Guarana

Wromtraxe

Bewuste gebruiker
Paar vraagjes:
1. Waar haal je het? Smartshop?
2. Hoe neem je het in? Kun je het roken
3. Hoeveel moet ik nemen voor psychedelische effecten

thx alvast :)

TrippyShit

Badass junkie
1. Gewoon bij de kruidvat kan je geloof ik potje halen.
2. Nee, je slikt het gewoon. Zijn pillen. Zijn niet voor niets in pilvorm gemaakt.
3. Veel, zo'n half potje ongeveer. En verwacht er niet veel van. Echt psychedelisch is het niet.
Het is gewoon zo vaag een wazig dat het beetje trippy-achtig is en je bent gewoon leip. Maar verwacht geen licht paddo-achtig effect ofzo.

Angramar Temenos

Badass junkie
TrippyShit zei:
2. Nee, je slikt het gewoon. Zijn pillen. Zijn niet voor niets in pilvorm gemaakt.
3. Veel, zo'n half potje ongeveer. En verwacht er niet veel van. Echt psychedelisch is het niet.
Het is gewoon zo vaag een wazig dat het beetje trippy-achtig is en je bent gewoon leip. Maar verwacht geen licht paddo-achtig effect ofzo.

Pillen zijn er om te slikken.

Flameon

Badass junkie
Of je ze bij het kruidvat kan kopen weet ik niet zeker, bij de apotheek in iedergeval (zonder recept). En inderdaad je moet ze gewoon slikken, niet snuiven!

TrippyShit

Badass junkie
Angramar Temenos zei:
TrippyShit zei:

Pillen zijn er om te slikken.

Dat had ik toch al gezegd? kom je posts tekort ofzo...

Serenity

Badass junkie
Er bestaat toch ook Guarana poeder? Volgens mij kun je dat gewoon bij de smartshop kopen. Lees hier dat het psychedelisch is? Nou zit ik echt scheel te kijken, naar mijn idee was het toch echt een stimulerend middel?
Ik ga wel even googlen :sunglasses:

zommes

Badass junkie
Het is ook drinkbaar verkrijgbaar.

Erg lekker, maar niet overal verkrijgbaar.

TrippyShit

Badass junkie
Serenity zei:
Guarana poeder, 'smartshop.nl'
Verheldert het denkvermogen en verhoogt de concentratie, de werking is vergelijkbaar met die van cafeïne.

Ja, zei ik ook al. Je moet er niet echt iets psychedelisch van verwachten. Maar als je de dosis heel ver omhoog gooit kan je er heel leip van worden met lachkicks enzo.

Trouwens, vertelde jij niet een keer dat jij op feesten stond met een standje waarin je mensen voorlichten?? Of heb ik nu de verkeerde voor me? Zoja was je ook op riverdance? Want dan heb je een flinke tijd met een vriend van me zitten ouwehoeren :P

Kigh

Bewuste gebruiker
Er zijn ook een aantal energydrinks met guarana. In GoFast bv zit guarana, naast taurine en caffeine. Ook erg lekker.
En redelijk makkelijk te vinden.
Maar ik denk niet dat je daar psychedelische effecten kunt krijgen, wrs ga jeje gewoon ongemakkelijk voelen omdat je hartslag zo tekeer gaat, als je er een aantal van drinkt. Is tenminste bij mij zo en dat ervaar ik niet echt als prettig.

Drientje

DF-koning
Kigh zei:
Er zijn ook een aantal energydrinks met guarana. In GoFast bv zit guarana, naast taurine en caffeine. Ook erg lekker.
Maar ik denk niet dat je daar psychedelische effecten kunt krijgen, wrs ga jeje gewoon ongemakkelijk voelen omdat je hartslag zo tekeer gaat, als je er een aantal van drinkt. Is tenminste bij mij zo en dat ervaar ik niet echt als prettig.
De caffeïne zorgt voor je versnelde hartslag, niet guarana, iig niet het onprettige gevoel.

Kigh

Bewuste gebruiker
Ah ok! Dan ga ik denk ik binnenkort als het geld weer een beetje meespeelt shoppen naar (o.a. :grin: ) guarana. Thx:).

Drientje

DF-koning
Drientje zei:
Kigh zei:
De caffeïne zorgt voor je versnelde hartslag, niet guarana, iig niet het onprettige gevoel.
Ik was een beetje kortaf, guarana in pil vorm is puur, en de drankjes zit idd vaak taurine en caffeïne in, wat je een opgejaagd en niet zo prettig gevoel geeft. Guarana is heel mild in kleine dosissen, grotere dosissen zullen je een speedy gevoel geven.

Suc6!

Serenity

Badass junkie
TrippyShit zei:
Serenity zei:
Guarana poeder, 'smartshop.nl'
Verheldert het denkvermogen en verhoogt de concentratie, de werking is vergelijkbaar met die van cafeïne.

Ja, zei ik ook al. Je moet er niet echt iets psychedelisch van verwachten. Maar als je de dosis heel ver omhoog gooit kan je er heel leip van worden met lachkicks enzo.

Trouwens, vertelde jij niet een keer dat jij op feesten stond met een standje waarin je mensen voorlichten?? Of heb ik nu de verkeerde voor me? Zoja was je ook op riverdance? Want dan heb je een flinke tijd met een vriend van me zitten ouwehoeren :P
Ik? Nee, Safiertje doet voorlichting geven. Ik verkocht hoeden en zonnebrillen :wink:

Wromtraxe

Bewuste gebruiker
Hé alleaal en thx voor jullie reacties :)
Jammer dat het niet echt psychedelisch is maar enfin ik ga morgen wat pillen kopen en kijken waar het lot me brengt :)

Thx allen

TrippyShit

Badass junkie
TrippyShit zei:
Serenity zei:

Ik? Nee, Safiertje doet voorlichting geven. Ik verkocht hoeden en zonnebrillen :wink:

Oh haha :P Verkeerde voor me dan :wink:

Haha de qoutes staan verkeerd om lol.

donaldduck

Belezen gebruiker
Ik weet niet of het bij iedereen zo is maar van grotere hoeveelheden guarana voel ik me hetzelfde als teveel energiedrank.
ik was een tijdje terug super moe en heb toen veel te veel guarana pillen genomen, het enige wat ik voelde was dat ik kotsmisselijk werd en helemaal draaierig.
Maarja het werkt waarschijnlijk bij iedereen anders.
:stoned:

Serenity

Badass junkie
TrippyShit zei:
TrippyShit zei:
Serenity zei:

Oh haha :P Verkeerde voor me dan :wink:

Haha de qoutes staan verkeerd om lol.

Ja, wat de neuk :P

Lapzwans

Belezen gebruiker
hoi, ik gebruik sinds een tijdje bijna elke dag guarana, gewoon omdat ik soms zenuwachtig wordt van cafeine en soms ervan ga trillen en dat heb ik van guarana niet, guarana is zeker niet psychedelisch, het is gewoon een natuurlijke vorm van cafeine, en ik vind het beter werken als cafeine en gebruik het vooral om 's ochtends uit mijn bed te kunnen komen voor school, ik neem meestal een grote theelepel 's ochtends (guarana poeder, 80gr voor 10euro bij de smartshop) en een theelepel 's avonds na het eten, soms iets meer. Je tolerantie voor cafeine schiet wel omhoog dat wel, en als je zuipt met guarana op ben je nog best helder tot het uitgewerkt is :wink: Verwacht er neit teveel van het is gewoon zoals cafeine maar relaxter vind ik.

Wile-E-Peyote

Badass junkie
Tripreporter
Ik zou Guarana in combinatie met Ginseng doen. doorslikken met sinaasappelsap, aangemengd met 3 eetlepels druivensuiker( zonnatura)

Verwacht geen rush, maar krijgt wel een energieboost.

Wile-E-Peyote

Badass junkie
Tripreporter
Guarana is inderdaad caffeine, maar dan is het een extract van een wortel, caffeine is vaak extract van koffiebonen. Meer een soort "merknaam"

Petrovic

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
De werking van guarana is toch net even wat anders dan caffeïne. Guarana werkt namelijk wat milder en langer dan caffeïne. Ik gebruik beide best vaak, en er is toch duidelijk verschil te merken.

Ik vind het een fijn goedje. Ik gebruik het voornamelijk voor school om me even wat beter te kunnen concentreren, en gewoon wat frisser op school te zijn :P .

Bovenaan