Groningen red light district

Angramar Temenos

Badass junkie
Welhallodaar zei:
Ja ik was 14 jaar oud en had veel gezopen en daarna met me moeder naar huis gereden, en toen heb ik onder invloed van drank het hele huis naar de tering geslagen. en daarna had ik nog steeds veel last van agressie en dat ging niet over (duurde dagen), toen ging mijn moeder de politie bellen nadat ik een kussen naar de hond gooide. Toen heb ik haar en mijn zusje geslagen en heb toen een broodmes gepakt en naar ze toegegooid. Daarna een belachelijke rechtzaak gehad in een tehuis in een klein kamertje en toen heb ik iedereen uitgelachen. Maar in dat tehuis ging het ook verkeerd ik ben toen 6 maanden tekeer gegaan tegen de begeleiding of zoiets. Daarna zei me moeder dat ik weer naar huis mocht maar dat ging niet goed toen hebben ze me 7 maanden in de jeugdgevangenis gezet en daarna nog een jaar weer een tehuis. Maarja dat het alleen de drank was is niet waar want ze hebben pdd-nos bij mij geconstateerd :(

Ik heb een sterk syndroom van T.R.O.L.L bij jou geconstateerd.

Kigh

Bewuste gebruiker
Welhallodaar zei:
Ja ik was 14 jaar oud en had veel gezopen en daarna met me moeder naar huis gereden, en toen heb ik onder invloed van drank het hele huis naar de tering geslagen. en daarna had ik nog steeds veel last van agressie en dat ging niet over (duurde dagen), toen ging mijn moeder de politie bellen nadat ik een kussen naar de hond gooide. Toen heb ik haar en mijn zusje geslagen en heb toen een broodmes gepakt en naar ze toegegooid. Daarna een belachelijke rechtzaak gehad in een tehuis in een klein kamertje en toen heb ik iedereen uitgelachen. Maar in dat tehuis ging het ook verkeerd ik ben toen 6 maanden tekeer gegaan tegen de begeleiding of zoiets. Daarna zei me moeder dat ik weer naar huis mocht maar dat ging niet goed toen hebben ze me 7 maanden in de jeugdgevangenis gezet en daarna nog een jaar weer een tehuis. Maarja dat het alleen de drank was is niet waar want ze hebben pdd-nos bij mij geconstateerd :(

Als dat klopt wat je verteld, wow, heftige shit. Ik weet niet wat pdd-nos is, ga het morgen opzoeken, maar kan me er wel iets bij voorstellen.

Als niet, ga ik geen letter meer aan je besteden.

Aking

Wijs gebruiker
Zoiezo vallen tehuizen, internaten, instellingen, en inrichtingen niet onder vastzitten... (uitgezonderd de justitiële Jeugdinrichtingen natuurlijk)

T zou nog kunnen dat je 2 jaar PIJ (plaatsing in Jeugdinrichting) hebt gehad, maar zelfs dat komt met dit soort delicten weinig voor. Als je al 2 jaar hebt gekregen, zal het waarschijnlijk OTS zijn geweest. (Onder Toezicht Stelling) En dat is verrot... maar zeker wel overkomelijk. (heb het een jaar of 6 gehad :rolleyes: )

Allover heb ik mn twijfels bij het neuk en vastzitverhaal (ik ben ontmaagd op de zwaarste besloten setting van nederland :hearteyes: )

Welhallodaar

Bewuste gebruiker
Aking zei:
Zoiezo vallen tehuizen, internaten, instellingen, en inrichtingen niet onder vastzitten... (uitgezonderd de justitiële Jeugdinrichtingen natuurlijk)

Toen zou nog kunnen dat je 2 jaar PIJ (plaatsing in Jeugdinrichting) hebt gehad, maar zelfs dat komt met dit soort delicten weinig voor. Als je al 2 jaar hebt gekregen, zal het waarschijnlijk OTS zijn geweest. (Onder Toezicht Stelling) En dat is verrot... maar zeker wel overkomelijk. (heb het een jaar of 6 gehad :rolleyes: )

Allover heb ik mn twijfels bij het neuk en vastzitverhaal (ik ben ontmaagd op de zwaarste besloten setting van nederland :hearteyes: )

Pij is stukken erger dat is gewoon hard genakt en dat ontkom je niet.
Maar ik had eerst 3 weken IBS daarna 6 maanden Rechtelijke machtiging.
Daarna weer even thuis
Daarna weer vaag doen ze wisten niet wat ze met me aan moesten en toen zat ik in een justitiële inrichting voor 6 maanden.
Daarna een jaar OTS.

dus 3 soorten gevangenschap

Eerste 7 maanden was in de ruyterstee maar dat was nep, ze hadden geen eens hekken of slotten op je eigen kamer (waar je slaapt)! maar er werd nooit iets gejat ook nog!

Daarna 7 maanden wat ze noemden een jeugdgevangenis maar dan niet voor criminelen dus niet echt een gevangenis, alleen ziet het er van binnen hetzelfde uit als een jeugdgevangenis. met mensen die zichzelf snijden en keer op keer proberen het hek met elektriciteit over te klimmen.

Daarna idd 1 jaar OTS erbovenop met een soort tehuisje met een rookhok, hek enzo je mocht niet zomaar naar buiten. maar je mocht op afspraak wel rondlopen in Utrecht zeg maar.

Maar het is allemaal gevangen schap hoor, ik heb in die tijd niks aan mijn school werk gedaan want het onderwijs is waardeloos daar. dus ik moet nu veel inhalen ik bedoel ik ben 17 maar doe nu pas mijn examenjaar vmbo-tl terwijl ik nog havo wil doen.

vode

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Ik vind het maar een vaag verhaal want al vertellende haal je er allemaal dingen bij die er niks mee te maken hebben en het is gewoon te weird...

Als het wel waar is: wtf

Mindgamer

Badass junkie
Hahaha, ik heb ook jaren lang op de Ruyterstee gezeten, op F. B en D. Ik heb ook op de zont gezeten, op de Vries en nog op meerdere te huizen. Ik moest bijna naar het Poortje toe, maar toen kon ik gelukkig bij een kameraad terecht, waar ik nu nog steeds bij woon. En ik had zelf ook OTS. Het was een zware tijd mijn jeugd, maar het kan allemaal nog veel erger, en probeer nu van het leven te genieten. Ik heb mezelf er heel snel weer boven op gebracht. Wat ik nu allemaal heb bereikt, hadden mensen nooit verwacht van mij. Mensen wisten nooit met mij om te gaan, omdat ik hun allemaal doorzag, en hun nooit iets konden bereiken met hun doorzichtige praatjes/assertiviteit. En dan werdt ik ook nog vol gestopt met antidepressiva, ritalin en risperdal om niks. Ik functioneer nu zonder, en alles gaat echt perfect. Hardlopen, school, ben weer sociaal, ben weer lief voor mensen, heb genoeg discipline zolang ik maar in een ritme zit. Met drugs ben ik echt helemaal klaar mee. Vooral vanaf mijn 12ste tot mijn 17de levensjaar had ik geen toekomst perspectief, en dat was dus verrot.

Welhallodaar

Bewuste gebruiker
Nou het was heel leuk maar ik heb misschien wel een beetje de slechte kant naar voor gebracht zodat het meer leek als een "recensie"

BTW: ik heb op f-west en f-oost gezeten. Mijn moeder wou me het liefst in het poortje hebben maar ze hebben me toch maar naar Harreveld gestuurd. Wat echt super chill was gewoon tv op je kamer het was gewoon luxe :)

shokora

Wijs gebruiker
Ik kroon dit topic tot het aller beste topic ooit. Er staan hier genoeg geniale opmerkingen/verhalen om me een hele dag te laten smilen :)

Overigens vraag ik me wel een klein beetje af waarom het neuken van een breezah sletje nu 'zoveel beter' is dan het neuken van een hoor. Voor de meeste breezahsletjes is eigenlijk het enige verschil dat je ze geen geld geeft :P

Judas

Wijs gebruiker
Welhallodaar zei:
Kijk dit ben ik (hier was ik nog 16)

Je komt over of je pas 11 bent :grin: Als je toch zo graag in illusies wilt blijven rondwentelen, sla dan je spaarpot aan gruizelementen en koop zo'n levensechte sexdoll. :P

Wromtraxe

Bewuste gebruiker
Gemini zei:
Ik ben van helemaal niemand, behalve van m'n ouders. :)

En Welhallodaar, als ik zo je foto zie ben je niet hondslelijk. Ik begrijp nog steeds niet helemaal waarom je zo graag je eerste keer met een prostituee wilt doen. Kijk, als je nou echt godse lelijk was, een kop vol wratten had en een bochel zou hebben, dus dat het een onmogelijke zaak zou zijn om een meisje te krijgen en je loopt al tegen de 50 aan, ok.. maar bij een gezonde jongen van 17 begrijp ik het niet helemaal.

Maar goed, zoals ik al eerder heb gezegd, ieder z'n ding en je moet het helemaal zelf weten. Denk alleen goed na over wat Flameon hiervoor zei, want hij heeft gelijk. Het is een grote stap en ik heb het idee dat je het een beetje onderschat. Seks is niet zomaar iets, en hoe ga jij je aankomende vriendin vertellen hoe je bent ontmaagd? Ik weet dat als mijn vriend op zo'n manier ontmaagd zou zijn en hij daar bewust voor zou hebben gekozen ik er mijn vraagtekens bij zou hebben.
Jawel hoor je bent van mij :") Digitale verkrachting :P :P (merk je dat ik niet clean ben :P?)

Gemini

Badass junkie
Wromtraxe zei:
Gemini zei:

En Welhallodaar, als ik zo je foto zie ben je niet hondslelijk. Ik begrijp nog steeds niet helemaal waarom je zo graag je eerste keer met een prostituee wilt doen. Kijk, als je nou echt godse lelijk was, een kop vol wratten had en een bochel zou hebben, dus dat het een onmogelijke zaak zou zijn om een meisje te krijgen en je loopt al tegen de 50 aan, ok.. maar bij een gezonde jongen van 17 begrijp ik het niet helemaal.

Maar goed, zoals ik al eerder heb gezegd, ieder z'n ding en je moet het helemaal zelf weten. Denk alleen goed na over wat Flameon hiervoor zei, want hij heeft gelijk. Het is een grote stap en ik heb het idee dat je het een beetje onderschat. Seks is niet zomaar iets, en hoe ga jij je aankomende vriendin vertellen hoe je bent ontmaagd? Ik weet dat als mijn vriend op zo'n manier ontmaagd zou zijn en hij daar bewust voor zou hebben gekozen ik er mijn vraagtekens bij zou hebben.
Jawel hoor je bent van mij :") Digitale verkrachting :P :P (merk je dat ik niet clean ben :P?)

Ik merk het. :rolleyes:

Gemini

Badass junkie
Wromtraxe zei:
Gemini zei:

ECHT?!? NO WAAAAY! Wromtraxe, dat meen je? Holy fuck, ik weet niet wat me overkomt.. :openmouth:

(Beter zo, Aking?)

Mindgamer

Badass junkie
^Daar is over nagedacht:

4 flesjes=20,- euro=pijpbeurt van 20 minuten.

Misschien een poging om hoerenloperij goed te praten? :grin:

Welhallodaar

Bewuste gebruiker
Ze heet Lotte of Hennie

http://www.hookers.nl/showthread.php?t=21120

Uiterlijk van de dame: uitstekend Prijs: € 50
Vriendelijkheid: uitstekend Duur van het bezoek: 00:20
Hygiëne: uitstekend Dag van de week: donderdag
Afspraak nagekomen: ja Dagdeel: smiddags

Geslacht: vrouw
Leeftijd: 42 Haarkleur: blond
Land: Binnenland Kleur ogen: blauw
Regio / Plaats: Groningen Postuur en Lengte: slank / 1.75m
Plaats / Wijk: Groningen Cupmaat: C (siliconen)
Adres: Nieuwstad 51 I Tatoo: ja
Nationaliteit / uiterlijk: Nederlands Piercing: ja

Wromtraxe

Bewuste gebruiker
Welhallodaar zei:
Ze heet Lotte of Hennie

Goddamn

tomz0r

Badass junkie
Wromtraxe zei:
Welhallodaar zei:
Ze heet Lotte of Hennie

Goddamn

:tearsofjoy: :tearsofjoy: :tearsofjoy:
Echt doodzonde dat dit topic op een drugsforum is, anders zou ik hem echt iedereen laten lezen.

TrippyShit

Badass junkie
Opzich kan ik me wel een heel klein beetje in zn idee vinden. Ik ben zelf ook 17 en heb dan wel aantal keren sex gehad. Maar toch lijkt het mij op 1 of andere manier grappig om een keer naar zoiets te gaan. Gewoon om keer mee te maken :P Alleen als ik 18 ben vind ik het niet leuk meer, dan mag het.. Noem me sneu, intresseert me niet. Ik doe het niet omdat ik persee sex wil hebben want daarvoor hoef k echt niet persee naar de hoeren toe. Gewoon keer meemaken. Lijkt me grappig :grin:

Welhallodaar

Bewuste gebruiker
Als ik jouw was dan zou ik gewoon een jonge negerin nemen en ook voor anaal betalen dan heb je dat ook gedaan. maar van te voren wel ff wat drugs gebruiken zodat je haar heel scheel aan het neuken bent. Dan kan je iedereen vertellen dat je een negerin hard in de kont geneukt heb en zo zet je jezelf niet voor schut zo krijg je er later geen spijt van.

waarom krijg ik trouwens de hele tijd zin om terug te gaan :confused:
deze link is handig voor mensen die naar de hoeren gaan
www.hookers.nl

je kan ook gewoon de vreemdeling doen scheelt je veel geld je gaat gewoon 20 minuten op je hand zitten en je dan aftrekken met je oogjes dicht en een beetje fantasie kom je al een heel eind

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
hasjkikker zei:
je kan ook gewoon de vreemdeling doen scheelt je veel geld je gaat gewoon 20 minuten op je hand zitten en je dan aftrekken met je oogjes dicht en een beetje fantasie kom je al een heel eind
Grappig, toevallig heb ik gisteravond Gone in 60 seconds weer eens gezien.

TrippyShit

Badass junkie
hasjkikker zei:

Haha, eindelijk issie op het forum :P De roestige haak is ook een tip!

En welhallodaar. Ga weg met je stomme opmerking. Als het mij een grappige ervaring lijkt om voor je 18e een keer een hoer geneukt te hebben moet ik toch weten. Zeg niet eens dat ik het ga doen. Vind het veel geld :P Maar anaal lijkt me zowiezo al niks en negerinnen vind ik 9vande10x niet mooi eigenlijk. Waarom weet ik niet. Beter ga je gewoon de vreemdeling doen.
Of je kan ook foto's maken van achtbanen of meedoen aan een zakloop wedstrijd of een cursus spekjes bakken volgen of discobowlen of opgegeten negerzoenen sparen of een släger concert bezoeken EN OPEENS HEB JE HET. Je wordt conducteur..

Welhallodaar

Bewuste gebruiker
TrippyShit zei:
En welhallodaar. Ga weg met je stomme opmerking. Als het mij een grappige ervaring lijkt om voor je 18e een keer een h**r geneukt te hebben moet ik toch weten. Zeg niet eens dat ik het ga doen. Vind het veel geld :P Maar anaal lijkt me zowiezo al niks en negerinnen vind ik 9vande10x niet mooi eigenlijk. Waarom weet ik niet.

Nou toevallig is het niet grappig en had ik het misschien al op me 15e gedaan als ik dat toen kon. En nu ik ook weer weet dat alles om de negers draait in deze industrie baal ik wel.

TrippyShit

Badass junkie
Welhallodaar zei:
TrippyShit zei:
En welhallodaar. Ga weg met je stomme opmerking. Als het mij een grappige ervaring lijkt om voor je 18e een keer een h**r geneukt te hebben moet ik toch weten. Zeg niet eens dat ik het ga doen. Vind het veel geld :P Maar anaal lijkt me zowiezo al niks en negerinnen vind ik 9vande10x niet mooi eigenlijk. Waarom weet ik niet.

Nou toevallig is het niet grappig en had ik het misschien al op me 15e gedaan als ik dat toen kon. En nu ik ook weer weet dat alles om de negers draait in deze industrie baal ik wel.

Dat vind jij, ik heb al aantal keren sex gehad en ben ook niet heel wanhopig dus dat is de reden niet. Het lijkt me gewoon een grappige ervaring. Jij kan niet voor mij bepalen wat ik wel en niet grappig vind he?

Ik heb een heel appart gevoel van binnen..
Een vrijgezel die gaat pas slapen...
99 luftballon..
Ik ben boer harms en ik kom uut Drent en ik hou van disco..
Het is altijd lente in de ogen van een tandarts assistente...
Jesus he knows me and he knows i'm right, i've been talking to jesus all my life...
Ich bin die du, la la la ...

Laten we met zijn alle liederen zingen voor de openhaard..

tomz0r

Badass junkie
TrippyShit zei:
Welhallodaar zei:
TrippyShit zei:

Dat vind jij, ik heb al aantal keren sex gehad en ben ook niet heel wanhopig dus dat is de reden niet. Het lijkt me gewoon een grappige ervaring. Jij kan niet voor mij bepalen wat ik wel en niet grappig vind he?

Ik heb een heel appart gevoel van binnen..
Een vrijgezel die gaat pas slapen...
99 luftballon..
Ik ben boer harms en ik kom uut Drent en ik hou van disco..
Het is altijd lente in de ogen van een tandarts assistente...
Jesus he knows me and he knows i'm right, i've been talking to jesus all my life...
Ich bin die du, la la la ...

Laten we met zijn alle liederen zingen voor de openhaard..

Ik snap het, ik heb het ook met sommige dingen. Gewoon van die dingen die je gewoon eens in je leven meegemaakt moet hebben. :tongueout:
Ik heb dat met de hoeren niet, maar begrijp je wel supergoed.

Wile-E-Peyote

Badass junkie
Tripreporter
Als je met een volle zak en een volle portomonnee langs de hoeren loopt, en je krijgt ineens inspiratie, is er toch niets mis mee om gebruik te maken van de situatie?

Welhallodaar

Bewuste gebruiker
Jongens ik ga binnenkort maar weer eens lekker een dame van plezier neuken ik bedoel het is alweer een tijdje geleden en ik ben af en toe nog wel langs gelopen en er zitten gewoon erg lekkere vrouwen bij ik kon kiezen uit een lekkere latina en een lekkere blonde ik moet zeggen ik wou ze wel neuken maar meestal neem ik eerst even een douche voordat ik ze neuk. Maar deze keer wel zonder condoom, ik bedoel neuken met condoom lijkt me gewoon best wel verrot. Dus daarom ga ik binnenkort een prostituee neuken zonder condoom. Hopelijk vraagt ze er niet meer voor ofzo

Bovenaan