oh jee hier kan ik echt uren doorgaan; paar van mijn supercombi-situaties die ik me zo 123 herinner.
Een keer met icon in de effenaar ging het helemaal te ver. Ik slikte in die tijd nog veel benzo's dus had overdag al 2×10mg diazepam genomen. Sowiso blow ik altijd de hele dag, dus dat ook. Voor s'avonds had ik 3 blauwe mitsubishies, gram coke, en 20ml GHB. Erna kwam nog iemand met wat pep aanzetten, dat nog gepakt, en uiteindelijk meer ghb en 2 temazepam 20mg om te slapen
Een keer had ik gewoon zin om vet verdoofd te worden, toen heb ik (let wel op met hoge tolerantie voor alles, want anders is dit echt een combo waarvan je je normaal niet lekker gaat voelen) 200mg ketamine opgelost in 5ml ghb met wat water (voor het oplossen). Dit weggeslikt met 2 temazepam 20mg. Tijdens de inwerking een dikke joint met veel wiet en hasjolie gerookt. Toen het insloeg kon ik me nauwelijks bewegen, begreep ik nix meer, en wat ik het vevelends vond van alles, mijn tijd interceptie was weg. Nachten bestonden niet meer. Ik herinnerde me aan bepaalde dingen, en wist niet meer of dat nou vandaag, gisteren, of vorige week was. Het voelde allemaal aan als "vandaag", mijn hele leven. Heel onprettig. Toen met veel moeite me omgedraaid (ik zat in mijn bed) en gaan slapen. Want dát ging geweldig.
Nog een andere keer, ook op icon, was me sowiso wat al bij binnenkomst. Normaal word je niet zo goed gefoulleerd bij binnenkomst, en ik verstopte de drugs meestal in mijn handschoen. Dus op weg daar heen met mijn maten zeg ik nog fijn van och, geef jullie drugs maar, stop het gewoon in mijn handschoen. Verder had ik nog 4 of 5 zakjes wiet bij me, van ongeveer 2gram, gewoon in mijn shag, en een flesje ketaspray. Nou, we komen aan, iedereen mag doorlopen maar ik word gefoulleerd. Eerst mijn pakje shag. Grote allende, veeel te veel wiet, dealerhoeveelheden bla bla bla, even wachten, ze zoeken verder. Ik begon het al warm te krijgen natuurlijk, pakt ie me handschoen. Mijn hart ging tekeer als een ghek natuurlijk, maar hij voelde nix en stopte hem terug. Vervolgens komt de spray tevoorschijn. Na wat onderhandelen geloven ze dat het op recept van de dokter is, en de grote baas komt aanlopen om te besluiten wat ze met mijn "dealerhoeveelheden" wiet doen. Hij kijkt ernaar en zegt; "ach dat is geen 5 gram, loop maar door". Dus ik kwam er weer goed vanaf. Zelf had ik 2 pillen en weer een gram coke bij me + natuurlijk wiet en keta. Daar natuurlijk weer allemaal bekenden, en iemand die ik tegenkwam stopte me een 2cb pil toe. Op het feestje zelf dus aan de pillen en coke en wiet, en erna nog eens voor de 2cb gegaan, wat ik altijd al geweldig samen met keta vind gaan. En uiteindelijk natuurlijk weer de temazepam 20mg om te slapen
Er zijn nog veeeeel meer en extremere verhalen maar daar kom ik zo 123 niet op, maar dat komt nog wel