grondstoffen P2NP.

davista

Newbie
Ik volg dit forum al een lange tijd, zijn hier personen die weten of de grondstoffen voor P2NP( de precursor van Methamfetamine). Legaal te verkrijgen zijn dit zijn o.a. Nitroethaan, Benzaldehyde en Butylamine. Iemand eenig idee waar dit legaal verkrijgbaar is zonder dit te stelen ofzo. Voor dat dit topic verwijderd word, dit is geheel informatief en alleen bedoeld om te weten te komen of het eigenlijk echt mogelijk is Methamfetamine te maken met legaale middel die Legaal verkregen zijn.

Alvast bedankt!

nexus

Experimenterende gebruiker
Ik betwijfel sterk dat je die stoffen kan vastkrijgen zonder argwaan te wekken. Ik heb al gehoord van iemand die er heel wat van weet dat zelfs glaswerk zoals destileerkolommen en bolflessen wordt in het oog gehouden.

Er is voorlopig wel nog 1 grondstof die je in Belgie kan bemachtigen zonder je naam ergens achter te laten :

Efedrine. Alfavit in de aptoheek bevat 10 mg efedrine/ tablet. Maar veel geluk als je gaat proberen om daar meth van te maken...

boy

Bewuste gebruiker
Alfavit bevat 16-17 mg volgens mij. Een pakketje van die pillen kost trouwens bijna niks. Ik dacht zo'n €4 ofzo.

davista

Newbie
Die alfavit en via de ephedrine wijze is zo al wel een beetje achterhaald, en is het beter om je spul illigaal te kopen het is niet dat je van 1 doosje verscheidene grammen kan synthiseren. Maar het glaswerk is wel zonder problemen te verkrijgen zo ook een reflux set en een magneet roerder is zonder veel problemen te krijgen. Alleen nog een manier voor de rest, mss via een ander product. waar dit een hoofdbestandeel van is?

platypus

Belezen gebruiker
ephedrine = de werkzame stof in ephedra toch?

om meth te "cooken" (zoals de DEA dat zo mooi noemt :mrgreen: ) heb je in ieder geval geen hele ingewikkelde stoffen nodig, als jij de ingrediënten weet ga ik er van uit de je de meeste spullen dan wel via internet, dan wel via de apotheek binnen kan halen...

en anders haal je toch gewoon thinner?

davista

Newbie
Er zijn 99 verschilende wijzen om methamfetamine te bekomen, met de precursor P2NP of via Ephedrine, zijn dacht ik de meest gebruikelijke. Vermits Ephedrine enkel en alleen nog verkocht word in kleine hoeveelheden is het echt niet goedkoper als je spul via de illigaliteit te zoeken. Daarom dacht ik als ik P2NP kan maken en dan zo verder naar Methamfetamine ga is het misschien wel goedkoper en veiliger dan het zomaar van 1 of andere dealer te kopen. Hopelijk dat er hier meer ervaren mensen op reageren zodat ik mss een on-topic antwoord kan krijgen :wink:

spliffsnatcher

Belezen gebruiker
het probleem met meth, is dat het een onderprodukt is van een produkt dat bijna alleen in fabreiken gemaakt worden tenzij via de door jouw aangehaalde methode wat nog altijd ongeloofelijk omslachtig is.

en spijtig genoeg staan die produkten allemaal geseind. elk chemisch produkt in europa krijgen tags mee sinds 7 jaar. dus pech maar dope op kleine schaal is zo goed als onmogelijk zonder contact bij scheikundige bedrijven

FBI

Newbie
Ik weet wel een adres voor chemicalien/glaswerk echter wil je dit helemaal zelf maken dan moet je wel over enige scheikundige kennis beschikken, er zijn tal van sites op het internet waar het lijkt of iedereen het kan. Maar je zal hier echt veel tijd in moeten steken en de juiste spullen moeten hebben. Dan is het ook nog de vraag of je het voor jezelf wilt maken, dan heeft al deze moeite geen zin en kan je beter direct het spul kant en klaar kopen

Bovenaan