ground zero

DreamWeaver

Badass junkie
Ik en Minne zijn natuurlijk ook aanwazig op fucking GZ! Ik heb er ontiegelijk veel zin in en DF is daar goed vertegenwoordigt :)

Marten!

Bewuste gebruiker
Had er nog nooit van gehoord, maar moet zeggen dat het er wel verdomd vet uit ziet zeg :grin:
Enige nadeel is dat het aan de andere kant van het land is en ik geen vervoer heb...
Iemand met wie ik mee zou kunnen rijden?

DreamWeaver

Badass junkie
Ik heb er zin an! Er zijn overigens een topicje of 5 over GZ2008, een aantal in de prullenbak door spam etcetera, maar volgens mij word het een populair feestje ! DF'ers; als je iemand herkend van foto's, aarzal niet om ff hallo te zeggen :)

buzzrider

Wijs gebruiker
waarom woon ik niet daar in nederland :openmouth: :smilingimp: :angry:
iedere keer weer lees ik hier over vette feestjes en ik kan nooit mee :(

Supervlieg

Wijs gebruiker
Ik zat te denken aan te chillen op t strand daar, hebben we vorig jaar ook gedaan en da was goed te doen. Maargoed ff kijken wat me maten gaan doen..

Supervlieg

Wijs gebruiker
Vorig jaar stelde t geen ruk voor alhoewel t wel letterlijk 2 uur duurde voor je eindelijk binne was. Ik neem aan dat t dit jaar beter is aangezien er veel over geklaagd is.

crysis

Bewuste gebruiker
tsss was echt vet alleen ik kom thuis en check vanmiddag mn email blijkt dat ik met de thunderdome prijsvraag ook nog 2 x gastenlijst plus goodie bag had gewonnen, terwijl ik al 2 gratis kaarten had.. ik baal echt zo hard.

Dione

Badass junkie
Emeritus Mod
Was een tof feestje!! Beter dan vorig jaar :) En veeeeeeeeel df-ers hahaha. Heb SperSIZEboon, Supervlieg, Djo, Lauu en Pikachu gezien :grin:

magicwasso

Belezen gebruiker
las net iets over freefunk, ben net een paar uurtjes van terug, en was echt tof, veel beter dan vorig jaar. Bij Der Wald (de minimaal stage) was Gabriel Ananda echt woow! :rock: :grin:

raizeredge

Wijs gebruiker
kom alleen fotos van safiertje tegen maar er zuijn ook fotos van mij gemaakt :grin: maar waar die zijn heb er 1 nu alleen nog effe op hardcore power online komen

Bovenaan