van alleen deze gegevens kunnen stellen dat het bijna veiliger is om paddo's te gebruiken in combinatie met haloperidol... (mits je het niet slikt tégen psychoses, zoals jij claimt) maar ik weet niet precies op wat voor manier paddo's en haloperidol nog meer met elkaar kunnen reageren. Dus dit is geen advies, meer een wilde speculatie.
Verder is het redelijk lomp inderdaad dat je eerst om hulp vraagt, en vervolgens elke serieus bedoelde reactie op jouw hulpvraag afwimpelt, sukkel.