TrippyShit zei:1. Gewoon bij de kruidvat kan je geloof ik potje halen.
2. Nee, je slikt het gewoon. Zijn pillen. Zijn niet voor niets in pilvorm gemaakt.
3. Veel, zo'n half potje ongeveer. En verwacht er niet veel van. Echt psychedelisch is het niet.
Het is gewoon zo vaag een wazig dat het beetje trippy-achtig is en je bent gewoon leip. Maar verwacht geen licht paddo-achtig effect ofzo.
Angramar Temenos zei:TrippyShit zei:1. Gewoon bij de kruidvat kan je geloof ik potje halen.
2. Nee, je slikt het gewoon. Zijn pillen. Zijn niet voor niets in pilvorm gemaakt.
3. Veel, zo'n half potje ongeveer. En verwacht er niet veel van. Echt psychedelisch is het niet.
Het is gewoon zo vaag een wazig dat het beetje trippy-achtig is en je bent gewoon leip. Maar verwacht geen licht paddo-achtig effect ofzo.
Pillen zijn er om te slikken.
Verheldert het denkvermogen en verhoogt de concentratie, de werking is vergelijkbaar met die van cafeïne.
Serenity zei:Guarana poeder, 'smartshop.nl'
Verheldert het denkvermogen en verhoogt de concentratie, de werking is vergelijkbaar met die van cafeïne.
De caffeïne zorgt voor je versnelde hartslag, niet guarana, iig niet het onprettige gevoel.Kigh zei:Er zijn ook een aantal energydrinks met guarana. In GoFast bv zit guarana, naast taurine en caffeine. Ook erg lekker.
En redelijk makkelijk te vinden.
Maar ik denk niet dat je daar psychedelische effecten kunt krijgen, wrs ga jeje gewoon ongemakkelijk voelen omdat je hartslag zo tekeer gaat, als je er een aantal van drinkt. Is tenminste bij mij zo en dat ervaar ik niet echt als prettig.
Ik was een beetje kortaf, guarana in pil vorm is puur, en de drankjes zit idd vaak taurine en caffeïne in, wat je een opgejaagd en niet zo prettig gevoel geeft. Guarana is heel mild in kleine dosissen, grotere dosissen zullen je een speedy gevoel geven.Drientje zei:De caffeïne zorgt voor je versnelde hartslag, niet guarana, iig niet het onprettige gevoel.Kigh zei:Er zijn ook een aantal energydrinks met guarana. In GoFast bv zit guarana, naast taurine en caffeine. Ook erg lekker.
En redelijk makkelijk te vinden.
Maar ik denk niet dat je daar psychedelische effecten kunt krijgen, wrs ga jeje gewoon ongemakkelijk voelen omdat je hartslag zo tekeer gaat, als je er een aantal van drinkt. Is tenminste bij mij zo en dat ervaar ik niet echt als prettig.
Ik? Nee, Safiertje doet voorlichting geven. Ik verkocht hoeden en zonnebrillenTrippyShit zei:Serenity zei:Guarana poeder, 'smartshop.nl'
Ja, zei ik ook al. Je moet er niet echt iets psychedelisch van verwachten. Maar als je de dosis heel ver omhoog gooit kan je er heel leip van worden met lachkicks enzo.
Trouwens, vertelde jij niet een keer dat jij op feesten stond met een standje waarin je mensen voorlichten?? Of heb ik nu de verkeerde voor me? Zoja was je ook op riverdance? Want dan heb je een flinke tijd met een vriend van me zitten ouwehoeren :P
TrippyShit zei:Ik? Nee, Safiertje doet voorlichting geven. Ik verkocht hoeden en zonnebrillenSerenity zei:Ja, zei ik ook al. Je moet er niet echt iets psychedelisch van verwachten. Maar als je de dosis heel ver omhoog gooit kan je er heel leip van worden met lachkicks enzo.
Trouwens, vertelde jij niet een keer dat jij op feesten stond met een standje waarin je mensen voorlichten?? Of heb ik nu de verkeerde voor me? Zoja was je ook op riverdance? Want dan heb je een flinke tijd met een vriend van me zitten ouwehoeren :P![]()

TrippyShit zei:TrippyShit zei:Ik? Nee, Safiertje doet voorlichting geven. Ik verkocht hoeden en zonnebrillenSerenity zei:Ja, zei ik ook al. Je moet er niet echt iets psychedelisch van verwachten. Maar als je de dosis heel ver omhoog gooit kan je er heel leip van worden met lachkicks enzo.
Trouwens, vertelde jij niet een keer dat jij op feesten stond met een standje waarin je mensen voorlichten?? Of heb ik nu de verkeerde voor me? Zoja was je ook op riverdance? Want dan heb je een flinke tijd met een vriend van me zitten ouwehoeren :P![]()
Oh haha :P Verkeerde voor me dan
Haha de qoutes staan verkeerd om lol.
PuppiiiEyes zei:![]()
Zeer makkelijk te vinden
Wromtraxe zei:Moet het met sinaasappelsap :P
Dan zou het ook gwn caffeïne noemen :Psnoopdok zei:Ik heb gelezen of gehoord dat Guarana gewoon caffeine is![]()