Grotere borsten van drugs?

-spaceman-

Badass junkie
Goeimorgen luitjes.

Mijn vriendin en ik kwamen er net achter dat haar borsten toch duidelijk groter zijn na drugsgebruik. Bij bv speed en mdma. Ze hebben later dan wel weer de normale grote.
Iemand anders hier ervaring mee?

clockcable

Bewuste gebruiker
Een vriendin van mij heeft juist kleinere na het gebruik van speed, maar dat komt omdat ze vrij veel is afgevallen daardoor :wink:

Fidge

Bewuste gebruiker
Volgens mij kan oxytocine de grote van borsten bepalen. Van die stof word je heel erg lief en verzorgend, bedoeld om de vrouw haar baby goed te laten verzorgen. Ik zit nu even gewoon mijn gedachtes de vrije gang te laten gaan maar ik kan me voorstelllen dat oxytocine ook aangestuurd wordt door drugs die de neurotransmitters aansturen......(???)
Bij mannen wordt meestal iets kleiner, het bekende peppikkie

Fidge

Bewuste gebruiker
Komt een vrouw bij de dokter.........

Dokter, ik wil graag grotere borsten.
Dan werkt drie maal daags inmasseren met WC papier bij u goed
Uhhm sorry dokter, snap ik niet.
Nou bij die reet van u heeft het blijkbaar ook wonderen gedaan.

maar is oxytocine al op de zwarte markt te koop??
Ik had begrepen dat het therapeutisch gebruikt werd en dan is het afwachten, he.

cropp

Badass junkie
Fidge zei:
Komt een vrouw bij de dokter.........

Dokter, ik wil graag grotere borsten.
Dan werkt drie maal daags inmasseren met WC papier bij u goed
Uhhm sorry dokter, snap ik niet.
Nou bij die reet van u heeft het blijkbaar ook wonderen gedaan.

Ik had begrepen dat het therapeutisch gebruikt werd en dan is het afwachten, he.
:grin:

Ik heb wel het idee dat ik na een dagje zweven ballen heb als appels, misschien een soort verband?

Fidge

Bewuste gebruiker
Ik heb begrepen dat in Australie al mee is geexperimenteerd. John Skippy heeft een dag lang oxitocine gebruikt, het experiment is commercieel gezien een succes geworden, wie kent niet de skippyballen....

KapiteinPinda

Belezen gebruiker
Fidge zei:
Ik heb begrepen dat in Australie al mee is geexperimenteerd. John Skippy heeft een dag lang oxitocine gebruikt, het experiment is commercieel gezien een succes geworden, wie kent niet de skippyballen....

Dit doet me aan die southpark aflevering denken...

W.F.L.

Badass junkie
Fidge zei:

Geen idee, volgens mij heeft het geen zin om te misbruiken. Natuurlijke oxytocine is zonder twijfel mijn favoriete substantie :mrgreen: En beste van al natuurlijk, het gaat niet op, iedereen maakt het zelf, het is gratis en iedereen heeft het. Yeah! :grin:

cheiron

Bewuste gebruiker
Fidge zei:
ik kan me voorstelllen dat oxytocine ook aangestuurd wordt door drugs die de neurotransmitters aansturen......(???)

Bij MDMA gebruik komt er in ieder geval extra oxytocine vrij, wat bijdraagt aan het MDMA effect

etterkop

Newbie
wow echt?

Ik heb er zelfs nog niks van gemerkt.
Nou heb ik er ook niet echt op gelet, maar ik zou het helemaal niet erg vinden als mijn tietjes een beetje gaan groeien van m'n drugsgebruik ^^ !

Flameon

Badass junkie
Ik zie op mijn werk genoeg drugsgebruikende dames en borsten zijn bijna allemaal minimaal, ingekrompen. Behalve bij de alcoholverslaafde, die hebben een mooi handje vol en zijn lekker zacht .... of zien er althans zo uit bij douchecontroles

Beeeb

Bewuste gebruiker
Mmm met oxycotine heb ik geen ervaring.

Maar met MDMA en coke etc heb ik wel het idee dat mijn borsten 'groter' zijn. :flushed:
Ze zijn sowieso anders gevoelig dan nuchter, en het is ook alsof ze voller zijn. Een soort van alsof de doorbloeding beter/anders is. Lastig uit te leggen, maar ik denk dat de TS zijn vriendin mij wel begrijpt. :confused:

Beeeb

W.F.L.

Badass junkie
Beeeb zei:
de doorbloeding beter/anders is.

De doorbloeding is zowiezo niet beter, maar wel anders ja. Vreemd dat een slechtere (als het goed is) doorbloeding grotere borsten tot gevolg heeft :confused: Op die moment toch :grin:

Flameon zei:
Ik zie op mijn werk genoeg drugsgebruikende dames en borsten zijn bijna allemaal minimaal, ingekrompen.

Pothead.

Newbie
Fidge zei:
Volgens mij kan oxytocine de grote van borsten bepalen. Van die stof word je heel erg lief en verzorgend, bedoeld om de vrouw haar baby goed te laten verzorgen. Ik zit nu even gewoon mijn gedachtes de vrije gang te laten gaan maar ik kan me voorstelllen dat oxytocine ook aangestuurd wordt door drugs die de neurotransmitters aansturen......(???)
Bij mannen wordt meestal iets kleiner, het bekende peppikkie

'het bekende peppikkie' is alleen de eerste keren. Daar wen je aan

:stoned:

W.F.L.

Badass junkie
Ik krijg toch echt iedere keer een peppik en ik ben nou toch wel wat verder dan mijn eerste keren volgens mij :confused:

Flameon

Badass junkie
W.F.L. zei:
Ik krijg toch echt iedere keer een peppik en ik ben nou toch wel wat verder dan mijn eerste keren volgens mij :confused:

Geen zorgen om maken, komt allemaal goed na gebruik.
En tijdens gebruik ff wat harder je best doen of hem in je boxer houden :wink:

Irezz

Bewuste gebruiker
W.F.L die info krijgt...

Hier klopt iets niet op deze vréémde zondagmiddag! *X-files theme 'd fit here imo* :smoke:

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
Drientje zei:
Na een paar biertjes hebben alle vrouwen een goddelijke kont en een paar heerlijke tetten.
Wel schattig dat je dat gelooft. Ik zie het helemaal voor me. Drientje die maar drankjes voor die mannen blijft bestellen. Hihi.

Flameon

Badass junkie
Exceptional Insight zei:
Drientje zei:
Na een paar biertjes hebben alle vrouwen een goddelijke kont en een paar heerlijke tetten.
Wel schattig dat je dat gelooft. Ik zie het helemaal voor me. Drientje die maar drankjes voor die mannen blijft bestellen. Hihi.

Denk dat drientje dat niet nodig heeft :wink:
Maar gelijk heb je wel drientje. Iedere mooie vrouw wordt mooier na 10 glazen bier, en na 30 glazen is het een prinses die iedere man wilt veroveren. En dan begint de ellende of het genot :P

W.F.L.

Badass junkie
Flameon zei:
en na 30 glazen is het een prinses die iedere man wilt veroveren. En dan begint de ellende of het genot :P

Heb jij daar 30 glazen voor nodig? :confused: Volgens mij kan dat met 0 glazen ook prima :)

Ik voel trouwens ook eerst genot en daarna ellende met 30 glazen, daar zijn geen vrouwen voor nodig :grin:

Drientje

DF-koning
W.F.L. zei:
Flameon zei:
en na 30 glazen is het een prinses die iedere man wilt veroveren. En dan begint de ellende of het genot :P

Heb jij daar 30 glazen voor nodig? :confused: Volgens mij kan dat met 0 glazen ook prima :)

Ik voel trouwens ook eerst genot en daarna ellende met 30 glazen, daar zijn geen vrouwen voor nodig :grin:
:grin:

Bovenaan